Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري

ليه لأ
رهف الكلام
ساندي
h.m.h.m
sandrala
monmon mony
sara.hosny
dinaali
Pure Snow
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Empty
مُساهمةموضوع: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 8:02 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اليومين اللي فاتوا كنت مشغولة في فرح واحدة أعرفها و بصراحة كنت عايزة أخد رأيكم في حاجة و ياريت يكون رايكم بصراااااااااااااحة لإني فعلاً محتاجاه
أولاً الأخت دي أنا بحبها زي أختي و هي محترمة و من عائلة محترمة و صورتها اللي كانت جوايا هي الأدب و الأخلاق و الحياء و هكذا ... و تم عزومتي على الحنة وكنت متخيلة إننا هنكون شوية بنات نهيص شوية للعروسة ونتبسط كلنا و خلاص و للأسف روحت و بقول للأسف لإني فوجئت بيها بالميكروجيب و بصديقاتها لابسين ملابس نقدر نقول إنهم لابسين من غير هدوم ... و الدي جيى شغال و هما في حالة هيستيرية كإنهم شاربين
أول مدخلت و سلمت أنا لابسة لبسي العادي بالحجاب يعني كامل ملابسي فقاليتلي إيه دا إنتي جايالي كدة؟ تداركت الموقف و حاولت تغيير الموضوع و قولت معلشي كنت متأخرة و حصل و حصل ففوجئت تاني و هي بتقولي بثقة طيب هتأءلعي تدخلي جوه ؟؟؟؟؟ طبعاً صوعقت صباح الهطل يعني فقولت لا لامش هقدر و هربت من السؤال و طبعاً مطيأتش أستنى أكتر من أقل من ساعة و إعتذرت و مشيت و طبعاً كان شكلي زي الزفت و يمكن مصلحش الموضوع إلا إني روحت الفرح
أنا عارفة إن موضوع الحنة البناتي دي أصبح كتير جداااااااً بس بجد أنا حاسة باللخبطة و محتاجة رأيكم ... واحنا صغيرين كانوا أهالينا بيقولولنا إن مفيش بنت محترمة تألع هدومها في حته غير بيتها و كانت حصة الألعاب هي إضطرار لكن بجد هل أصبح طبيعي إني أروح عند أي حد و لمجرد إنها حنة بناتي أءلع هدومي و حجابي و أكون بميكروجيب و ملابس فاضحة و دا عادي إحنا بنات مفيش مشكلة
هل ينفع إني أكون بنت محترمة و في الحنة البناتي أكون بنت أكني وأسفة في اللفظ بس مش لاقية تشبية تاني أكني محششة و شاربة و أسوء
هل ينفع إني أمشي في الشارع و أنا وشي في الأرض من الحياء و الإحترام و في الحنة البناتي لاحياء ولا كسوف و كلنا نكون بالمايوهات و رقص و حركات الرقصات الحقيرة لمجرد إننا في حنة بناتي ؟؟؟؟؟؟
هل أنا اللي محبكاها أوي ... بصراحة حاسة باللخبطة و الضيق من وقتها يعني لو دي بنت أنا عارفة إنها مش محترمة كنت قولت عادي فعلاً موضوع الحنة البناتي دي كتير لكن البنت دي كانت في عيني قمة في الإحترام و عشان كدة أنا متلخبطة جدااااااً و متضايقة جداااااااً
ياريت لو أنا غلطانة تقولولي لإني بجد بحترم رأيكم جدااااااً
و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 8:14 pm

وعليكم السلام ورحمته الله وبركاته يا بيور
شوفي انا قريت كلامك وافتكرت واحده صاحبتي زيي وزيك
-زيي وزيك دي حتبان من الكلام -
كانت بتحكي اللي انتي بتحكيه بالضبط على حنه بنت خالها وازاي ان كان كل واحده جاية ومعاها كيس تدخل بعباية وتقلع هدوما-بالمعني الحرفي -
والللي تلبس بدلة رقص واللي تلبس لانجيري
واللي تلبس هوت شورت
وحاجات من دي وزي مانتي بتحكي
صاحبتي بتقوللي انا بقيت قاعده وسطهم عادي لابسة هدوم محترمة ومناسبة لمناسبة بعد الضهر وفي بيت
حسيتهم بيبصووالي على اني ست الحاجه او الأخت المتجوزة اللي شايلة الهم
او الحاجة
او الشيخة
او المستشيخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وللأسف الحكاية دي منتشرة زي مانتي بتقولي
وبقي الصنف بتاعي انا وانتي وصاحبتي دي قليل قوي وبقي يتقالنا اننا معقدينها وفكيها شوية
لكن في رأيي في فرق بين الفرش وعدم التعقيد والسبهلله دي
ده رأيي
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 8:24 pm

