Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~

ليه لأ
dinaali
emy star
ساندي
بيوتي ليلي
yamin
monmon mony
د ورده
سـآرة
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 1:25 am

yamin كتب:
ليا شويه تعليقات يا قمرات وياريت تقبلوها منى

بالنسبه د ورده

النظام الى انتى بتعمليه هايل وده نظام اسبوعى مش يومىالمفروض النظام اليومى غسول وبعده تونر وبعده كريم ليل او نهار على حسب التوفيت

اما بالنسبه للنظام الاسبوعى زى ما د ورده قالت غسول ثم تونر ثم اسكرب ثو ماسك ثم كريم للبشره وياريت متقفليش المسام بثلج علشان البشره تستفاد من الكريم

كمان كل المنتجات الى انتى بتستخدميها للبشره المركبه المايله للدهنيه يعنى لو حد بشرته جافه مينفعش يستعملها وكنتى لازم توضحى ده علشان محدش يقلد ويستعمل نفس الحاجه علشان انتى بتشكرى فيها وهى متنفعش لبشرته

نورتي يا قمر و ليكي حرية الرأي
لكن ليا تعليق ان حمام البخار اصلا معروف انه بيتحط اسبوعيا عشان لو يوميا هيفتح المسام و هتبقا مشكلة كبيرة
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 1:26 am

وردة كونسيلر جيورداني حلو بيغطي ؟؟ انا محتارة بينه و بين الكيت الثلاثي بتاع اوريفليم بيوتي ، تنصحيني بيه ؟؟ انا هالاتي سودة غامقة
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 1:44 am

بصى ياساره انا يعتبر مش عندى هالات يعنى من السهر بيكون بسيط ولما باجى احط الصن بلوك بيكون فاتح ومنطقه العين بتكون اغمق شويه فهوا بيفتحها وميزته انه بيدى لوك طبيعى
لكن معرفش مع الهلات الغامقه اوى يغطى جامد وللا ايه بس اعتقد انه حلو جداا
ياريت وحده تكون هلاتها كده وبتسخدمه تفيدك اكتر Crying or Very sad

والكييت دى لو خامتها حلوة شكلها يغطى بس دى تنفع للعين؟؟؟؟؟؟

وبالنسبة لموضوع البخار
واكيد يعنى ياجماعه موضوع حمام البخار اسبوعى دنا قولت فى اول كلامى انى اول مره اعمل كده وشكلها اخر مره ههههههههههه Basketball Embarassed
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 11:12 am

هههههههههههههه عسل يا ورده انتي والله
بصي يا سارة انا شعري دهني جدا لدرجه اني لو غسلته 3غسلات متتابعه على 3ايام مثلا بيبقي فيه لسه زيت واحسن زيت جه على شعري كان زيت الجوجوبا يلية زيت اللوزبعد كده معملش معايا حاجة ماده دهنية وبحطها على شعري تدهننه والسلام يعني ميفرقش عن زيت التموين حاجة
لكن اليومين دول بستعمل السيرم والبلسم الللي بيترك على الشعر بالتتابع مرة من بعد مرة او غسلة من بعد غسلة ودول من افون وشغالين حلو قوي على شعري ومش بيوقعوه او بينشفوه
لاحظي اني مجبتش سيرة فاتيكا مش تجاهل مني بس فاتيكا اللي عندنا مش حلوة معجبتنيش كنت بستعمل الزيت بتاعها ومريحنيش حسيت برضه انه ماده دهنية بحطها على شعري من غير فايده
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 11:44 am

انا بردو كنت بستخدم فاتيكا الى هنا الزيت س معجبنيش غيرت لصانسلك وجميل اوى ع شعرى بس جالى شامبو فاتيكا من الامارات بس جاامد بصراحة حلو جداااااامش عارفة بقا هو غير فاتيكا الى هنا ف مصر ولا لاء
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 11:47 am

ممكن حد يقولى ازاى بتحطو صور للمنتجات

وانا شعرى بيهيش بسرعه ايه احسن حاجة استخدمها
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 11:58 am

بسيطه جدا بتروحى على الصوره اللى انتى عايزاها وتدوسى كليلك يمين

بتختارى نسخ عنونURL للصوره
وبعدين بتيجى على مربع الردود هنا
وفى عندك الخيارات اللى فوق المربع بتدوسى على الخيار اللى عليه صوره بس من غير ديسك ( الخيار ال5 من ناحيه الشمال)
وبعدين تعملى فى المربع لصق وتدوسى نعم بس كده بتتحط الصور اللى انتى عايزاها
Embarassed
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 12:00 pm

