Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))

diva_faraona
souma
Pure Snow
د ورده
sara.hosny
سها عفيفى
emy star
rose_elmansoura
نانا ناننا
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Empty
مُساهمةموضوع: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 4:48 am

بببببببببببخخخخخخخ jocolor
jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor

يلا يـــا بنـــات اشــــتـــغـــلوا شويـــــه lol! lol!
كل واحده امووره كده تكتب تجربتها مع برفانات اوريفليم و اكتر برفانات حريمي من حيث الثبات العالي و الريحه
و كل برفان توصفوا ريحته wwe
انا هبدأ بنفسي و أقولكوا كل تـــجــــاربـــــــــــي مع برفيومز اوريفليم الحريمي 2dg 2dg 2dg 2dg

1- برفان جورداني وايت تححححححففففه ناعم و هادي و ثابت جدا و مميز تحسي انك برنسيس كده kk kk

2- برفان بريشيوس مومنت رقييييييييييييق و ريحته تفاح اكتر استوائي يعني كده و فيه جليتر و لما بيتعتق بيثبت جداااااااااااا و مناسب لأي عرووسه dde dde dde jocolor

3- برفان جريس الموف تحسي انك فعلا ملكه thh thh عطر قيم و قوي و رقيق في نفس الوقت
لما بيتعتق برضو بيثبت جداااااااااااااااااااا e;o5 e;o5

4- برفان ميدسمر الحريمي طبعا منعش جدااااااااااااااااااااااا و رقييييييييييييييييييييق اوووووووووووووووي و هقولكوا تعتقوه ازاي انا لسه جيباه كان متعتق عند جارتي من سنه و مش بيطير خالص عشان التعتيق ده تحسي انك منتعشه و ريحتك امووووووووره e;o5 e;o5 e;o5 e;o5 /c;

5- برفان رووك انجل ده بأه رومانسي و شقي في نفس الوقت 254 254
هتقولولي ازاي هقولكوا 2dg يعني يا بنات هو مناسب للبنوتات الصغيره اكتر كيووووووت كده
اختي الصغيره بتحبه جدا و كل صحابها جابوه لما شموه عليها /c; /c;
و ثاااااااااااابت من اول ما جبناه

6- برفان انيجما النبيتي ده يا بنات برفان شتوي و دافي بس مينفعش في الصيف لأنه تقيل ع المناخير في فصل الصيف هو ثاااااااااابت جداااااا بس كلاسيك مناسب للشتاء اكتر بيكون شيك و انا لابسه البالطو jocolor jocolor jocolor ريحته غامضه مش ورد ولا فروتي و لا شوجاري هي ريحته ممكن حاره شويه توابل ممكن من الأخر كلاسيك affraid affraid affraid

7- برفان ميس او الروز جاااااااااااااااامده فروتي علي ورود بتدي ف الأخر ريحه كيوت خالص بس فيه عيب خطير انه مش ثابت نهااااااااااائي و مجربتش اعتقه بصراحه Basketball Basketball
مناسب للبنوتات الصغيره برضو

8- برفان بيتال كواااااااارتز البرفان ده يا جماعه تحححححححفه ورود متميزه كده علي شويه ريحان بيدي ف الأخر برفان تحفه بجد و ثابت من اول يوم حطيته و شكل الازازه طبعا تحفه 254 254

9- برفان دايموند مسك انا يا بنات محبتهووش للأسف albino albino
ريحته ياسمين و ورد و فااااااااااااقع اووووووووووووووووووووووووووي مش بيهدي غير بعد 4 ساعات مثلا
لما حطيته محبتهوش ولا حد ف البيت حبه rabbit rabbit rabbit و ف الأخر اديته لصاحبتي ترش بيه العصافير بتاعتها rabbit rabbit

10- برفان باي مارسيل ما انصحش اي بنت تجيبه بس كده Basketball Basketball
ريحته اعوذ بالله بالمرز علي فلفل jocolor jocolor

11- برفان بريشوس الدهبي ده يا بنات ثابت جدااااا بس فاااااقع فانيليا و مسك مناسب اكتر للستات الكبار فوق 40 سنه هو قيم جدا بس تقيييييييييل و الثباااااااااات حكايه

12- برفان ميراااااااااااج مش حلو بتاتا بتاتا jocolor jocolor jocolor فاقع جدا و حراء و مش هقول اكتر من كده jocolor اكيد اتدبستوا فيه ف الهدايا مره

13- برفان ديفين الازرق هو هادي جدااااااااااا مش بيثبت انا محبتوش ريحته تقليديه مفيهوش غير ورود
بس اختي الصغيره حبته عشان بتحب ريحه مايه الورد و الورود lol! lol!

