Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
majoann
عضو ملكي
عضو ملكي
majoann

انثى

ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Empty
مُساهمةموضوع: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالسبت ديسمبر 17, 2011 10:06 pm

ما هو أفضل كريم لشد البشرة من اوريفليم لسن فوق ال 40 عن تجربة ؟
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالسبت ديسمبر 17, 2011 10:38 pm

انا كمان عاوزاه اعرف يارب حد يفيدنا
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 8:52 am

اانا كنت لسة هسال السؤال دة ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ 70634 ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ 70634 ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ 70634 ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ 70634 ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ 70634 ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ 70634يارب حد يفدنا
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 9:49 am

بصوا يا بنات انا الناس عندي كانت بتاخد الرويال فلفت لما كان لسن الأربعين لأنهم طبعا غيروه وكانت بتشكر فيه جدا وكان من فترة نازل كريم نهاري ليلي اسمه ماكسيمم تريتمنت ده يعتبر معالج للبشرة ولو استخدمتيه لمده 3شهور -العبوة بتقعد 6شهور على فكرة- متواصل صبح وليل بتشوفي العجب البشرة بترجع ولا صبيه في العشرين انا مامتي كانت بتستعملة ونتايجه بتبان بعد حوال شهر ونص من بدء الأستخدام وبعد ماتخلص الكورس بتستخدم كريم نهار وليل عاديين جدا وكان مناسب لسن الأربعين بس يا خسارة بطلوا ينزلوه
لسه في واحده حتجرب البيوماكسيمم وتقوللي رايها بس الكلام ده بعد شهر او حاجة من التجربه
بس الأكيد عندي ان محدش شكر في التايم ريفرس!!!!!!!!!!!!!
اتمني اني اكون افدتكم
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 10:53 am

ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ 835125
majoann
عضو ملكي
عضو ملكي
majoann

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 11:02 am

Shocked طبعا افدتينا يا دينا شكرا على هتمامك وردك. بس على فكرة أنا جربت البايوماكسيمم لليل ، وحش جدا جدا جدا ... بس يا ترى الماكيسمم تريتمنت ده لسة بينزل فى الخارج ولا لأ وقفوه هناك كمان ؟؟؟

يا ريت برضه أى حد جرب كريمات ثانية لشد البشرة من اوريفليم يفيدنا
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 11:19 am

طيب اية رايكم في مجموعة الايكولاجين حد جربها
dr.dodo
عضو فعال
عضو فعال
dr.dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 1:42 pm

طب وبعدييييييين
انا كنت هجيب لماما تايم ريفرس
انتوا كدا خوفتوني منه

اجيبلها ايه طيب
عايزة حاجة قوية جدا وفعالة جدا

حاجة لشد البشرة وحاجة للترهلات حوالين العين
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 1:58 pm

العفو يا بنات اي خدعه هو لو ينزلوا تاني الماكسيمم تريتمنت ده كان تحفه بجد وسعره كان كويس بالنسبة لتأثيرة monkey
majoann
عضو ملكي
عضو ملكي
majoann

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 2:36 pm

يا رب ينزلوه ثانى ، ده البايوكلينك اختفى هو كمان من الكتالوج بينزل بس اللى هو بتاع احمرار البشرة ، بس أنا ما اعرفش حد جربه لسه ولو بيشد البشرة فعلا ولا لآ
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 7:07 pm

Wink معنديش حد جربه
majoann
عضو ملكي
عضو ملكي
majoann

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟   ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟ Emptyالثلاثاء ديسمبر 20, 2011 2:58 pm

كريم الكولاجين نهار اشتريته وركنته ،زى ما قلت لكم فملحقتش أجربه علشان اعرف كويس ولا لا

يا جماعة اللى يعرف حد جرب كريم كويس لش البشرة يقول تجربته ، وشكرا

ما هو أفضل كريم لشد البشرة ؟
صفحة 1 من اصل 1