Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

شعرى سابنى وراح الصومال

dinaali
nona mido
سـآرة
diva_faraona
دعاء محمد السيد
h.m.h.m
medo
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: ميرسى يا قمر ع ردك بس ده هنا ف مصر   شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 Emptyالأحد فبراير 05, 2012 5:50 pm

سـآرة كتب:
انا قريت عن ماسك حلو للشعر هشتريه ان شاء الله هو من شركة شوارسكوف ده صورته و هو بيعالج الشعر الضعيف المتكسر المنهار بس ماتقربهوش من الجذور خلوه على الشعر بس
ده صورته

شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 VWs53488
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شعرى سابنى وراح الصومال   شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 Emptyالأحد فبراير 05, 2012 5:55 pm

خلاص يا بنات انا هاقصه بس موش بالمقص صاحبتى التلى ع كوافير بيقص بالموس وكل اللى راح شعرهم تقل وربنا يعوض عليا بعد كده ف شعرى ده ويارب يتقل بقى ويرجع زى ما كان لانى خلاص اتعقدت كل ما يجلنا ويشوف شعرى ايه ده شعرك عمل كده خف ليااا ووو بقى انا اقصه احسن شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 429658 شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 429658 شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 649663 شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 649663
medo
عضو فعال
عضو فعال
medo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شعرى سابنى وراح الصومال   شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 Emptyالثلاثاء فبراير 07, 2012 9:13 pm

جليس منة اللاجنبى والسعودى والمغشوش هنا فى مصر
الكمينو موتو انا مجربتوش انا جربت امبولات فولتين وقللت التساقط جدا
انا بنصحك لية بحاجة مجربتهاش لانة الفترة الى انا عالجت فيها التساقط اللى استخدموا الكمينو موتو نبت لهم شعر صغير واعملى سرش وشوفى بيقولوا علية اية
طبعا الامبولات دى انا استخدمتها شهر مع لوسيون تريس وسامبو فولتين وكان لازم اكمل عليها شوية بس انا جبيت اجود بقة وجبت امبولات اناستيم كانت زفت صراحة وبعد كدة قولت كفاية مصاريف
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شعرى سابنى وراح الصومال   شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 Emptyالثلاثاء فبراير 07, 2012 9:17 pm

شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 835125 شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 363247 شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 27231 شعرى سابنى وراح الصومال - صفحة 3 27231
medo كتب:
جليس منة اللاجنبى والسعودى والمغشوش هنا فى مصر
الكمينو موتو انا مجربتوش انا جربت امبولات فولتين وقللت التساقط جدا
انا بنصحك لية بحاجة مجربتهاش لانة الفترة الى انا عالجت فيها التساقط اللى استخدموا الكمينو موتو نبت لهم شعر صغير واعملى سرش وشوفى بيقولوا علية اية
طبعا الامبولات دى انا استخدمتها شهر مع لوسيون تريس وسامبو فولتين وكان لازم اكمل عليها شوية بس انا جبيت اجود بقة وجبت امبولات اناستيم كانت زفت صراحة وبعد كدة قولت كفاية مصاريف

شعرى سابنى وراح الصومال
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» شعرى قوى وكثيف وناعم كماااااان....!!
» ياااا حلوين قصيت شعرى