14- برفان انيجما دير تو دريم البينك ده يا بنات قمه في الثبااااااااااااااات queen queen
بس ورود متنوعه للي بيحب روايح الورود و ثباته عالي

15 - برفان ديفين الاحمر سكسسسسسسسسسي جداااااااااااااااااااا و مثييييييييييييييييييييييير عاوز يتحط في البيت لأنه جذاب اوووووووووووووووي و تقيييييييييييييل و الثبااااااااااات رااااااااااااائع dde dde dde

16- برفان جيورداني شاين هو قيم اووووووووي بس من رأيي هو شتوي اكتر و للسن الكبير و ثااااااااااااابت لأيااااااااااااااااااام pirat pirat

17- برفان جيورداني جوووولد ده بأه لسه لغز محير انا مش بحبه بس لما حطيت منه كل اللي يسلم عليا يعجب بيه و يقولي عاوز منه !!!! clown clown clown
مامتي بتموت فيه عشان تقيل مناسب برضو لسن كبير لأنه متعتق بزياده او لو حد بيحب البرفيومز التقيله اوي دي tongue tongue بس انا كنانا يعني هههههههههههههه محبتهوش

18- برفان فولار اعوذ بالله @ @ @ @ rabbit rabbit rabbit فاقع و وحش دوا كحه rabbit rabbit

19- برفان ديلايت ده شبابي اوي و صغير بس ريحته مش ظاهره اووووووي و مش بيثبت عاوز بنت قبل 19 سنه مثلا او كمان قبل 18 سنه clown clown

20- برفان سينسوريا ده يا جماعه عامل زي مايه البحر rabbit rabbit معجبنيش نهائي ريحته ملح !!!!!!!!!!!!! rabbit rabbit

21- برفان شيفون تقليدي و ورود بس معجبش اي حد من البيت ولا صحابي اللي هو حاجه عاديه كده monkey monkey

22- برفان ميوووز رقيييييييييييييييق و شيييييييييييييييك و لما عتقته اعتقد بيثبت اكتر cheers cheers

23- برفان لوف بوشن ده شوجاري شويه و فيه شكولاته و كاكاو و ثاااااااابت بعد التعتيق affraid affraid

24- برفان ايكلا ويك اند ده رقيييييييييييييييق و هااااااااااااادي ريحته خووووووخ زي برفان جوتشي رش بس لما رشيته مكانش ثابت affraid affraid

25- برفان امبير الكسير زي البرفانات الخليجيه و البخور و الحاجات دي tongue tongue عاوز حد بيحب ريحه العود و المسك و البخور وكده زي السعوديين و الخلايجه

26- برفان ايلفي هادي لدرجه ان ملوش ريحه rabbit rabbit

27- برفان جريس البيضا ريحتها صابوووووووووووون او زي ريحتنا بعد الحقن ههههههههههههههههههه Basketball Basketball

28-برفان اربن لافرز ده يا بنات كيوووووووت خاااااااااالص فروووووووووتي روش كده و عسول خالص Arrow Arrow Exclamation

29- برفان ميد نايت بيرلز لسه شاماه النهارده و جاااااااااااااامد جدااااااااااا كلاس و شيك و راقي و ثااااااااااابت مووووووووووووووووت Arrow Arrow

30-برفان اميتيست دي عاوزه حد بيحب البرفانات النفاذه فيه مسك و عنبر هو فاقع اووووووي بس بيثبت جداااااااااااا بس عاوز برضو ذوق خليجي