يابنات تقريبا كل منتجات مصر مضروبه انا زمان استخدمت شامبو من السعوديه كان جميل جدا ورجعت اجرب نفس المنتج من هنا طلع سئ جدااا
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 12:01 pm

ليه لا لما تلاقى حل لشعرك قوليلى confused bounce
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 12:21 pm

د ورده كتب:
ليه لا لما تلاقى حل لشعرك قوليلى تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 747496 تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 429658

انا لقيت حل حلو قووووووووووى

هعمل شعرى ظفاير زى السودانيين او احلقوا على الزيرو او اركب باروكه وبرضو هيبقى تغيير ونيو لوكتعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 747496 تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 71234
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 12:28 pm

د ورده كتب:
بسيطه جدا بتروحى على الصوره اللى انتى عايزاها وتدوسى كليلك يمين

بتختارى نسخ عنونURL للصوره
وبعدين بتيجى على مربع الردود هنا
وفى عندك الخيارات اللى فوق المربع بتدوسى على الخيار اللى عليه صوره بس من غير ديسك ( الخيار ال5 من ناحيه الشمال)
وبعدين تعملى فى المربع لصق وتدوسى نعم بس كده بتتحط الصور اللى انتى عايزاها
تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 855315

شكرا ربنا يكرمكتعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 51508
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 12:53 pm

[quote="سـآرة"]وردة كونسيلر جيورداني حلو بيغطي ؟؟ انا محتارة بينه و بين الكيت الثلاثي بتاع اوريفليم بيوتي ، تنصحيني بيه ؟؟ انا هالاتي سودة غامقة

الاثنين الكونسيلر الى انتى بتقولى عليهم سواء جيوردانى او البيوتى بس تختارى الدرجه الغامقه متستغربيش بس دى الدرجه الى هتغطى الهلات حتى لو انتى بشرتك فاتحه جدا

او كريم الاساس الثلاثى ده كمان ممكن تستخدميه للهالات برضو الدرجه الغامقه
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 8:17 pm

ليه لأ كتب:
د ورده كتب:
ليه لا لما تلاقى حل لشعرك قوليلى تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 747496 تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 429658

انا لقيت حل حلو قووووووووووى

هعمل شعرى ظفاير زى السودانيين او احلقوا على الزيرو او اركب باروكه وبرضو هيبقى تغيير ونيو لوكتعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 747496 تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 71234

وربنا انا احيانا بضفر شعرى ضفاير صغيره زى الافارقه كده وبفكر فى الحلق ههههههه Evil or Very Mad

بس عموما اول خطوة هعملها لاصلاح شعرى انى اقصه عند كوافير حتى لو شالت منه كتير صحيح انا زعل اوى لو نقص سم منه بس يبقى قصير وشكله مقبول ولا يكون طويل وهااااااااايش Question Cool Evil or Very Mad
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 24, 2011 8:19 pm

فعلا والله الشعر ده متعب جدا وفعلا بفكر اقصه بس محدش موافقنى خالص وبيقولوا حرام بعد طوله ده تقصيه ومش عارفه اعمل ايه
nada ma7md
عضو vip
عضو vip
nada ma7md

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 25, 2011 4:11 am

د ورده كتب:
بصى ياساره انا يعتبر مش عندى هالات يعنى من السهر بيكون بسيط ولما باجى احط الصن بلوك بيكون فاتح ومنطقه العين بتكون اغمق شويه فهوا بيفتحها وميزته انه بيدى لوك طبيعى
لكن معرفش مع الهلات الغامقه اوى يغطى جامد وللا ايه بس اعتقد انه حلو جداا
ياريت وحده تكون هلاتها كده وبتسخدمه تفيدك اكتر تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 140564

والكييت دى لو خامتها حلوة شكلها يغطى بس دى تنفع للعين؟؟؟؟؟؟

وبالنسبة لموضوع البخار
واكيد يعنى ياجماعه موضوع حمام البخار اسبوعى دنا قولت فى اول كلامى انى اول مره اعمل كده وشكلها اخر مره ههههههههههه

ياريت تقوليلى بليز اية الصن بلوك دة واية فيدتى؟؟؟؟
تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 424858 تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 855315
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 25, 2011 12:28 pm

الصن بلوك دا ياندى كريم بتحط على الوش فايدته حمايه من الشمس يعنى هو كطبقه عازله من الشمس ودرجات الحمايه بتاعته بتتقاس بحاجه اسمها spf يعنى فى spf15 20 35 50 100 وهكذا كل مازدت الspf كل ماعليت الحمايه بتاعه الصن بلوك