انتى مش غلطانه يا بيور مفيش بنت محترمه تقلع هدومها بره بيتها وده اللى احنا اتعلمناه فى بيت اهلينا البنات دلوقتى باقوا فى قمه قله الادب نادر لما تلاقى بنات محافظه على العادات اللى اتربت عليها
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 8:36 pm

و الله يا جماعة طمنتوني لإني بجد بدأت أحس إني واحدة مختلة عقلياً من كتر اللي بشوفه و من ساعتها و أنا دماغي عماله بتودي و تجيب في الموضوع مش راضية تهدى... أنا أقولتيلهم في البيت إني مش رايحة حنة حد تاني لإني بجد إضايقت و حسيت إني في عالم تاني و أكيد مش هقدر على المسخرة دي
ربنا يباركلي فيكم و يهدينا جميعاً و يصلح أحوالنا
حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 20726
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 8:37 pm

بالظبط كدا زى مالبنات قالوا
انا حضرت حنتين بالمنظر الى بتحكوه دة بس انا طبعا لابسة لبسى العادى الى بروح بيه الشغل ومقومتش من ع الكرسى انا وبنت كمان صحبتى بس زهقنا ومشينا وفعلا الموضوع دة بقا منتشر وبقا دة العادى بس طبعا مينفعش
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 8:40 pm

بصى يا بيور انا الحقيقه محضرتش حنه قبل كده لان بابا موش بيرضى ينزلينى افراح اصحابى كمان او خطوبه الا بطلوع الروح ثانيا انتى متغيرش نفسك واخلاقك عشان حد تانى كفايه انك جتلها وعملتى الواجب بسسسس موش لازم بقى تغيرى هدومك والكلام الفاضى ده كله انا اول مره اعرف والله منك ان الحاجات دى بتحصل ف الحنه انا اصلا اما بروح لوحده صاحبتى وميكونش ف حد كمان الا مامتها موش بعلق الطرحه حتى بكون مكسوفه الصراحه وده اصلا المفروض متقوليش كده لانك قدرتيها وجتلها حتى لو لبسه ايه ويعدين الفرحه ف القلب موش بالهدوم بقى والكلام ده وجزاكى الله خيرا انا بحسبهم اخرهم انهم يقلعوا الطرحه بس لو بنات بس قولنا عادى بس لدرجه انا لو ف مطرحك كنت هاعمل الواجب واقولها مبروك وامشى الصراحه ده لو مكنتش اتكلمت كنت قعدت عادى وماليش دعوه بس لو ف مكانك واحرجتنى كنت امشى وانتى متزعليش بقى وربنا يصلح احولنا يااارب حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 565743
h.m.h.m
عضو مميز
عضو مميز
h.m.h.m

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 8:41 pm

انتي مش غلطانه يابيور انتي عندك حق وزي مالبنات قالوا كده دلوقتي بقى في حاجات كتير اوي اوووووووووفر والناس تقول عادي عادي وبقت كل حاجه عادي لكن لا طبعا ربنا يثبتنا ونفضل ديما على التربيه اللي اهالينا ربوهالنا
وقال (ص) "طوبى للغرباء"
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 8:58 pm

