Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )

rose_elmansoura
hanaaseleman
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hanaaseleman
عضو جديد
عضو جديد
hanaaseleman

انثى

سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Empty
مُساهمةموضوع: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالأربعاء أبريل 04, 2012 10:22 pm

استخدمت منتج سيرم الايكولاجين للعين حولين عيونى وحصلتلى مشكله حولين العين نشف وحصلت فيه خشونه شديده وفيه كرمشه شديده ارجو الرد والافاده علشان حولين عيونى بقى مجهد اوى ومش عارفه اعمل ايه انا جبته علشان احسن بشتى مش ابوظها يارت الرد مش عارفه اعمل ايه (وجزاكم الله خيرا)
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالأربعاء أبريل 04, 2012 11:07 pm

انا كمان كريم سينج از بيلفنج عملى نفس الموضوع ومكنتش عاوزة اقول غير لما اتاكد كل يوم اوقف حاجة ولاقيته هوا الى عملى كدة كان جفونى محروقه خشنه ومقشرة وبتوجعنى موووت
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالخميس أبريل 05, 2012 10:19 am

يا حول الله يا رب ده ليه ده انا بستعمل كريم الأكسجين بتاع العين ومستريحه عليه
ربنا يعفي عنك يا حبايبي
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالخميس أبريل 05, 2012 2:06 pm

rose_elmansoura كتب:
انا كمان كريم سينج از بيلفنج عملى نفس الموضوع ومكنتش عاوزة اقول غير لما اتاكد كل يوم اوقف حاجة ولاقيته هوا الى عملى كدة كان جفونى محروقه خشنه ومقشرة وبتوجعنى موووت
مش تقولى يانيرة
انا لسة جيباه الشهر الى فات وحطيت منه مرتين بس لسة بس مش حاسة باختلاف طب اعمل ايه اوقفه وارميه ولا ايه
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالخميس أبريل 05, 2012 3:24 pm

على فكره دى بتكون حساسيه من الكريم يعنى نفس اللى حصل معاكى يانيره صاحبتى جبتلها سينج از بليفنج وقشر حوالين عينيها وبطلت استخدامه
مفروض الاول نستخدم على حتى صغيره لو حصل حساسيه نبطل الاستخدام ولو محصلش حاجه يبقى نكمل استخدام عادى

والف سلامه عليكو يابنات Embarassed
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالخميس أبريل 05, 2012 4:15 pm

الله يسلمكو يا بنات
وردة انا كنت استخدمته قبل كدة اول مطلع ومعملش معايا حاجة
انا بستريح اكتر على بالاكسجيين
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالخميس أبريل 05, 2012 4:16 pm

دينا اطلعى اونلاين على الفيس عاوزاكى
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالخميس أبريل 05, 2012 10:13 pm

monmon mony كتب:
rose_elmansoura كتب:
مش تقولى يانيرة
انا لسة جيباه الشهر الى فات وحطيت منه مرتين بس لسة بس مش حاسة باختلاف طب اعمل ايه اوقفه وارميه ولا ايه
ولا اي حاجة من دي يا ايمان لما يبقي -بعد الشر - يحصل حاجة ابقي وقفيه لكن طالما انك مستريحه عليه خلاص داومي عليه عشان تاثيرة يبان معاكي
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالخميس أبريل 05, 2012 11:47 pm

انا بحطه يادينا كل يوم قبل النوم بس هما مرتين الى حطتهم بس لسة مشوفتش منه حاجة ولا حلوة ولا وحشة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالخميس أبريل 05, 2012 11:57 pm

خلاص يا ايمان يبقي كلة تمام كملية وربنا يكرم وتلاقي النتيجه اللي منتظراها
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالجمعة أبريل 06, 2012 12:26 pm

سيرم الايكولاجين يا هناء لسن ال35 سنه وفوق انتى جربتيه من غير ما تشوفى السن اللى مكتوب عليه اما كريم العين سينج از بيلفنج اختى جابته وحلو معاها اما كريم الاكسجين انا جبته وكان عندى خطوط رفيعه حولين العين حست انه خفها خالص او مابقتشى موجوده مع انى مش بستعمله بانتظام
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )   سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين ) Emptyالجمعة أبريل 06, 2012 12:35 pm

Shocked

سؤال بخصوص استخدام منتج (سيرام ايكولاجين للعين )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» استفسار بخصوص منتج في شهر 10
» سؤال عن منتج في كتالوج 9
» سؤال بخصوص الاكسوجين
» سؤال بخصوص كتالوج 12
» سؤال بخصوص العضويه؟؟؟