ودا بيتحط قبل ماتخرجى بنص ساعه او شويه يعنى لما الوش يتشربه وبعدين لو اتعرضتى لشمس كتير لازم يتغير كل ساعتين علشان يكون فعال يارب اكون افدتك ياقمر Embarassed Arrow
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 25, 2011 1:08 pm

الحمد لله انا شعري كاريه قصير عند ودني وكل ما يحاول يطول اقصه عشان احافظ على تقله
اتفق معاكي يا ورده الشامبوهات المصري مضروبه كلها
warda mohamed mouharam
عضو جديد
عضو جديد
warda mohamed mouharam

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 01, 2012 4:27 am

سارة لو سمحتى .. انا لاحظت فى اكتر من موضوع انك بتتكلمى عن غسول سيتافيل ، وانا سمعت انه كويس جدا ودورت عليه كتير فى معظم الصيدليات الكبيرة ومش لاقية خالص ولا الغسول ولا المرطب .. فياريت اعرف كنتى بتجبيه فى مصر منين ؟
وشكرا
how2be
عضو فعال
عضو فعال
how2be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 01, 2012 10:00 pm

monmon mony كتب:
انا من كفر الشيخ بس خليت ناس تسالى عليه ف اليكس ف الصديليات عشان كنت فاكرة انه بيتباع فيها بس هخليهم يسالولى ف الاماكن الى انتى قولتى عليها دى
وميرسى ليكى يادينا ع اهتمامك وردك

مونمون لو انتى من كفر الشيخ نفسها عندك صيدلية عمر بس هتلاقيه غالى شوية وعندك صيدلية صلاح الدين مش فاكرة او الشعب اللى هى عند الاوقاف فى اول الطريق اللى طالع على شاهين وسعره حلو لانى دوخت عليه ايام فرحى وملقتهمشى غير هناك
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 02, 2012 2:32 pm

how2be كتب:
monmon mony كتب:
انا من كفر الشيخ بس خليت ناس تسالى عليه ف اليكس ف الصديليات عشان كنت فاكرة انه بيتباع فيها بس هخليهم يسالولى ف الاماكن الى انتى قولتى عليها دى
وميرسى ليكى يادينا ع اهتمامك وردك

مونمون لو انتى من كفر الشيخ نفسها عندك صيدلية عمر بس هتلاقيه غالى شوية وعندك صيدلية صلاح الدين مش فاكرة او الشعب اللى هى عند الاوقاف فى اول الطريق اللى طالع على شاهين وسعره حلو لانى دوخت عليه ايام فرحى وملقتهمشى غير هناك
ميرسى ياجميل بس للاسف انا مش من كفر الشيخ نفسها بس ممكن اخلى حد يجبهولى من هنا وميرسى مرة تانية ع ردك واهتمامك ياقمر
how2be
عضو فعال
عضو فعال
how2be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 02, 2012 7:08 pm

مفيش حاجة يامونمون انتى منين بقى بالظبط
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 02, 2012 11:12 pm

هو ايه قطن المكياج ده ؟؟؟؟؟؟؟
how2be
عضو فعال
عضو فعال
how2be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالخميس مايو 03, 2012 1:07 pm

قطن بنحط عليه مزيل المكياج عشان نشيل المكياج من على وشنا
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالخميس مايو 03, 2012 1:30 pm

وده غير القطن الطبي العادي ؟؟؟؟
يعن ايه الفرق ؟؟؟؟
ولو هجيبه من الصيدلية اقوله ايه ؟؟؟ قطن للمكياج ؟؟؟؟؟
how2be
عضو فعال
عضو فعال
how2be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالخميس مايو 03, 2012 1:37 pm

قطن بيبقى مدور وبيبقى عامل زى الطبقات كدا انا معرفشى اسمه ايه الظبط بس الصيدلى او بتاع مستحضرات التجميل بيبق فاهم لما بتقوليه
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالخميس مايو 03, 2012 1:38 pm

شكرا ياعسل
how2be
عضو فعال
عضو فعال
how2be

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~   تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 Emptyالخميس مايو 03, 2012 1:41 pm

تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~ - صفحة 2 836339 العفو ياقمر

تعالوا هنا يا بنات شاركونا ~جدول العناية بالبشرة و الجسم والشعر~
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» ايام العناية بالبشرة
» مجلة اوريفليم ** أكتوبر**2008
» مواعيد العناية بالبشرة
» اليكي....قواعد العناية بالبشرة
» ايام العناية بالبشرة شهر اكتوبر