Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

أكثر الأماكن رعبا فى العالم

diva_faraona
rose_elmansoura
sandrala
hend_dodo
د ورده
dinaali
ليه لأ
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 04, 2012 3:54 pm

لا خمنوووووووو cyclops
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 04, 2012 4:14 pm

hend_dodo كتب:
اكيد نسينا طاسة الخضة علشان لو حد فكر يتخض ولا حاجة

ده طبعا العفاريت هما الهيتخضو مننا ههههههههههههههههههههههههه
Evil or Very Mad jocolor jocolor
الموضوع بقي مضحك مش مرعب
انا بطني وجعتني من كتر الضحك وانا متخيلانا في كل حاجة قلنا عليها رايحين نتخض وواخدين معانا اكل وشرب مش ناقص غير الشيبسي والبيبسي وتبقي فلللللللللللللللللللللل
العفاريت لها حق تتخض واحنا رايحين همنا على بطننا كده ده احنا ولا اللي طالعين القناطر
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 04, 2012 4:16 pm

ليه لأ كتب:
لا خمنوووووووو cyclops
اوعي تقصدي كتالوج اوريفليم
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 04, 2012 4:19 pm

Wink Wink scratch scratch scratch
انا شخصيا حجيب كتب study study
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 04, 2012 6:07 pm

confused confused confused
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 04, 2012 7:33 pm

ناقص ايه يا هبه الصن بلوك حتفرق يعني لما ياكلونا الوحوش يبقوا يحطوا مسطردة ولا كاتشاب
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 04, 2012 10:14 pm

أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 747496 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 747496
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 04, 2012 11:11 pm

Basketball Basketball Basketball
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 8:52 am

يامجنانين

دينا عامله ايه دلوقتي طمنيني عليكي واخبار جيرانك
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 8:59 am

الحمد لله والله يا شيماء كلة كويس بس كلنا تقريبا عندنا برد واللي عنده حساسية قامت عليه تاني وبهدلة بس الحمد لله كلة تمام من الناحية المعنوية
منحرمش من سؤالك
انتي عاملة ايه واخبارك ايه واخبار عمليتك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 9:47 am

هههههههههههههه برافو عليكى يادينا Shocked
فعلا اهم حاجه ناخد الكتالوج يمكن حد هناك معدى يعوز يشترى حاجه وساعتها نبقى نطلب شحن ونجيب المندوب ونخطفوا ونطلب ديه confused

وناخد بردوا الصن بلوك علشان نعمل حمام شمس rry

وبعدين كتب ايه اللى هتخديها احنا رايحين نكتب مذكراتنا jocolor
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 10:04 am

rry
لالالالالالالالالالالالالالالالا elephant ستوب لحد هنا بقولك ايه انا مكبوته في البيت ومش عارفةاقرا براحتي مش في الرحلة دي كمان rabbit rabbit rabbit
مش حتبقي انتي والوحوش و جوزي على
حوريكي الوش اللي عمري مابطلعه santa afro wwe
بس تفتكري لما نخطف المندوب حيرضوا يدونا فدية scratch scratch scratch scratch مظنش بعد ما اخدت مع دينا واديت قالتلي فدية ايه دول ما حيصدقوا
والأعضاء حيكسروا وراه قلة fd,fd
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 10:12 am

ههههههههههه
بلاش يادودو الوش التانى
انا فى حته اسكندرانى وممكن اوريكى الوش التالت 245
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 12:44 pm

اوباااااااااااااااااااااااااااااا كده المنتدي حيولع بينا وانا مش ناقصه حرايق
عارفة بقي يا هوب هوب احنا نسينا ايه بقي يا شطورة

e;o5 e;o5 e;o5
الكاميرا عشان نصور مغامرتنا ونسجلها للتاريخ والجغرافيا عشان جوزي ميزعلش
لتكون عبرة لمن اعتبر ولتكتب بماء الدهب
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 1:18 pm

هههههههههههه jocolor
لا يادودو المنتدى مش هيولع انا بحبك قوى ومقدرش اعمل حاجه فى بنت بلدى No
تمااااام انا بقى اللى هصور مغامرات دينا واخوتها الحلوين .........انا بحب التصوير جداااااااااااااا e;o5
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 3:11 pm

