Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

هديه خطيبي ...... الحقووووني

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
boosy
عضو جديد
عضو جديد
boosy

انثى

هديه خطيبي ...... الحقووووني  Empty
مُساهمةموضوع: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 5:09 pm

ازيكم يا بنات انا محتاجة منكم رأيكم عشان عايزة اجييييييييب هديه لخطيبي بمناسبة عيد ميلاده ومش عارفة
بليززززززززز ساعدوني Cool Cool Cool
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 5:25 pm

بصي يا قمر أنا مش فاكرة الكتالوج فيه إيه بس أنا هقولك على الحاجات الكويسة و إنتي عيشي حياتك هديه خطيبي ...... الحقووووني  440166
مجموعة السيجنتشر حلوة أوي ... ممكن تشتري المجموعة أو البارفان بس حسب ميزانيتك و حسب اللي نازل في الكتالوج
سول جميلة جداً و ثابتة جداً
الدي ماركو عجبت أخويا جداً و ناس كتير بتشكر فيها و ثابته جداً جداً
جيورداني أنا شميت التيستر بتاعها بس مش متأكدة إيه اللي عجبتني أنا و أخويا و إيه اللي معجبتناش ... اعتقد أن الدولسي فيتا هي الكويسة و كانت ثابتة أما التانية فكانت زي الفلفل الأسود و معجبتناش خالص فنصيحة لو هتشتري جيورداني شمي الإتنين الأول عشان تتأكدى
يارب أكون أفدتك شوية و إن شاء الله البنات يفيدوكي أكثر
boosy
عضو جديد
عضو جديد
boosy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 1:48 am

ميرسي اووووي يا Pure Snow Arrow
فعلا انا استفدت اوووووووي
بس يارب الاقي المحموعة كاملة عشان تكون هديه حلوة
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 7:17 am

boosy كتب:
ازيكم يا بنات انا محتاجة منكم رأيكم عشان عايزة اجييييييييب هديه لخطيبي بمناسبة عيد ميلاده ومش عارفة
بليززززززززز ساعدوني Cool Cool Cool

بووووووووسي ازيك Very Happy Very Happy
بصي يا قمر انا اكتر بيرفيوم جبته لخطيبي كان السيجنتشور توكلي علي الله و هاتيه لان كل الولاد اجمعوا عليه انه جاااااااااامد و ثااااااااابت جدا :) Shocked Shocked Shocked
و لو ينفع تجيبي الاسبراي بتاعه قمه في الثبااات Very Happy Very Happy
و هيعجبه جدا و هتدعيلي Arrow
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 3:24 pm

اس ايت نايت تحفةةةةةةةةةةةةة هاتيها ومش هاتندمى
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 9:54 pm

boosy كتب:
ميرسي اووووي يا Pure Snow هديه خطيبي ...... الحقووووني  20726

العفو يا قمر هديه خطيبي ...... الحقووووني  43725 هديه خطيبي ...... الحقووووني  530346 ... إن شاء الله تلاقيها و تعجبه و كل عيد ميلاد و هو طيب و السنة الجاية تحتفلوا بعيد الميلاد في عش الزوجية السعيد بإذن الله هديه خطيبي ...... الحقووووني  509286
على فكرة أنا سمعت فعلاً زي ما ماريان قالت إن إس ايت نايت حلوة بس مجربتش التيستر بتاعها و معرفش حد إستخدمها ....و نسيت أقولك كمان على إسيندت السودا هي كمان تحفة و ثابتة
بس زي ما نانا قالت أنا كمان بفضل السيجنتشور لإن مفيش حد واحد أو واحدة مع إختلاف الأذواق إلا وشكر فيه هديه خطيبي ...... الحقووووني  255408
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 9:56 pm

انا جبت الاتنين لبابا السيجنتشر وال الاس ايت نايت بس الاس ايت عجبته اكتر ريحتها سويتى ودافية كده تحفةةةةةةةةةةة
boosy
عضو جديد
عضو جديد
boosy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 11:27 pm

ميرسي اووووووي يا نانا ناننا و diva_faraona Arrow Arrow
بس انا كده بصراحة احترت اوووووي بين الاتنين ومش عارفة Question شكلي كده هافكر كتيير ربنا يخليكوا ليا يا بناتيت Arrow
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالخميس يونيو 14, 2012 3:51 am

انا من راى ماريان ال اس ايت نايت جامده جدااا عن السيجنتشر بس الاولى للصيف والتانيه للشتا
بس نصيحه لو هديه بلاش الاس ايت عشان شكل الزجاجاه يفطس جدااا من الضحك واختى كانت جايباها لخطيبها فى عيدد ميلاده واستصغر شكل الزجاجاه وقعد يضحك
انا بحب اوووى ارشتيكت وفلامبوينت
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالخميس يونيو 14, 2012 5:30 am

diva_faraona كتب:
انا جبت الاتنين لبابا السيجنتشر وال الاس ايت نايت بس الاس ايت عجبته اكتر ريحتها سويتى ودافية كده تحفةةةةةةةةةةة
هتخليني اجيب لخطيبي اس 8 نايت ههههههههههههههههه Shocked Shocked Shocked Shocked
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالخميس يونيو 14, 2012 5:32 am

انا بموت ف الارشتكت
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هديه خطيبي ...... الحقووووني    هديه خطيبي ...... الحقووووني  Emptyالخميس يونيو 14, 2012 5:35 am

Pure Snow كتب:
boosy كتب:
ميرسي اووووي يا Pure Snow هديه خطيبي ...... الحقووووني  20726

العفو يا قمر هديه خطيبي ...... الحقووووني  43725 هديه خطيبي ...... الحقووووني  530346 ... إن شاء الله تلاقيها و تعجبه و كل عيد ميلاد و هو طيب و السنة الجاية تحتفلوا بعيد الميلاد في عش الزوجية السعيد بإذن الله هديه خطيبي ...... الحقووووني  509286
على فكرة أنا سمعت فعلاً زي ما ماريان قالت إن إس ايت نايت حلوة بس مجربتش التيستر بتاعها و معرفش حد إستخدمها ....و نسيت أقولك كمان على إسيندت السودا هي كمان تحفة و ثابتة
بس زي ما نانا قالت أنا كمان بفضل السيجنتشور لإن مفيش حد واحد أو واحدة مع إختلاف الأذواق إلا وشكر فيه هديه خطيبي ...... الحقووووني  255408
ايوه سجنتشور عجبت جميع الاذواق فعلا Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

هديه خطيبي ...... الحقووووني
صفحة 1 من اصل 1