Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

تغطية كتالوج مايو

masaboda
diva_faraona
أنوش
poto
how2be
miss bi rain
cordelia
mitsuki
aya yoya
NOREEN
أم عبد الله
فراشة الدنيا
fatma hisham
soraya90
Susan Tarek Ali
sara.hosny
nona mido
souma
asd1234
rose_elmansoura
دودو أورفليم
Mostafa
ساندي
emy star
بسمة علاء الدين
مصطفى خروب
بيوتي ليلي
marobader
monmon mony
د ورده
dinaali
rain
36 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالخميس أبريل 26, 2012 10:11 pm

انا عايزة حد يكون جرب فيرمى واستديو ويقان لى بينهم
انا بحب فيرمى عشان خفيف ع البشرة بس هو فاتح عليا شوية صغيرين لكن الجيوردانى غامق عليا شوية صغيرين بردو
عايزة مقارنة يابنااااااااااااااااااااات بين الاتينين بليييييييييييزاستديو وفيرمى درجة البورسلين
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 12:40 am

asd1234 كتب:
انا عاوزة اسال علي
الكحل بتاع العين اللي في ص 9 ؟؟؟؟
انا مش بحط كحل ودي هتبقي اول مرة بس شكل العين وفي الصورة بيه حلو
رايكم فيه ايه ؟؟؟؟؟

حد هيجيب مجموعة الجديدة في ص13؟؟؟؟

بودرة التلك اشتري واحدة وخد التانية هدية رائحة الفواكه حلوة ؟؟؟؟؟ والغابات الاستوائية ؟؟؟؟واللي بالورد ؟؟؟؟ انهي احلي اتنين ؟؟؟؟

ماسك منقي للبثور السوداء ايه رايكم فيه ؟؟؟؟؟؟

بلاش اقلام العين من فيرمى ولا حجم ولا شكل ولا لون خالص
البودر احلاهم بالورود ةبعدها الفواكه حلوة برضه وريحتهم ثابته
الكحل بلاش طالما اول استعمال ليكى للكحل اساسا اخاف مش تعرفى تستخدميه

ماكينة الحلاقة للسيدات ايه رايكم فيها ؟؟؟ وايه الفرق بين اللي في ص 90 واللي في ص 106؟؟؟؟ وانهي احلي ؟؟؟؟

اقلام العيون بتاعة فرمي في ص107 الوانها زاهية وحلوة كده زي الكاتلوج ؟؟؟؟

استيك مصحح للبشرة بتاع شجرة الشاي استخدامه ازاي وهل حلو ؟؟؟؟؟

rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 12:47 am

dinaali كتب:
جيجي الستيك جميل جدا على ضمانتي بيداري كل حاجه انتي مش عايزاها تبان بجد والله انا اللي شكرتلي فيه بني ادماية صعب ارضائها جدا -عارفاهم الناس دي؟- انا مصدقت انها شكرت بحاجه
وبالنسبة للأيفن اوت بصي تحت العلبة على الكتابة اللي تحت حتلاقي شكل علبة مفتوح نصها ومكتوب عليها رقم وجنبها حرف m
الرقم ده تاريخ صلاحية الكريم بعد فتح البرشمه
وانا نصيحتي عامة بغض النظر عن اي رقم على العلبة متفتحيش الجديد الا لما تخلصي القديم الأول
بصي يا سومة انا مجربتش من المجموعه دي غير الغسول والماسك اللي هو سكرب+ماسك
وبس لكن كريم اللمعان مجربتهوش

كريم اللمعان مش بيعمل اى حاجة زيه زى اى كريم مرطب
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 12:49 am

dinaali كتب:
جيجي الستيك جميل جدا على ضمانتي بيداري كل حاجه انتي مش عايزاها تبان بجد والله انا اللي شكرتلي فيه بني ادماية صعب ارضائها جدا -عارفاهم الناس دي؟- انا مصدقت انها شكرت بحاجه
وبالنسبة للأيفن اوت بصي تحت العلبة على الكتابة اللي تحت حتلاقي شكل علبة مفتوح نصها ومكتوب عليها رقم وجنبها حرف m
الرقم ده تاريخ صلاحية الكريم بعد فتح البرشمه
وانا نصيحتي عامة بغض النظر عن اي رقم على العلبة متفتحيش الجديد الا لما تخلصي القديم الأول
بصي يا سومة انا مجربتش من المجموعه دي غير الغسول والماسك اللي هو سكرب+ماسك
وبس لكن كريم اللمعان مجربتهوش