والله يابنات خليتوا الواحد يتمني نطلع رحله سوا فعلا
rehabhamza30
عضو فعال
عضو فعال
rehabhamza30

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 6:17 pm

شوفي يل ليه لا انا عمري مبعت حد ابدا بس ناويه ابيعك وانا راي روحي انتي لوحدك يا حبيبتي واستمتعي ولما ترجعي ابقي قوللنا ايه الاخبار احنا هنستناكي هنا كلنا متتاخرييييييييش
Very Happy Shocked Twisted Evil
Neutral
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 05, 2012 7:30 pm

ليه لأ كتب:
هههههههههههه jocolor
تمااااام انا بقى اللى هصور مغامرات دينا واخوتها الحلوين .........انا بحب التصوير جداااااااااااااا e;o5
مااااااااااااااااااااااشي وحتصورينا واحنا بنجري بالسندوتشات والترمس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا اصلي معقدة من ارحلات واللي بيحصل فيها بنبقي بنجري ونضحك وبعدين فجأة يجوا يقولولنا خلاص الأتوبيس حيمشي ومش حنلحق نقعد الحقوا الكراسي الحقوا الأتوبيس قبل ما يمشي نلم حاجتنا بسرعه ونطلع نجري بكل همه عزم ولالالالالالالالالالالالالالالازم كل مرة واحده تطلع من نص الأتوبيس وبعد مانكون قطعنا مسافه في طريق الرجوع وتقول اخخخخخخخخخخخخ نسيت الكاب بتاعي لالالالالالالالالالالالالازم نرجع نجيبة الا بابا يزعق لي او تقولك بابا جابهولي من الحج !!!!!!!!!!!!!
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 06, 2012 1:47 pm

rehabhamza30 كتب:
شوفي يل ليه لا انا عمري مبعت حد ابدا بس ناويه ابيعك وانا راي روحي انتي لوحدك يا حبيبتي واستمتعي ولما ترجعي ابقي قوللنا ايه الاخبار احنا هنستناكي هنا كلنا متتاخرييييييييش
Very Happy Shocked Twisted Evil
Neutral

ليه بس تعالى متخفيش انا معاكى
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 06, 2012 1:50 pm

dinaali كتب:
ليه لأ كتب:
هههههههههههه jocolor
مااااااااااااااااااااااشي وحتصورينا واحنا بنجري بالسندوتشات والترمس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا اصلي معقدة من ارحلات واللي بيحصل فيها بنبقي بنجري ونضحك وبعدين فجأة يجوا يقولولنا خلاص الأتوبيس حيمشي ومش حنلحق نقعد الحقوا الكراسي الحقوا الأتوبيس قبل ما يمشي نلم حاجتنا بسرعه ونطلع نجري بكل همه عزم ولالالالالالالالالالالالالالالازم كل مرة واحده تطلع من نص الأتوبيس وبعد مانكون قطعنا مسافه في طريق الرجوع وتقول اخخخخخخخخخخخخ نسيت الكاب بتاعي لالالالالالالالالالالالالازم نرجع نجيبة الا بابا يزعق لي او تقولك بابا جابهولي من الحج !!!!!!!!!!!!!

والله عسل يادود
انتى فكرتينى بفيلم رعب كنت شفتو قبل كده ان بنات طلعت رحلة وعاشوا ايام فوحلوئى confused
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 06, 2012 1:59 pm

Basketball Basketball Basketball
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 06, 2012 2:11 pm

ازيك ياورده كيفك منيحه
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 06, 2012 7:09 pm

ما هي الرحلات دي دايما تقلب بحاجات عجيبة ومرة تانية الأتوبيس عطل بينا في الطريق لمرسي مطروح وقالولنا احنا حنشحن الستات والأطفال على عربيات كارو ومعاهم الشنط واحنا الرجالة حنقعد جنب الأتوبيس يمكن اتوبيس تاني فاضي يعدي !!!!!!!!!!!!!!!!

تفتكري يا هبه احنا حنركب ايه لحد الأماكن دي طفطف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولا اقولك نأجر اتوبيس ارياف بيعمل حوادث كده على كيفك
امال مش رحلة رعب؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 06, 2012 7:19 pm

ليه لأ كتب:
ازيك ياورده كيفك منيحه

امنيحه حبيبتى كفيك انتى وايش احوالك؟؟؟؟ Embarassed Arrow
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 07, 2012 8:21 am

ايه يا خواننا قلبتم ليه العربي حلو ولا الواحد غلط ودخل رابط غلط
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 07, 2012 8:46 am

dinaali كتب:
ما هي الرحلات دي دايما تقلب بحاجات عجيبة ومرة تانية الأتوبيس عطل بينا في الطريق لمرسي مطروح وقالولنا احنا حنشحن الستات والأطفال على عربيات كارو ومعاهم الشنط واحنا الرجالة حنقعد جنب الأتوبيس يمكن اتوبيس تاني فاضي يعدي !!!!!!!!!!!!!!!!

تفتكري يا هبه احنا حنركب ايه لحد الأماكن دي طفطف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولا اقولك نأجر اتوبيس ارياف بيعمل حوادث كده على كيفك
امال مش رحلة رعب؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

لا طبعا هنأجر قطااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
ده احنا واخدين اكل وشاى وهناخد هدومنا والمكياج والكتالوجات والصن بلوك والكتب بتاعتك ولا كأننا احنا طلعين بعثه
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 07, 2012 8:51 am

اهو تغير شويه يادودو عايزين نتعلم لغات تانيه علشان لما نروح هناك عند العووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
محدش يكسفنا
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 07, 2012 12:34 pm

ليه لأ كتب:
هههههههههههههه برافو عليكى يادينا أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 70634
فعلا اهم حاجه ناخد الكتالوج يمكن حد هناك معدى يعوز يشترى حاجه وساعتها نبقى نطلب شحن ونجيب المندوب ونخطفوا ونطلب ديه أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 747496

وناخد بردوا الصن بلوك علشان نعمل حمام شمس أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 34332

وبعدين كتب ايه اللى هتخديها احنا رايحين نكتب مذكراتنا أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234

lol! أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 07, 2012 12:35 pm

dinaali كتب:
أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 34332
لالالالالالالالالالالالالالالالا أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 681535 ستوب لحد هنا بقولك ايه انا مكبوته في البيت ومش عارفةاقرا براحتي مش في الرحلة دي كمان أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 649663 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 649663 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 649663
مش حتبقي انتي والوحوش و جوزي على
حوريكي الوش اللي عمري مابطلعه أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 705110 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 961412 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 326989
بس تفتكري لما نخطف المندوب حيرضوا يدونا فدية أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 156602 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 156602 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 156602 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 156602 مظنش بعد ما اخدت مع دينا واديت قالتلي فدية ايه دول ما حيصدقوا
والأعضاء حيكسروا وراه قلة أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 626907

تخطفوا المندوب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بس ياريت تكون الفديه حاجة معتبرة يا دينا اها مش خطف على الفاضى وطبعا من منتجات اوريفليم عندك مثلا واحدة ميدنايت ولا باردايس الجديد دة تبقى فله
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أكثر الأماكن رعبا فى العالم   أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 07, 2012 12:36 pm

dinaali كتب:
ليه لأ كتب:
هههههههههههه أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234
لا يادودو المنتدى مش هيولع انا بحبك قوى ومقدرش اعمل حاجه فى بنت بلدى أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 215510
تمااااام انا بقى اللى هصور مغامرات دينا واخوتها الحلوين .........انا بحب التصوير جداااااااااااااا أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 713332

أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234 أكثر الأماكن رعبا فى العالم - صفحة 2 71234

عسل يا دودو

أكثر الأماكن رعبا فى العالم
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» أكثر من 100 مرض وعلاجها بالأعشاب
» ما بين الرجل والمرأة أكثر من لغة
» 6 طرق تجعل مستحضرات العناية بالبشرة أكثر فاعلية
» هل الرجال أقل وفاء من النساء.. أم يتمتعون أكثر بنعمة النسيان؟
» اغرب الفواكه في العالم