مونمن دا نفس اللي حصل معايا قعدت متحركتش و بعدين أعتذرت و مشيت أولاً لأني كنت فعلاً حاسة إني غريبة و في وضع غلط و ثانياً خوفت إنهم يكونوا مكسوفين و عايزين يعملوا أكتر من كدة لإني أعرف زي ما دينا قالت إن في ناس في الحنة بيلبسوا بدل رقص و لانجيري و بيغيروا كمان كذا مرة مش مرة واحدة فإحترمت نفسي و مشيت
ساندريلا يا بختك إنك مبتروحيش
حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 255408 صدقيني و الله أحسن أنا كانت ماما و بابا برضه مبيرضوش و أنا صغيرة لكن دلؤتي لو عارفين صحبتي بيوافقوا و بصراحة أنا دلؤتي بتمنى لو مكونتش روحت كان أحسن حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 682635
h.m.h.m جزاكي الله كل خير سعدت كثيراً بتذكيري بهذا الحديث و نسأل الله الثبات و أن يمن علينا بالدين والأخلاق و الحياء و العلم و أن ينطبق علينا هذا الحديث و أن يمن علينا برضاه و أن تكون صحبتنا من الصالحين
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 9:07 pm

ربنا يبارك فيكي يابيور فعلا الموضوع ده انتشر بشكل مستفز بل ان والله العظيم في بنات بتخطط له وبتسني يوم حنة صاحبتها مخصوص
انا رايي ان ده مسموح في حدود يعني مفيهاش حاجه لما نبقي لابسين بنص كم او حتي كت
وسايبين شعرنا
لكن مش ميكروجيب ولانجيري وحاجات اللي دينا قالتها في ردها
ايه الكلام ده مش من الدين ولا من الاسلام في شئ حتي لو مفيش رجاله في المكان
وبعدين ان البنت تقلع هدومها في بيت غير بيتها دي ملعونه وفي حديث بيقول كده علي فكره
بس للاسف مش متذكراه وحرام جدا
انتي عارفه في حنة اختي كان في بنات جايين وعاوزين يعملوا كده
وكان خلاص هيقنعوا اختي
بس علي مين وربنا ماسبتهم
مع اني قاعده مش فاهمه حاجه لاني مش بسمع بس حسيت
وكمان من لبسهم ومناظرهم اتنرفزت جدا ولقيت واحده فيهم بدأت ترقص بسفاله مع ان اصلا كان في شباب وخلاني وولادهم وكانوا بيصوروها بالموبايل وقاعدين يتهامسوا
قمت طفيت الاغاني وقلتلهم لو سمحتي اهدي واعقلي وارقصي باحترامك
هي قعدت تعيط وانا بصراحه اتسرعت بس اتاسفتلها وفهمتها الوضع
والحمد لله الليله عدت علي خير
رهف الكلام
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
رهف الكلام

انثى
العمل/الترفيه : العمل باوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 9:11 pm

بصى يا بيور المحترم بيكون محترم قدام الناس وقدام نفسه قبل الناس وان كانت هى كده فاكيد ده نفاق زى بتوع السعودية اللى لابسين النقاب ومع بعضهم ما يبقى فى احتشام حتى

وكمان مش معنى انهم بنات مع بعض يعملوا كده دا بيبقى فساد ودا رأيى شخصيا

البنت ما تفسدها الا البنت وكمان اسلامنا جعل هناك حدود حتى البنات مع بعضها

وربنا يهدينا سبيل الرشاد
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 9:25 pm

الحديث هنا

(إذا خلعت المرأة ثيابها في غير بيت زوجها فقد هتكت الستر الذي
بينها وبين الله عز وجل)

http://www.elshabab.com/docs/general/index.php?eh=newhit&subjectid=2388&subcategoryid=35&categoryid=6
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 10:10 pm

ساندي حبيبتي ربنا يجازيكي كل خير و برافو عليكي على اللي عملتيه في حنة أختك ... للأسف في بنات أصبحت متعرفش العيب و معندهاش مشكلة في الرقص و التعري في أي مكان و أمام أي حد و بيتخيلوا إن دي شطارة و إبراز لإنوثتهم مع إني شيفاهة و قاحة و تقليل لقيمتهم ...ربنا يسترنا جميعاً و يثبتنا على دينه
و ربنا يبارك فيكي على الحديث
حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 855315 ... تعرفي حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 156602 لما كانت والدتي والدة أختي الصغيرة كانت خالتي عندنا بتراعيها و كان بابا في اليوم دا مش موجود فدخلت و أخدت دش و لما جدتي الله يرحمها عرفت زعأتلها و قالتلها إنهم لما كانوا في الحج كانوا بيقولولهم و ذكرت معنى الحديث دا ... شوفي الفرق بين أمهات زمان برغم قلة تعليمهم و بين الأمهات المتعلمات اللي بيكونوا عارفين إن بناتهم مصاحبين و داخلين خارجين مع شباب و رايحين جايين بيرقصوا و بيألعوا لبسهم في الحنة بتاعت صاحبتهم و أمهاتهم زايطين مبسوطين و بيشجعوهم حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 682635 !!!!!
ربنا يهدينا جميعاً و يهدي نساء المسلمين و المسلمات و يرجعنا إلى دينه و يثبتنا عليه