دندون حبيبتى ايه رايك اجيب الاستيك بتاع التى ترى واستخدمه للهالات بدلا من كونسيلر استديو ارتيست مع انه حلو جدا بس قرب يخلص والى نازل غالى الشهر دة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 12:58 am

ايوة يا نيرة هاتيه انا البنوته اللي استخدمته عندي شكرت فيه بس هي مش بتستخدم اي ماكياج ولا كونسيلر عشان كده عجبها لأنه اداها النتيجه اللي هي محتاجاها من غير اي احساس انها حاطة مكياج
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 1:00 am

ايوة يا دندون بس انا عندى الهلات كبيرة اوى وخصوصا بعد الارهاق الى انا فيه والتعب دة
وبعدين خايفهيكون للحبوب بس
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 1:15 am

بنات انا بقا هاجيب

كريم الايدى الجمبو 2 *1 بتاع اللوز
روج واحد وعليه واحد جميل اوى معايا
ايه رايكوا فى اسبراى اكتيف ايل الجديد ياترى للعرق بس من غير ريحه اصلى عاوزاة اجيب اسبراى لان الى عندى خلص كان عندى ديلايت وايكلا حلويين اوى بس عاوزة اغير محتارة بين الشيفون او الالفى حاسه ان الشيفون هايكون خفيف لانه عندى اما الالفى انا عاينه ونفسى اجربه فانا مايله اكتر للالفى ايه رايكم؟؟
كمانهاجيب اسكرب القدم الفضى لماما
وعاوزة اجيب بلسم الحلاقه لجوز اختى بس مش عارفه انهو الى ريحته ثابته فانا معجبه ببرفان ارتشيكت وفلامبونيت الى جرب البلسم بتاعهم يقولى انهى فيهم ريحه البرفان واضحه فيه عشان يجرب وادبسه فى البرفان بقا ههههههه
حبيت اقولكم انى شميت فولار ماجنوليا رااااااااااااااااااااائع بجد من نفس عائله ديلايت وديفين بس على رورد رقيقه تحسى كدة انك حته بسكوته انا جبته لصاحبتى ال 30 مللى
كمان سوال معلشى انا هاريكماسبراى برفان سول حلو عشان هاجيب الاسبراى واجربه الاول
صاحبتى هاتجيب جلوس فيرمى الجديد البيتشى دة عاجبها وكمان البلاشر بس هيا خايفه من البلاشر حاسها يكون خفيف لو حد هايجيبه قبلنا يقولى النتيجه هيا ناوه على الاتنيين
انا بقا هاجيب الفرشاه بتاعت البلاشر ههههههه عشان نكمل بعض
اختى هاتجيب فونديشن فير مى عشان بتحبه اوى
حد جاب الروج الجديد الى مان نازل بكتالوج ابريل اول مرة اسمه وندر كلر ليستر
هوانازل بمايو صفحه 65 الى جايه يقولى حلو ولا لاء؟؟
وشكراااا ليكم مستنيه الردود تنزل عليه زى المطر
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 1:36 am

souma كتب:
يا ريت يا جماعة اللي جرب ايكلا كلاسيك يقولي حلوة ولا لأ و رحيتها عاملة ازاي؟؟؟؟؟
بصى هيا ريحه شبابى ونهارى وشيك جدااا مناسب للشباب وهايعجب الزوق الشبابى جداا ريتحته على توابا واخشا بس جميل اوى وهو للراجل الرياضى اعتقد بس مش بعرف اوصف اوى اسالى حد على الوصف

souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 3:12 am

rose_elmansoura كتب:
souma كتب:
يا ريت يا جماعة اللي جرب ايكلا كلاسيك يقولي حلوة ولا لأ و رحيتها عاملة ازاي؟؟؟؟؟
بصى هيا ريحه شبابى ونهارى وشيك جدااا مناسب للشباب وهايعجب الزوق الشبابى جداا ريتحته على توابا واخشا بس جميل اوى وهو للراجل الرياضى اعتقد بس مش بعرف اوصف اوى اسالى حد على الوصف

ميرسي يا قمر علي ردك و انتي كدا شجعتيني اجبها انا كنت حيرانة بينها وبين سول فا ان شاء الله هجبها خصوصا ان نازل عليها عرض حلو اوي في 5 ,,و كنت عاوزة اسألك علي كحل كاجال حلو ولا هيسيح ؟؟ و بيرفيوم ميوز كمان عشان ناوية اجيب الرول بتاعة ? ,, و علي فكرة انا كمان من المنصورة تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 332753
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 3:21 am