31- فيليسيتي شوجاري و فانيليا فيه ناس حبتها عشان كده بس معجبتنيش بصراحه Crying or Very sad انا مش بحب الشوجاري خصوصا لو هندي هي هندي اوووووووووووووي Crying or Very sad Crying or Very sad

32- برفان دانسنج ليدي دي ريحتها كمثري كده يا بنات ومعجبتنيش برضو حاستها حاده و عاديه Crying or Very sad

دي كانت خبره تجارب 5 سنين ف اوريفليم Arrow Arrow واللي مش هتتفاعل معايا هموتها كده من رقبتها @ @ wwe wwe wwe

مستنيه رأيكوااااااااااااااا 2dg 2dg 2dg 2dg

rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 6:05 am

شطووووووووووووووووووووووورة جداااااا
شكلك هاتبقى الموسوعه رقم 2
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 6:43 am

rose_elmansoura كتب:
شطووووووووووووووووووووووورة جداااااا
شكلك هاتبقى الموسوعه رقم 2
روووووووز حبيبتي ميرسي Idea
بس عرفيني ع الموسوعه الأولي Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Arrow
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 6:46 am

نسيت اقولكوا
33- برفان فاير جمييييييييييييييييل اوووووووووي و داااااااااافي
و ثاااااااااااااااابت جداااااااااااا مثير و جذاب

34- برفااااان ايير ده هادي يا جماعه خالص بس ريحته تجنن بس مش بيقعد اكتر من عشر دقايق و يطير للأسف

35- برفان ديليكاسي فرووووووووتي و جميييييييله اوووووووووووووي اوووووي و بتعجب كل الناس بس لازمها شويه تعتيق :) :)
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 8:03 am

Razz
سها عفيفى
عضو نشيط
عضو نشيط
سها عفيفى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 11:32 am

أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 835125و الله خبرة و شطورة بعد كده الواحده تستشيرك قبل ما تشترى
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 12:05 pm

أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 835125
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 3:00 pm

Shocked Shocked Razz

ياجااااامد موضوع هايل يانانا تسلم الايادى

الموسوعه رقم 1 اعتقد ماريان وهى مش متواجده اليومين دول
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 4:56 pm

تسلم إيديك يا قمر موضوع جاااااااااامد جداااااااااً و مفيد جداااااااً جداااااااااااااااااااااااااً أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 70634 أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 70634 أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 70634
أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 363247
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 5:01 pm

شطورررررررررررةةةة يا نانا انا حاسة ان ذوقنا زي بعض انا كمان بحب جيورداني وايت جدااااااااااااااااااااااااااا و مش بحب الشوجري خالص بحس اني حتة كيكة لسة طالعة من الفرن كأني في محل حلويات أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 424858

مع اني بحب ريحة الفانليا بس زي اللي في بيرفيوم جيورداني وايت كدا

و برضة دانسينج ليدي محبتهاش اوي

بس كنت عاوزة اسألك علي الميدسمر الحريمي انا كنت بفكر اجيبها بس لما علافت ان ريحتها لمون غيرت رأيي انا مش بحب ريحة اللمون الجامدة اوي دي بس بحب الريحة المنعشة زي امازونيا كدا

و مش عارفة اجيبها ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 7:24 pm

الميدسمر ريحتها ليموووووووون بصوره مزعجه وغير خالص امازونيا امازونيا .........اعشاب
ميدسمر ........احماض(ليمون) ووترى Arrow
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 8:07 pm

د ورده كتب:
الميدسمر ريحتها ليموووووووون بصوره مزعجه وغير خالص امازونيا امازونيا .........اعشاب
ميدسمر ........احماض(ليمون) ووترى أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 20726

يعني بلاش منا بأه ؟؟أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 461734
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 11:52 pm

souma كتب:

شطورررررررررررةةةة يا نانا انا حاسة ان ذوقنا زي بعض انا كمان بحب جيورداني وايت جدااااااااااااااااااااااااااا و مش بحب الشوجري خالص بحس اني حتة كيكة لسة طالعة من الفرن كأني في محل حلويات أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 424858