رهف أنا فعلاً معاكي إن ديننا عمل حدود لكن للأسف إحنا بعدنا عن الدين و الأخلاق و أصبح مجتمعنا زي المسخ مزيج من مساوئ المجتمات الغربية و للأسف العربية ... نسأل الله الهدى و الثبات ربنا يبارك فيكي

أنا بجد بشكركم كلكــــــــــــــــم جداااااً و الله رفعتوا من معنوياتي كنت حاسة إني بنت معقدة و عايزة الضرب الحمد لله طلعت لسة بعقلي
حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 332753 هههههه
h.m.h.m
عضو مميز
عضو مميز
h.m.h.m

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأحد مارس 18, 2012 11:38 pm

Pure Snow كتب:
مونمن دا نفس اللي حصل معايا قعدت متحركتش و بعدين أعتذرت و مشيت أولاً لأني كنت فعلاً حاسة إني غريبة و في وضع غلط و ثانياً خوفت إنهم يكونوا مكسوفين و عايزين يعملوا أكتر من كدة لإني أعرف زي ما دينا قالت إن في ناس في الحنة بيلبسوا بدل رقص و لانجيري و بيغيروا كمان كذا مرة مش مرة واحدة فإحترمت نفسي و مشيت
ساندريلا يا بختك إنك مبتروحيش
حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 255408 صدقيني و الله أحسن أنا كانت ماما و بابا برضه مبيرضوش و أنا صغيرة لكن دلؤتي لو عارفين صحبتي بيوافقوا و بصراحة أنا دلؤتي بتمنى لو مكونتش روحت كان أحسن حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 682635
h.m.h.m جزاكي الله كل خير سعدت كثيراً بتذكيري بهذا الحديث و نسأل الله الثبات و أن يمن علينا بالدين والأخلاق و الحياء و العلم و أن ينطبق علينا هذا الحديث و أن يمن علينا برضاه و أن تكون صحبتنا من الصالحين
ااااااامين يارب العالمين Arrow
وربنا يجازيكي كل خير لان كلامك هو اللي فكرنا بالمعاني دي واحياها ف قلوبنا لان الانسان ديما بيكون محتاج لحد يذكره cherry
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالإثنين مارس 19, 2012 8:36 am

انا اللي فرحانه جدا بالموضوع ده يا بيور لأنكم حسستوني اني مش من كوكب تاني زي ما ديما بيوقولولي
حتي لما جيت عملت الحنه بتاعتي كنا مشغلين التليفزيون على قنوات اغاني والي كانوا بيرقصوا اطفال اصحابي وكانت قعدة لذيذة جدا من وقت العصر لحد قبل العشا وكنا عمالين نكمل التوطيبات الأخيرة اللي مبتحصلش غير ليلتها زي فرش السرير والسجاد اللي مكانش اتفرش عشان كان في عمال
بجد حسسوني ان عندي اخوات كتير ربنا يباركلهم
ويباركلكم يا بنات وتعملوا حنه تجمعوا فيها اصحابكم اللي جايين يباركوا ويفرحوا مش يستعرضوا دولابهم او رقصهم او اجسامهم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالإثنين مارس 19, 2012 9:16 am

الحمد لله انا كمان مش من كوكب تانى انا بروح الحنة مش بقوم من مكانى وأخرى أصقف وأبتسم لكن رقص وكده نووووووووووووووووووووووووووووووووو
وكانت فيه حنة واحده صحبتى وكلهم غيرو هدمهم وانا فضلت بهدومى وكلهم أستغربوا وقالولى ايه انتى بدفى نفسك
احنا اللى صح الحمد لله وعلى فكره انا بحس ان الحاجات دى بتتحسد يعنى انا زمااااااااااااان واحده شافت شعرى وعنيكوا ماتشوف اللى النور بقى عامل زى شيتا وشويه وهقلبوا مقشه
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالإثنين مارس 19, 2012 11:15 am