بسمة علاء الدين كتب:
بسمة علاء الدين كتب:
بجد اراكم بتفيد قوي, ياريت حد يساعدني.. أنهي أحسن كريم العين بتاع اكو بيوتي ولا بتاع اوبتيمالس سكين انيرجي المجموعة الجديدة دي ؟؟ هل كريم الاكو بيوتي جاب نتيجة مع حد من ناحية الهالات السودة وال انتفاخ اللي تحت العين ؟

محدش رد عليَّ يعني تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 209889( !!؟

بصي يا قمر انتي لو عندك انتفاخات يبأه الأحسن تجيب جيل للعين مش كريم عشان انا سمعت اكتر من مرة ان الكريم ممكن يزود الأنتفاخات
بسمة علاء الدين
عضو نشيط
عضو نشيط
بسمة علاء الدين

انثى
العمل/الترفيه : Doctor

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 2:41 pm

souma كتب:
بسمة علاء الدين كتب:
بسمة علاء الدين كتب:
بجد اراكم بتفيد قوي, ياريت حد يساعدني.. أنهي أحسن كريم العين بتاع اكو بيوتي ولا بتاع اوبتيمالس سكين انيرجي المجموعة الجديدة دي ؟؟ هل كريم الاكو بيوتي جاب نتيجة مع حد من ناحية الهالات السودة وال انتفاخ اللي تحت العين ؟

بصي يا قمر انتي لو عندك انتفاخات يبأه الأحسن تجيب جيل للعين مش كريم عشان انا سمعت اكتر من مرة ان الكريم ممكن يزود الأنتفاخات

الحمد لله , اخيرا حد رد علية :) طب تعرفي جيل للعين كويس؟
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 5:06 pm

souma كتب:
rose_elmansoura كتب:
souma كتب:

ميرسي يا قمر علي ردك و انتي كدا شجعتيني اجبها انا كنت حيرانة بينها وبين سول فا ان شاء الله هجبها خصوصا ان نازل عليها عرض حلو اوي في 5 ,,و كنت عاوزة اسألك علي كحل كاجال حلو ولا هيسيح ؟؟ و بيرفيوم ميوز كمان عشان ناوية اجيب الرول بتاعة ? ,, و علي فكرة انا كمان من المنصورة تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 332753

معلشى ياقمر مخدتش بالى انا كنت بتكلم عن ايكلا سبورت اسفه جدااا
الميوز معجبتنيش بس عجبت دينا وكحل الكاجال مش جربته بس عاوز حد متدرب على استخدام الرسم
واهلا وسهلا بيكى وكويس ان احنا طلعتا بلدياااااااااااااااااات
تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 332753
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 5:07 pm

جيل الصبار حلو ومعتش بينزل بس الجيل بتاع المجموعه الجديده اعتقد بديل ليه
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 5:59 pm

monmon mony كتب:
انا بحب فيرمى عشان خفيف ع البشرة بس هو فاتح عليا شوية صغيرين لكن الجيوردانى غامق عليا شوية صغيرين بردو
عايزة مقارنة يابنااااااااااااااااااااات بين الاتينين بليييييييييييزاستديو وفيرمى درجة البورسلين
هو انتو منفضينلى ليه
معقولة مفيش حد جرب اساس فيرمى واستديو يقارنلى بينهم
اعتقد ان وردة هى الى جربتهم ... انتى فين ياوردة تيجى تردى عليااااااااا
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 9:10 pm

بسمة علاء الدين كتب:
souma كتب:
بسمة علاء الدين كتب:
بسمة علاء الدين كتب:

الحمد لله , اخيرا حد رد علية :) طب تعرفي جيل للعين كويس؟

انا هقولك عن اللي بستخدمة و هو الجيل اللي لونة اخضر اللي نزل في شهر 4 و حلو معايا اوي و بحس انو بيريح منطقة العين اوي انا بقولك عن تجربة و في واحدة صاحبتي جربتو برضو كان حلو اوي معاها
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالجمعة أبريل 27, 2012 9:12 pm

rose_elmansoura كتب:
souma كتب:
rose_elmansoura كتب:
souma كتب:

الميوز معجبتنيش بس عجبت دينا وكحل الكاجال مش جربته بس عاوز حد متدرب على استخدام الرسم

و اهلا بيكي يا قمر و انا مبسوطة اوي اننا طلعنا بلديات تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 332753

بس انتي مشمتيش ايكلا كلاسيك قبل كدا ولاتعرفي رأي الناس فيها ؟؟؟؟

اصل انا عاجبني شكلها اوي و كمان نازل ليها عرض حلو اوي في 5 يا رب تفديني بأه تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 332753Very Happy
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 12:39 am

اعتقد هاتبقى للسن الكبير مش هاتبقى شبابى يعنى
فراشة الدنيا
عضو فعال
عضو فعال
فراشة الدنيا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 3:41 am

بصو يا بنات اللى بتسال عن الروج الجديد انا جربته وكالعاده والله تحفه وانا اساسا شفايفى حساسه مش اى حاجه بتنفع معايا الالوان زى ما هى بالضبط واللى بتسال عن جل العين انا جربت الاخضر بتاع شهر ابريل وهو حلو واعتقد اللى زيه ف كتالوج 5 ب12 ج هايكون حلو برضه لانه بفيتامين e
وانا كمان من المنصوره
والحمد لله اننا بنفيد بعض هنا
فراشة الدنيا
عضو فعال
عضو فعال
فراشة الدنيا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 3:50 am

الايكو بيوتى للعين حلو جدا واللى عايزه كريم حلو فوق ال45 رويال فلفيت احلى ومجموعه الايكولاجين الليل والنهار لو فيه تجاعيد قويه
Mostafa
عضو جديد
عضو جديد
Mostafa

ذكر
العمل/الترفيه : Tourism

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 11:46 am

souma كتب:
rose_elmansoura كتب:
souma كتب:
rose_elmansoura كتب:
souma كتب:

و اهلا بيكي يا قمر و انا مبسوطة اوي اننا طلعنا بلديات تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 332753

اصل انا عاجبن
ي شكلها اوي و كمان نازل ليها عرض حلو اوي في 5 يا رب تفديني بأه تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 332753Very Happy

بصي يا سومه انا هكتبلك لينك ادخلي عليه واتفرجي علي البرفان دا هو نازل في شهر 5 119 نازل عليه عرض انا بصراحه مش جربته وناوي اجربه ان شاء الله الشهر اللي جاي بس مستني الطلبيه تكمل بس انا حبيته من الكومنات المكتوبه عنه في الموقع اللي هكتبهولك دا وكمان شكل الازازه بتاعته حلوه لو حبيتي تجبيه لو مش عايزه في السيجنتشر مش وحش سعره رافع شويه عن الشهر اللي فات بس حلو علي فكره في كمان البلاتنيوم تحفه انا جربتها وبتثبت وريحتها حلوه وشكل الازازه كمان دا الموقع
http://www.fragrantica.com/perfume/Oriflame/Urban-Lovers-for-Him-11082.html
ادخلي عليه وقوليلي ايه رايك
بخصوص الايكلا الكلاسيك مشبابي زي ما قلتلك قبل كدا والسبورت بتاعتها احلي منها
أم عبد الله
عضو جديد
عضو جديد
أم عبد الله

انثى

مُساهمةموضوع: كريم تفتيح للبشرة الدهنية    تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 3:41 pm

السلام عليكم أريد أن أعرف كريم تفتيح للبشرة الدهنية ؟وهل كريم أوبتيمالز الليلي مناسب؟ و أيضا أريد السؤال عن كريم إيكوا بيوتي للعين فعال ولا أجيب بداله إيه ؟و عايزة أعرف كريم إسينتيال الليلي يمشي مع البشرة الجافة و أخيرا أريد السؤال عن الإستيك المعالج للحبوب و كونسيلر في نفس الوقت إللي بالشاي حلو وفعال ولا لأ؟ وجزاكم الله خيرا.
NOREEN
عضو vip
عضو vip
NOREEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 5:01 pm