مع اني بحب ريحة الفانليا بس زي اللي في بيرفيوم جيورداني وايت كدا

و برضة دانسينج ليدي محبتهاش اوي

بس كنت عاوزة اسألك علي الميدسمر الحريمي انا كنت بفكر اجيبها بس لما علافت ان ريحتها لمون غيرت رأيي انا مش بحب ريحة اللمون الجامدة اوي دي بس بحب الريحة المنعشة زي امازونيا كدا

و مش عارفة اجيبها ولا لأ ؟؟؟؟؟؟؟؟

حبيبتي انا لسه هشتري الميدسمر بكره من جارتي دي روعه الليمون مش واضح زي مانتي متخيله لو شمتيها مفيش لموون فيها هي جمييييييييييييييييييييييييله اوي هاتيها و توكلي ع الله انا لقيتها ب 60 ج عند جارتي قولت فرصه ميدسمر هتهديلك اعصابك و تحبي تشميها Very Happy Very Happy Laughing Laughing
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 11:55 pm

د ورده كتب:

دودو لا والله يا جماعه دي بتهديلي اعصابي انتي شمتيها ؟؟؟ دي منعشه جدااااااا

هاتوا التستر و شموها :)))) دي عجبتني اوي في ايام الحر و الصييييف Very Happy Very Happy
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2012 11:56 pm

شكرا يا حبايبي انكوا تفاعلتوا معايا و رديتوا :) :)
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 12:22 am

عندى بقالها اكتر من 4 سنين ومبطيقهاش عارفه فى يوم حطيتها وكنت مش طايقه نفسى قومت غيرت لبسى وبعد اسبوع بشم اللبس لقيت فيه ريحه هاديه كده ومقبوله وافتكرت انها ميدسمر بس دى بتحتاج وقت على ماتهدى مجربتش اغامر تانى واحطها بس شكلى هجربها تانى بدال عندى Wink
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 2:47 am

د ورده كتب:
عندى بقالها اكتر من 4 سنين ومبطيقهاش عارفه فى يوم حطيتها وكنت مش طايقه نفسى قومت غيرت لبسى وبعد اسبوع بشم اللبس لقيت فيه ريحه هاديه كده ومقبوله وافتكرت انها ميدسمر بس دى بتحتاج وقت على ماتهدى مجربتش اغامر تانى واحطها بس شكلى هجربها تانى بدال عندى Wink

ياااااااااااااااااه Mad Mad
لا والله جربيها تاني كده الصبح الصيف دي جمييييييييييييله و بتهدي انا بحبها اوي Laughing
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 3:23 pm

مين بيجيب ف سيرتى يا جدعااااااااااااااااااااان ؟ انا جيييييييييييييييييييييت أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 332753
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 3:26 pm

ميد سمر ما عجبتنيش مع احترامى لكل اللى بيحبوها بحس انى بتعقم وداخلة عملية يا جدعان وردة معاها حق أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 424858
moon333
عضو مميز
عضو مميز
moon333

انثى
العمل/الترفيه : محاسبة

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 10:32 pm

مساء الخيرات على احلى بنات
قولولى ضرورى طريقة التعتيق
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 10:35 pm

تحطيها ف الفريزر من غير علبتها فى كيس اسود لمدة اسبوع او اكتر وبعدين تخريجها تحطيها فى قلب الهدوم وتنسيها انا مجربة الطريقة دى وتحفةةةةةةةةة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 10:37 pm

أنا بحب الحاجات الهادية و كمان بحب الحاجات المنعشة في الصيف بس أنا كمان محبتش الميد سمر صحيح أنا متضايقتش منها أوي زي وردة بس ملقيتش نفسي فيها و عشان كدة مشتريتهاش بالرغم من إني أعرف ناس بيشكروا فيها جداً زيك يا نانا
moon333
عضو مميز
عضو مميز
moon333