Cool Crying or Very sad يا ساتر يا رب ربنا ينجينا ويبعد عنا الشر
معلش يا هبه bounce
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالإثنين مارس 19, 2012 12:26 pm

الحمد لله يادودو على كل حاجة
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالإثنين مارس 19, 2012 3:12 pm

ربنا يبارك فيكى يا بيور وفى كل بنت زيك
أنا مش هزيد على كلام البنات كفوا و وفوا بصراحة
لكن فعلا لقيت إننا أصبحنا من زمن تانى مش بقى ليه ملامح فى الوقت ده
ربنا يحفظنا ويسترنا ويبقينا على ديننا وعلى تربيتنا واخلاقنا ويثبتنا عليها دائما ياااااااااارب

واهم شئ إن الواحده تتمسك بمبادئها وقيمها اللى اتربت عليها مهما شافت متغيرات من كل اللى حواليها
والله خير حافظ
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالإثنين مارس 19, 2012 3:15 pm

عادى يابيور دة فكل حتى بس بصراحة أنا لما بروح بطبعى فأى حنة مبحبش الهيصة والهبل وأصحابى عرفين كدا بس ببقى مضايقة وهما قلعين قدامى
عرفة أخر حنة رحتها لوحدة صحبتى والله يابنتى البنت كان لبسها شيك جدا عرفة فساتين كب وقصيرة وفردة شعرها بس تحسيها هى وأخواتها برنسيسات كدة مع العلم أنهم منتقبات بس هما كدة عشان البيت مأفول علينا ومفيش حد غريب بس أول ماجة صحاب مامتها لبست جيبة تحت الركبة وبلوزة نص كم بس برضة كانت قمر ربنا يبارك للكل
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالإثنين مارس 19, 2012 3:16 pm

ليه لأ كتب:
الحمد لله انا كمان مش من كوكب تانى انا بروح الحنة مش بقوم من مكانى وأخرى أصقف وأبتسم لكن رقص وكده نووووووووووووووووووووووووووووووووو
وكانت فيه حنة واحده صحبتى وكلهم غيرو هدمهم وانا فضلت بهدومى وكلهم أستغربوا وقالولى ايه انتى بدفى نفسك
احنا اللى صح الحمد لله وعلى فكره انا بحس ان الحاجات دى بتتحسد يعنى انا زمااااااااااااان واحده شافت شعرى وعنيكوا ماتشوف اللى النور بقى عامل زى شيتا وشويه وهقلبوا مقشه

حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 424858 حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 424858 حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 424858
عسل والله يا دودو دمك زى السكر
وعلى فكرة أنا كمان حصل معايا زيك وبحاول محاولات مستميته لكن المقشة مش عايزة تتجاوب وتلم نفسها حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 649663
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالثلاثاء مارس 20, 2012 9:27 pm

h.m.h.mجزانا الله و إياكي و يارب دايماً نفكر بعض بكل خير و باللي يرضي ربنا ... ربنا يبارك فيكي حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 855315

دينا الحمد لله والله إنتوا بسطوني جداً أنا كمان زيك و كنت حاسة إني عايزة أسافر مسقط رأسي المريخ قريب حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 424858 ههههههه
بس كدة هافضل معاكم على الأرض طالما إننا طلعنا كلنا من كواكب تانية غير الأرضحنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 440166

هبة فكرتيني بموقف حصلي من كام سنة كنت رايحة للكوافير أساوي شعري و أكدت علي البنت إني هساوية بس و أول مفكيته سمعت الناس اللي قاعدين ورا بيقولوا بصي شعرها طول إية أو حاجة بالمعنى دا و كان شعري طويل وقتها لنصف ظهري تقريباً و خير اللهم أجعله خير لقيت نصفه في إيد اللي بتقص و بدل متساويه قصيته لبعد كتفي تقريباً و أنا صوعقت و روحت عيطت طول اليوم و من ساعتها و شعري ما يعلم بيه إلا ربنا وجاف و مقصف و متبهدل أخر بهدلة و مش راضي يتعدل خااااااالص حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 820935 حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 820935 حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 820935 ههههههه