السلام عليكم منورة المنتدى يا سوما انتى بتسألى عن الكحل الكاجال انا بستخدمه وبحبه جددددددددددا بس لو عينك بتسيح اكحل اكيد هيسيح منك بس بردو مش بشكل وحش انا عينى بتسيح الكحل لكن هو مريحنى جدا لانه كريمى وطرى وتقيييييل ولما بينزل الكحل من عينى بنضفه بمنديل وبعدها بيفضل الكحل بردو جو العين فترة طوييييييلة قوى
اما الكحل اللى مش بيسيح ويثبت فترة طويلة بردو كحل بيوتى الاقلم اللى بيتبرى ولونه ازرق من بره وبيكتبو عليه يدوم 9 ساعات وعندى بردو
الفرق بينهم الكاجال زاهى جدا ولونه تقيل وطرى مش بيحك فعينى
اما البيوتى سواده زاهى بس مش تقيل وناشف شوية على عينى بس مش بينزل من العين لانه مش تقيل بستخدمه ساعات فالصيف
يارب اكون افدتك
أم عبد الله
عضو جديد
عضو جديد
أم عبد الله

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 5:29 pm

محدش بيرد عليا
أفيدوني جزاكم الله خيرا
دودو أورفليم
عضو فعال
عضو فعال
دودو أورفليم

انثى
العمل/الترفيه : طبيبه امتياز

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 6:13 pm

بنات الي بسسألو عن كونسيلير الشاي الاخضر
هو عندي وبستخدمه من زمان وهو للحبوب بس يعني عشان تغطي بيه الحبوب والجزئ الاخضر بيعالج وهو بصراحه حلو بينشف الحبوب وبيعالجها بسرعه
لكن للامانه هو درجه اخفائة مش 100% للحبوب يعني انا لازم احط ميك اب فوقه لان لما بحط لوحده بيبان لان الدرجه بتاعته البيج غامقه شوية عن لون بشرتي فبيبان عشان كده مش هيدي نفس التغطية لكل الناس وانا غالبا مش بحطه وانا خارجه اصلا لكن بحط في البيت عشان يعالج الحبوب
وطبعا الي بيسال ينفع للهالات السوداه تحت العين ولا لا
لا هو مش هينفع للهالات السواداء اولا لانه غامق شوية ثانيا هتحسي انه بيجير ماكي تحت العيب لانه ناشف شوية مش مايل للسايل عشان كده ده مناسب للحبوب وفقط
aya yoya
عضو نشيط
عضو نشيط
aya yoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 7:12 pm

سلام عليكيم يا احلى قمرات
انا ان شاء الله ناوية اجيب
الكحل اكاجول دة مش بقدر استغنى عنة انا ولا صحابى بجد وهمى
وانا اصلا عنية حساسة جدا و دة اكتر كحل بينفعنى بس هو ممكن يكون صعب شوية فى استخدامة فى الاول عشان عندى ماماتى مش بتعرف تحطة خالص هههههههه وممكن يسح لو محططهوش جوة عينيك تقريبا بس هو تقيل وثابت
وماسكرا 34 السودا طبعا دى تحفة اوىىىى بتزبطلى رموشى وهى شديدة الكحل علفكرا اتقل من الكحلى
وبلاشر فرى مى الفوشيا معانى حساة صغير جدا بس حلو ان شاء الله هههههه والفرشة بتاعتة
وكنت عاوزة اسال هو كريم اساس استوديو ارتيست ينفع لبشرة دهنية ؟؟؟ ضرورى
انا جربتة قبل كدة وعاجبنى جداااااااااااااااااااا وحسيتة زى جوردانى كدة او اقل حاجة بسيطة
بفكر اجيب كونسيلير استوديو ارتست عشان قرب يخلص بس غالى شوية المرادى بس هو جميل جدااا
وهجيب غسول بيور سكيت عشان عندى الشاى
وبفكر اجيب التونر بتاعة لية لازمة ولا اية ؟؟
واسكرب الرجل الاوزرانج لماما :)
وجيل العين 12 لماما عشان عنيها مرهقة جداااا
بس كدة لما اشوف صحابى بأة هههههههه
اسفة لو طولت عليكم
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 8:20 pm

فراشة الدنيا كتب:
بصو يا بنات اللى بتسال عن الروج الجديد انا جربته وكالعاده والله تحفه وانا اساسا شفايفى حساسه مش اى حاجه بتنفع معايا الالوان زى ما هى بالضبط واللى بتسال عن جل العين انا جربت الاخضر بتاع شهر ابريل وهو حلو واعتقد اللى زيه ف كتالوج 5 ب12 ج هايكون حلو برضه لانه بفيتامين e
وانا كمان من المنصوره
والحمد لله اننا بنفيد بعض هنا

الروج دا اسمة ايه يا قمر؟
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 8:23 pm

