Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟   في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ Emptyالجمعة يونيو 15, 2012 1:07 am

في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ 13138949691869

كنت عايزة أسألكم هو بارفان ديليكس قريب من بارفان سيرين اللي كلن بينزل زمان و لو مش قريب منه طيب في بارفان قريب منه ؟؟؟؟

في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ Big7470 في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ 224462

كمان كنت عايزة أسألكم اللي من زمان بتستخدم حاجات من إفون كان في من كام سنة رول أون أصفر و الغطا بتاعه سماوي
في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ 156602 حد يعرف إسم البارفان و هل في حاجة قريبم منه في أوريفليم و الا لأ ؟؟؟؟؟؟
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟   في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ Emptyالجمعة يونيو 15, 2012 3:03 am

بيوووووووووور لا دليكاسي مش شبه سيرين
عندي ازازه سيرين فيها نقطه ههههههههه
ممكن اكليبس ال 30 ملل شبهها شويه
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟   في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ Emptyالجمعة يونيو 15, 2012 10:21 am

بتهيالى لا انا مشميتش ديكلكسي بس عندى سرين بموووووووووت فيها سرين زهور بيضا ياسمين

اما ديكلكسى البنات كانو بيقولو انها حلويات
بس معرفش الباقى Arrow Embarassed
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟   في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ Emptyالجمعة يونيو 15, 2012 11:47 pm

تسلملي إيديكم و ربنا يبارك فيكم إنتوا الإتنين في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ 20726 ... سيرين كانت حلوة أوي مش عارفة مبقتش تنزل ليه في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ 173375 بالرغم من إن ناس كتير كانت بتحبها لإنها كانت هادية و ثابتة أنا كنت سمعت إن ديليكس هادية أوي و التيستر في الكتالوج مكنش عندي باين أوي لكن تخيلت إنها قريبة من سيرين كويس إنكم قولتولي ربنا يجازيكم خير
في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ 363247
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟   في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ Emptyالسبت يونيو 16, 2012 1:23 am

Pure Snow كتب:
تسلملي إيديكم و ربنا يبارك فيكم إنتوا الإتنين في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ 20726 ... سيرين كانت حلوة أوي مش عارفة مبقتش تنزل ليه في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟ 173375 بالرغم من إن ناس كتير كانت بتحبها لإنها كانت هادية و ثابتة أنا كنت سمعت إن ديليكس هادية أوي و التيستر في الكتالوج مكنش عندي باين أوي لكن تخيلت إنها قريبة من سيرين كويس إنكم قولتولي ربنا يجازيكم خير
ربنا يخليكي يا حبيبتي

في حاجة قريبة ليهم ؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1