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 10:41 pm

اشكرك يا قمرلية على الرد
بس اسيبة قد اية فى الهدوم
انقذينى
انا جبت لجوزى جلاسير عجبتة اوى بش مش بتكمل لمدخل الشقة فعاوزة اعتقها شوية يمكن تثبت
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 10:46 pm

moon333 كتب:
اشكرك يا قمرلية على الرد
بس اسيبة قد اية فى الهدوم
انقذينى
انا جبت لجوزى جلاسير عجبتة اوى بش مش بتكمل لمدخل الشقة فعاوزة اعتقها شوية يمكن تثبت
الجلاسير فعلاً خفيفة جداً مش بتثبت حاولي تحطيها في الهدوم و تنسيها كام شهر عشان لما تطلع تحس بالفرق
moon333
عضو مميز
عضو مميز
moon333

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 10:51 pm

أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) 363247
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالخميس يونيو 14, 2012 3:53 am

د ورده كتب:
Shocked Shocked Razz

ياجااااامد موضوع هايل يانانا تسلم الايادى

الموسوعه رقم 1 اعتقد ماريان وهى مش متواجده اليومين دول

صح الكلام Shocked
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالخميس يونيو 14, 2012 3:56 am

نانا ناننا كتب:
د ورده كتب:

هاتوا التستر و شموها :)))) دي عجبتني اوي في ايام الحر و الصييييف Very Happy Very Happy

انا بحب ميدسمر جدااااا وخصوصا ايام الصيف والحر الى داخلين عليها بحب جدااااا يا ناس منه لله الى وقعلى العطر وكسرهالى كنت جايباها ب 38 ج ايام الرخص بقا هههههههههههههههههههه
منعشه جدااا وكنت بحب احطها فى السفر كنت بحس انى واخده شاور كدة وفايقه ومنتعشه وكنت بخدها معايا ايام الامتحانات والترينيج لاى شغل فكرتووونى بالزى مضى
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالخميس يونيو 14, 2012 8:44 am

rose_elmansoura كتب:
نانا ناننا كتب:
د ورده كتب:

انا بحب ميدسمر جدااااا وخصوصا ايام الصيف والحر الى داخلين عليها بحب جدااااا يا ناس منه لله الى وقعلى العطر وكسرهالى كنت جايباها ب 38 ج ايام الرخص بقا هههههههههههههههههههه
منعشه جدااا وكنت بحب احطها فى السفر كنت بحس انى واخده شاور كدة وفايقه ومنتعشه وكنت بخدها معايا ايام الامتحانات والترينيج لاى شغل فكرتووونى بالزى مضى

38 ج يا مفتررريه هههههههههههههههههههههههههههه
شطوره
لا انا جيالي النهارده ب 55ج ههههههههههههههههههههههههه و جبت منها 2:) Very Happy Very Happy Very Happy
دي تحفه جدااااااااااااو فعلا منعشه بتحسسني اني نضييييييييييفه اووووووووي و كيوت كده
و مش لمون فاقع و لا حاجه Shocked Shocked
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالخميس يونيو 14, 2012 12:26 pm

هى ازوووووووووووووواء يابنات مش معنى انها متعجبنيش يبقى وحشه affraid

ورشيت منها دلوقتى وفى الاوضه علشان اعيد النظر تانى ماما من بعيد قالتلى ايه الروائح الحلوة دى سبحان الله Basketball Basketball

suzan abdelkader
عضو جديد
عضو جديد
suzan abdelkader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))   أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :)) Emptyالخميس يونيو 14, 2012 3:03 pm

ايه يا نانا ده انتى قولتى كل البرفانات مسيبتلناش حاجة خالص

انا بالنسبالى جريس البيضا عجبتنى اووووى وكل اللى شموها طلبو منها بس هى للاسف مش بتنزل اليومين دول

جيودرانى جولد حسيتها جامدة اوى وريحتها معجبتنيش خالص جيودرانى وايت احلى بكتير

وبرده الدانسنج حسيتها مقلب بس عندى صحابى نوبيين حبينها اوى اوى

أثبت و أحلي برفانات حريمي اوريفليم كله يدخل :))
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اجمل برفانات اوريفليم
» اجمل برفانات اوريفليم
» سؤال عن برفانات اوريفليم
» احلي شامبوو وبلسم للشعر الجاف في اوريفليم كله يدخل :)
» كل واحد يدخل يكتب تجربته مع كل منتج استخدمه من اوريفليم