Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى

logyalex
ليه لأ
dinaali
nona mido
diva_faraona
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Empty
مُساهمةموضوع: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 1:46 am

ازيكم يا بنات معلش انا جديدة هنا وعلاقتى باوريفليم ما تتعداش شهور وبجدعجبتنى الروح الحلوة اللى ف المنتدى ده بالذات عن اى منتدى تانى دلوقت انا دخلت على صفحة الشركة ودورت لفيت اللينك بتاع
العضوية هيا العضوية اللى بتعمل اونلاين بتبقى فرى ولا اية ؟ ممكن حد يفهمنى وبعدين بالنسبة للاوردرات اسعار شحنها كام بالنسبة لواحدة قاعدة ف اسيوط زى حالاتى ؟
وهل لو عملت عضوية اونلاين هاخد تخفيض العضو ولا لأ؟ افيدونااااااااااا جزاكم الله عنى خير عشان انا جديدة هنا Very Happy
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 1:53 am

اهلا بيكى يا ديفا ومنوره المنتدى يا جميل Arrow

العضويه اللى اونلاين هتتأكتف لما تعملى اوردر او تكلمى خدمه العملا وهى حسب كل شهر يعنى الشهر ده ب 35 ج او مجانا على 50 نقطه

الشحن ب 10 ج اول مره بعد كدا ب 12.5 ج
وهما بيوصلو ليكى يا جميل ف اى مكان
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 1:55 am

nona mido كتب:
اهلا بيكى يا ديفا ومنوره المنتدى يا جميل Arrow

العضويه اللى اونلاين هتتأكتف لما تعملى اوردر او تكلمى خدمه العملا وهى حسب كل شهر يعنى الشهر ده ب 35 ج او مجانا على 50 نقطه

الشحن ب 10 ج اول مره بعد كدا ب 12.5 ج
وهما بيوصلو ليكى يا جميل ف اى مكان
تسلميلى يا نونا على ذوقك طب بس انتى بتعرفى سعر العضوية كل شهو ازاى؟ غير الكتالوج والعروض اللى فيه؟
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 2:01 am

مع البرنامج الترحيبي يا ديفا ومع بدايه الكتالوج الى فيه بيقولو سعر العضويه يعنى الكتالوج بتاع دلوقتى اشتغل يوم 8 يوم 7 بليل قالو البرنامج الترحيبي وسعر العضويه

الشهر الى قبله كانت ب 30 ج حتا لو عملتى 100 نقطه مش هيرجعو لك

الشهر اللى قبله الى انا اشتركت فيه كانت العضويه ب 30 ج واخدتهم خصم تانى لما عملت ال 50 نقطه
طبعا الكتالوج لما بتعملى اوردر على النت تتاكدى اذا كان هو منزلهولك ف الاوردر ولالا ولو لا بتدخلى كوده علشان يوصلك مع الاوردر :)
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 2:05 am

nona mido كتب:
مع البرنامج الترحيبي يا ديفا ومع بدايه الكتالوج الى فيه بيقولو سعر العضويه يعنى الكتالوج بتاع دلوقتى اشتغل يوم 8 يوم 7 بليل قالو البرنامج الترحيبي وسعر العضويه

الشهر الى قبله كانت ب 30 ج حتا لو عملتى 100 نقطه مش هيرجعو لك

الشهر اللى قبله الى انا اشتركت فيه كانت العضويه ب 30 ج واخدتهم خصم تانى لما عملت ال 50 نقطه
طبعا الكتالوج لما بتعملى اوردر على النت تتاكدى اذا كان هو منزلهولك ف الاوردر ولالا ولو لا بتدخلى كوده علشان يوصلك مع الاوردر :)
تمااااام الف شكر يا نونا على تعبك وبجد سعيدة بمعرفتك :)
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 2:58 am

انا اسعد يا ديفا ولا شكر على واجب يا قمر Arrow
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 8:33 am

تسلم ايدك اي نونا على المعلومات
واهلا بيكي يا ديفا معانا هنا واهلا بيكي في اوريفليم ويارب تبقي مبسوطة معانا
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:06 am

اهلا بيكى ياديفاانا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى 793671

queen queen queen
logyalex
عضو جديد
عضو جديد
logyalex

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 1:13 pm

اهلا بيكي يا ديفا Idea
وتسلمي يا نونا Like a Star @ heaven
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 8:11 pm

اهلا بيكى يا ديفا نورتى المنتدى يا قمر وتسلمى يا نونا ع تسلمى يا نونا انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى 20726 انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى 20726
ايمان فهمى
عضو جديد
عضو جديد
ايمان فهمى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 8:19 pm

اشترى بكام عشان اعمل العضوية مجانى
Rooka
عضو جديد
عضو جديد
Rooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 9:03 pm

عضوية مجانى على 50 نقطة
بس 100 عشان الهدايا والترحيب
mora_81
عضو مميز
عضو مميز
mora_81

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 9:11 pm

منورة يا ديفا المنتدى واحنا بلديات ع فكرة انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى 793671
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:11 pm

انا اتشرفت بيكم كلمكم يا جماعة الف شكر على ذوقكم وبجد سعيدة انى اخيرااااااااااااااا لقيت حد من اسيوط اهلا يا مورا Very Happy
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى   انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى Emptyالأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:25 pm

mora_81 كتب:
منورة يا ديفا المنتدى واحنا بلديات ع فكرة انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى 793671
Very Happy Very Happy انا مبسوطة جدا بجد انى لقيتك يا مورا اخيييييرا حد من اسيوط؟ اهلا بيكى
ممكن تقوليى بتشترى منتجات اورفليم منين لانى محتارة ومش لاقية مندوب ثابت اتعامل معاه هنا ف اسيوط؟ معلش هتعبك معايا
منتظرة ردك
تحياتى

انا جديدة هنا يا جماعة بلييييييييييييز تساعدونى
صفحة 1 من اصل 1