secret.whisperوالله بحاول فعلاً زي مقولتي أتمسك بمبادئي بس أحياناً المواقف بتحسسك إنك بتتمسكي بجمر نار أو لإن الوضع مقلوب بتحسي إنك إنتي اللي عاملة عاملة غلط مش الناس اللي حواليكي .. ربنا يثبتنا كلنا و يهدينا لكل ما يرضيه ... ربنا يبارك فيكي يا قمر حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 27231

sad angel أولاً أنا مبسوطة جداً بإنك نورتي الموضوع أنا عارفة إنك مشغولة زي مقولتي في المنتدى بتاعك و أنا حاولت أوصل ليه من جوجل بس للأسف معرفتش
أوصل حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 705119 ربنا يوفقك يا قمر
ثانياً أنا معاكي إنهم بيكونوا زي القمر لكن أنا مشكلتي في إنه إزاي أنا واحدة محترمة لمجرد إنها حنة جارتك و زميلتي في الشغل و الا أي حاجة و دايماً بشوفها و بتشوفني محترمة و محتشمة خير اللهم اجعله خير أروح الحنة الأيها ببدلة رقص أو بملابس فاضحة أو أءلع أنا كمان و نكون أكننا على البلاج... يعني يكون عريسها مشيفش لسة ظفر إيديها و هي فرجت أمة لا إله إلا الله عليها ... مش عارفة و الله يا ساد كتير من الناس أعرفهم إتعرضوا للموقف دا و بيقولولي مصايب كتير لكن أنا مش قادرة أستوعب أبداً دا ... دا أنا لما بتكون واحدة لابسة مفتوح شوية بكون أنا اللي مكسوفة و بكون مش عارفة أتكلم معاها أروح أشوف أصحابي و جيراني لابسين من غير هدوم و كمان عايزني أءلع حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 429658 حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 424858
هههههههه

dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأربعاء مارس 21, 2012 9:42 am

Twisted Evil Arrow Idea
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأربعاء مارس 21, 2012 12:48 pm

حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري 836339 كل سنة وانتى طيبة ياماما دينا

البلالين دى مش ليكى دى لأنس
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأربعاء مارس 21, 2012 1:31 pm

Twisted Evil Idea Arrow دا انس اللي باعت مش انا
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالأربعاء مارس 21, 2012 10:14 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه انا معرفش اني في حد بيعمل حنن كده واضح اني مرحتش حنن من زمان الحنن الي بروحها بتبقي مليانة ستات كبار و العروسة و الكل بحجبهم عادي الي بتقلوه ده عمري ما شفته غير في مسلسل العشق الممنوع
فكرتوتي مرة واحدة اعرفها عملت خطوبة و كتب كتاب و هي لابسه نقاب و انا معرفتش اروح فرحت اباركلها في البيت بعدها روحت بعيد عنكوا و عن السامعين العريس هناك و دي لابسه بجامة كت و لابس الشرت بتاعها و البنت مليانة و محشورة فيها و الي فقعني ان لابسه كده في وجود بابها ههههههههههههه كنت مكسوفه اسلم ختها من قصيرها و خلعت
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالخميس مارس 22, 2012 11:22 am

لا يا مارو الدنيا اتاخرت بعيد عنك وبقي فيه حنات كده واللي مش تعمل كده تبقي دقه قديمه دا الموضوع ده منتشر جدا بس مش كل الاس تعمله لأنه عايز بيت فاضي عشان الأخوة اللي بيقلعوا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالخميس مارس 22, 2012 7:01 pm

واضح بقا اني دقة قديمة طيب ربنا يوفق ههههههههههههههههههههههههههههه
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالخميس مارس 22, 2012 9:01 pm

لالالالالالالالالالالالالالا انتي بس مبقيتيش بتروحي كتير حنات زي مانتي بتقولي او اصحابك عاقلين او من زحل زينا
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالخميس مارس 22, 2012 10:31 pm

هههههههههههههههههههههههه اذن انا من زحل و افتخرررررررررر
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري   حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري Emptyالخميس مارس 22, 2012 11:56 pm

انا من زحل برضو Cool

حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(
» عايزة رأيكم
» عايزة رأيكم
» عايزة رأيكم بسرعة plz
» عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري