Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه

ساندي
rose_elmansoura
diva_faraona
Om Hamza Elkhateab
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Om Hamza Elkhateab
عضو جديد
عضو جديد
Om Hamza Elkhateab

انثى

افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Empty
مُساهمةموضوع: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالثلاثاء فبراير 21, 2012 6:06 pm

السلام عليكم ورحمه الله وربركاته
يارب تكونوا بخير يا عضوات احلى منتدى انا عضوه فى اوريفليم وكنت عايزه استسفسر عن منتجين فى الكتالوج بصوا بقه وركزوا معايا شويه ماشى
فى كتالوج 2 صفحه 46 عرض على جيل تونر لشد منطقه البطن ماشى هو كوده 18426 وفيه جيل يشد منطقه البطن ايه الفرق بين الجيل والتونر ده
فى كتالوج 3 صفحه 76 كريم للخطوط البيضاء ده بقه بيعمل ايه؟كاتبين يعالج الخطوط يعنى يشدها ولا ايه؟؟
ماشى وحد جرب حاجه منهم وهل هما امنين اثناء فتره الرضاعه ولا لا؟؟؟

تانى استفسار عن استيك مصحح البشره صفحه 79 ده بيستخدم ازاى؟ وفعلا بيدارى الحبوب ولا ايه؟ اكون ممنونه ليكم جدا لو شاركتونى برايكم واحدد انا محتاجه
ايه؟
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالثلاثاء فبراير 21, 2012 6:49 pm

بصى يا جميلة الاستيك حلو اوى انا جربته هو ناحية بتدارى الحبوب زى الكونسلير كده وناحية بتعالجها بس بصراحة مش بيعالج من اول مرة انما تغطيته حلوة وبيدراى الى حد كبير
بالنسبة لنقطة الحمل والرضاعة انا دكتورة واحب اطمنك مبدائيا انك بعد ما تخلصى الرضاعة ا ش ا الهرمونات هتتظبط والخطوط والحبوب هتتحسن كتير
بالنسبة للجيل والتونر انا مش مجرابهم يارب حد يفيدك فيهم بس احب اقولك حاجتين اولا اى حاجة موضعية سواء مرهم او كريم مافيش منها تاثير ع اللبن ا ش ا لان الامتصاص بتاعها قليل جدا او منعدم كمان بس يفضل ما تستعمليش حاجة من دى على الصدر دلوقتى لو فيه خطوط مش عشان بياثر على افراز اللبن طبعا بس عشان اى كريم او مرهم ممكن يسيب ريحة ويخلى النونو يرفض يرضع وممكن لو مش متاكدة من جيل اوريفليم فى مرهم لعلاج الخطوط البيضا اسمه مرهم البانثينول اللى ساعات بنحطه للجروح ايوة هو ما تتخضيش ده بيجدد الخلايا وفعال جدا بس يستخدم مرتين ف اليوم بس ده اللى اعرفه يارب اكون عرفت افيدك واهلا بيكى ف المنتدى Neutral
Om Hamza Elkhateab
عضو جديد
عضو جديد
Om Hamza Elkhateab

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالثلاثاء فبراير 21, 2012 7:11 pm

diva_faraona كتب:
بصى يا جميلة الاستيك حلو اوى انا جربته هو ناحية بتدارى الحبوب زى الكونسلير كده وناحية بتعالجها بس بصراحة مش بيعالج من اول مرة انما تغطيته حلوة وبيدراى الى حد كبير

ميرسى ليكى كتير الواحد هاييحاول ينتظم عليه على قد ما يقدر

بالنسبة لنقطة الحمل والرضاعة انا دكتورة واحب اطمنك مبدائيا انك بعد ما تخلصى الرضاعة ا ش ا الهرمونات هتتظبط والخطوط والحبوب هتتحسن كتير
بالنسبة للجيل والتونر انا مش مجرابهم يارب حد يفيدك فيهم بس احب اقولك حاجتين اولا اى حاجة موضعية سواء مرهم او كريم مافيش منها تاثير ع اللبن ا ش ا لان الامتصاص بتاعها قليل جدا او منعدم كمان بس يفضل ما تستعمليش حاجة من دى على الصدر دلوقتى لو فيه خطوط مش عشان بياثر على افراز اللبن طبعا بس عشان اى كريم او مرهم ممكن يسيب ريحة ويخلى النونو يرفض يرضع وممكن لو مش متاكدة من جيل اوريفليم فى مرهم لعلاج الخطوط البيضا اسمه مرهم البانثينول اللى ساعات بنحطه للجروح ايوة هو ما تتخضيش ده بيجدد الخلايا وفعال جدا بس يستخدم مرتين ف اليوم بس ده اللى اعرفه يارب اكون عرفت افيدك واهلا بيكى ف المنتدى Neutral

بالنسبه بقه للهرمونات ماانا بعد ما افطمه ان شاء الله افكر فى الحمل مره تانيه ان شاء الله انا هى المشكله ان الخطوط دى فى بطنى وعند مابين الافخاذ ومضايقنى وخايفه تفضل موجوده وان شاء الله هاجرب كريم بانثينول وان شاء الله يكون كويس وميرسى ليكى كتير
Om Hamza Elkhateab
عضو جديد
عضو جديد
Om Hamza Elkhateab

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالثلاثاء فبراير 21, 2012 9:11 pm

ايه يا جماعه مفيش ردود ليه بس انا محتاجه را
يكم معايا
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 12:03 am

ان شاء الله حد يفيدك
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 1:38 am

ماريان قامت بالواجب
ايوه كده ايه الحلاوه دي ياميرو شغل الدكاتره بدأ
داحنا هنستغلك أسوأ استغلال افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  424858
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 8:36 am

ساندي كتب:
ماريان قامت بالواجب
ايوه كده ايه الحلاوه دي ياميرو شغل الدكاتره بدأ
داحنا هنستغلك أسوأ استغلال افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  424858
تحت امركم يا ساندى الكشف ببلاش
بس الاستشارة ب 180 ج cyclops
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 9:51 am

انا كنت كاتبه موضوع عن الخطوط يارب يفيدك
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 9:53 am

diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 9:57 am

Shocked Shocked Shocked Razz
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 2:42 pm

Arrow
ام روان وعمر
عضو نشيط
عضو نشيط
ام روان وعمر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 3:26 pm

ماريان انتى من اسيوط انا كمان من اسيوط ممكن اسالك سؤال هى المنتجات بتوصلك ازاى فى اسيوط هو ممكن واحدة ساكنة فى اسيوط تعمل عضوية وتوصلها الطلبات لانى انا مقيمة فى حلوان وعايزة اعرف ينفع حد فىاسيوط يشتغل كدة ولا لا اكون شاكرة ليكى جدا
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 3:37 pm

اهلا بيكى يا جميلة انا فعلا من اسيوط وعاملة عضوية والليدر بتاعتى بصراحة هيا اللى بتعمل الاوردرات وتجيبهالى كتر خيييييرها وهيا بتجيبها شحن عادى بس لما تيجى تعملى عضوية تكتبى عنوانك الحالى لو هو حلوان عشان الاوردرات تيجلك على عنوان سكنك واى سؤال تانى تحت امرك لو اعرف ا ش ا
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 4:21 pm

ام روان اي واحدة ممكن تعملي عضوية في اي محافظة في مصر حتي لو في قرية ولا اي مكان اورفليم بتوصل لكل مكان في جمهورية مصر العربية

بس اغلب الناس في اسيوط بتعمل عضويات علشان تجيب حاجاتها الشخصية ليس اكتر يعني مش هتلاقي ناس كتيرة واخدة الموضوع بيزنس لان صعب هنا تلاقي ميكب اورجنال زي ماكس فاكتور ولان كوم وكدة حتي البرفيوم مفيش غير مكان واحد في اسيوط بيبيعو اوريجنال وبيكون ضارب السعر في عشرة

علشان كدة اغلب الناس عاملة عضويات وبتجيب حاجتها
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 4:30 pm

مين يا هند بيبيع برفيوم اوريجنال عندنا ف اسيوط?
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 4:34 pm

جراند ستور مول ياماريان في شارع النميس قدام فيري كلر بس مزود علي كل حاجة 100 جنيه

وزمان كان مكسيم بتاع شارع يسري راغب بيبيع الاورجنال بس دلوقتي معرفش بطلت اروحه
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 4:44 pm

الاتنين حرامية وشيوووووخ منصر هههههههههههه
Om Hamza Elkhateab
عضو جديد
عضو جديد
Om Hamza Elkhateab

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالأربعاء فبراير 22, 2012 6:25 pm

ميرسى ليكم كككككككككككككككككككككككككككككككككلكم
ام روان وعمر
عضو نشيط
عضو نشيط
ام روان وعمر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالخميس فبراير 23, 2012 8:10 am

ماريان وهند متشكرة جدا يا قمرات على اهتمامكم وردكم عليا انا هنا فى حلوان عاملة عضوية الحمد لله بس كنت بفكر اعمل واحدة لبنت خالتى هى فى هندسة اسيوط ومقيمة فى شارع الحكمدار طبعا عارفينة بس اسيوط بقت جميلة قوى عن ايام ما كنت فى الجامعة والله الواحد بيفتكر الايام دى ويحن ليها جدا ايام لها حلاوتها وعلى فكرة يا قمرات روحكم الحلوة هى اللى شجعتنى اشترك فى المنتدى ربنا يكرمكم ويسعدكم امين يارب
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالخميس فبراير 23, 2012 9:41 am

تسلمى يا ام روان ده اقل واجب احنا اهل
على فكرة قريبتك ممكن تعمل عضوية تحتك حتى لو انتى ف بلد وهيا ف بلد عااااادى خالص
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالخميس فبراير 23, 2012 9:51 am

الجيل وعلاج الخطوط البيضا كل اللى جربوة محدش شكر فيه ولا عمل حاجه بس يمكن لانهم استخدمو علبه وحده Cool
Om Hamza Elkhateab
عضو جديد
عضو جديد
Om Hamza Elkhateab

انثى

مُساهمةموضوع: رد: افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه    افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه  Emptyالسبت فبراير 25, 2012 11:43 pm

مع ان فيه ناس بتشكر فيه كتير بس مع الرياضه

افيدونى بسرررررررررررررررررررررعه
صفحة 1 من اصل 1