NOREEN كتب:
السلام عليكم منورة المنتدى يا سوما انتى بتسألى عن الكحل الكاجال انا بستخدمه وبحبه جددددددددددا بس لو عينك بتسيح اكحل اكيد هيسيح منك بس بردو مش بشكل وحش انا عينى بتسيح الكحل لكن هو مريحنى جدا لانه كريمى وطرى وتقيييييل ولما بينزل الكحل من عينى بنضفه بمنديل وبعدها بيفضل الكحل بردو جو العين فترة طوييييييلة قوى
اما الكحل اللى مش بيسيح ويثبت فترة طويلة بردو كحل بيوتى الاقلم اللى بيتبرى ولونه ازرق من بره وبيكتبو عليه يدوم 9 ساعات وعندى بردو
الفرق بينهم الكاجال زاهى جدا ولونه تقيل وطرى مش بيحك فعينى
اما البيوتى سواده زاهى بس مش تقيل وناشف شوية على عينى بس مش بينزل من العين لانه مش تقيل بستخدمه ساعات فالصيف
يارب اكون افدتك

دا نورك يا قمر :) و انا ناوية ان شاء الله اجيب كحل الكاجال خلاص و يارب يطلع حلو معايا Very Happy
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالسبت أبريل 28, 2012 8:26 pm

Mostafa كتب:
souma كتب:
rose_elmansoura كتب:
souma كتب:
rose_elmansoura كتب:
souma كتب:

اصل انا عاجبن
ي شكلها اوي و كمان نازل ليها عرض حلو اوي في 5 يا رب تفديني بأه تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 332753تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 332753

بصي يا سومه انا هكتبلك لينك ادخلي عليه واتفرجي علي البرفان دا هو نازل في شهر 5 119 نازل عليه عرض انا بصراحه مش جربته وناوي اجربه ان شاء الله الشهر اللي جاي بس مستني الطلبيه تكمل بس انا حبيته من الكومنات المكتوبه عنه في الموقع اللي هكتبهولك دا وكمان شكل الازازه بتاعته حلوه لو حبيتي تجبيه لو مش عايزه في السيجنتشر مش وحش سعره رافع شويه عن الشهر اللي فات بس حلو علي فكره في كمان البلاتنيوم تحفه انا جربتها وبتثبت وريحتها حلوه وشكل الازازه كمان دا الموقع
ادخلي عليه وقوليلي ايه رايك
بخصوص الايكلا الكلاسيك مشبابي زي ما قلتلك قبل كدا والسبورت بتاعتها احلي منها

شكله حلو فعلا و شبابي اوي عيبه انه صغير بس Very Happy

شكراااااااااااااااااااا لردك :)
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 29, 2012 1:26 pm

monmon mony كتب:
monmon mony كتب:
هو انتو منفضينلى ليه
معقولة مفيش حد جرب اساس فيرمى واستديو يقارنلى بينهم
اعتقد ان وردة هى الى جربتهم ... انتى فين ياوردة تيجى تردى عليااااااااا

وحشانى جدا ياايمان انتى وكل البنات للاسف مجبتش بتاع ارتيسيت كل اللى جبته فرى مى البورسلين ودا فاتح زى ماقولتى واساس جيوردانى اللى بالطحالب وجيوردانى ادابتيف واساس بيوتى واساس اللى بيفتح البشره

افضلهم اساس جيوردانى ادبتيف جميل جداااا ويستاهل وافتح درجه منه فاتحه واعتقد هتناسبك

وبعده اللى بالطالحب وافتح درجه منه اغمق شويه صغيره من افتح درجه بتاعه ادابتيف

واللى بعده بيوتى
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 4 Emptyالأحد أبريل 29, 2012 1:30 pm

ازيك ياوردة
ايه رايك في كريم ايكو بيوتي بعد فترة من الاستخدام ؟؟؟؟
انا محتارة مش عارفة اجيب من كاتلوج 5 مجموعة ايكوبيوتي ولا المجموعة اللي نازلة جديد بتاعت النضارة
انا بستخدم كريم ايكو بيوتي للعين بقالي مثلا 15 يوم بس مش باين نتيجة ومحتارة اجيب ايه

تغطية كتالوج مايو
صفحة 4 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تغطية كتالوج فبراير 2012
» كتالوج مايو
» كتالوج مايو السويدى
» سؤال في كتالوج مايو
» **اوريفليم كتالوج**مايو 2009 وصل