Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)

عبيرالزهور
diva_faraona
dr.dodo
nada ma7md
ايمان فهمى
أحوال
د ورده
sandrala
سـآرة
berom
شيماء طه
sasooo
ruby
monmon mony
heron bird
logyalex
م.هالة
Jumana
dinaali
mitsuki
emy star
cute.girl
مع محبتى
Pure Snow
sendrella
marobader
nona mido
31 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 9:00 pm

اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 835125
شيماء طه كتب:
البودرة ب 89 و احمر الخدود ب 99 وانا فى الخدمة
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 9:30 pm

طب مفيش يا نونا عرض الجروبات يعني تاخدي حاجة من كل مجموعة و يحطولك عليهم خصم 50 في المية ؟؟ العرض ده مش موجود تاني صفحة ؟؟
جومانا انا زيك مستنية القلم ده و عايزة اخد منه 3 بس شكلي مليش نصيب و هاخد الكحل الكاجال
sasooo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sasooo

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 10:06 pm

sasooo كتب:
بليز ياجماعه عاوزه اعرف الجونتى اللى نازل فى الكتالوج الحالى صفحه 55
نازل تانى فى كتالوج يناير ولا لا
لانى عاجبنى قوى

يعنى محدش رد عليا اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 649663 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 649663 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 649663 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 649663
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: جبتى انهر درجه يا شيما وايه احلى درجته   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 10:44 pm

شيماء طه كتب:
فى ملمع شفايف جديد بالفواكة ب 34 وفى واحد تانى ب 24 وباور شاين ب 44 وبجد يا جماعة ياريت تشتروا باور شاين الشهر ده انا جبته وحلو قووووووووووووووووووووووووووووى
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 11:12 pm

اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 835125 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 10157
شيماء طه
عضو مميز
عضو مميز
شيماء طه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 11:46 pm

لا الجونتى مش نازل
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 12:10 am

بجد موضوع هايل يابنات Very Happy نونا وشيماء تسلمووو بجد Shocked

جزاكم الله خيرااااااا
مع محبتى
عضو نشيط
عضو نشيط
مع محبتى

الاوسمة : وسام النشاط
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 12:31 am

السلام عليكم
شكرررررررررررررررررررررررررا جدااااااااااااااااااااااااااااا جزاك(الله)
خيرا
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 2:14 am

اقتباس :
طب مفيش يا نونا عرض الجروبات يعني تاخدي حاجة من كل مجموعة و يحطولك عليهم خصم 50 في المية ؟؟ العرض ده مش موجود تاني صفحة ؟؟
جومانا انا زيك مستنية القلم ده و عايزة اخد منه 3 بس شكلي مليش نصيب و هاخد الكحل الكاجال

الكاجال جميل اوى يا ساره العروض الى ع المجموعات نازل على مجموعه السيلك بيوتى للبشره الحساسه

شيماء طه شكرا ع المساعده يا جميل Arrow
أحوال
عضو فعال
عضو فعال
أحوال

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 2:15 am

أخبار مقوي الاظافر و محفز الاظافر الاصفر و الاخضر و مزيل الجلد الميت ايه الاسعار؟؟؟؟؟
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 2:49 am

غسول الشاى ب 34
اقتباس :

أخبار مقوي الاظافر و محفز الاظافر الاصفر و الاخضر و مزيل الجلد الميت ايه الاسعار؟؟؟؟؟

مش نازلين حالص
شيماء طه
عضو مميز
عضو مميز
شيماء طه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 2:57 am

انتوا اللى شكرااا انا بس برد شوية من اللى عليا واللى عايزةاى حاجة انا معاكم
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 9:06 am

monmon mony كتب:
emy star كتب:
انا شكلى كدة مش هعرف اجيب بودرة جورديانى المضغوطة دى ابدا مستنياها تنزل بعرض كويس بقالى 4 شهور اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 649663وخايفة اجيب بتاعت استوديوا ارتست تطلع غامقة زى السيلك تاتش
لا ياايمى بودرة استديو ارتيست افتح كتير من السيلك تاتش وانا زيك كنت عايزة جيوردانى المضغوطة بس طبعا سعرها غالى ولما جربت بودرة استديو ارتيست عجبتنى اوى وفاتحة وجميلة بجد
انا قريت على الموقع البنات كاتبة انها خفيفة قوى ومش بتدى تغطية عالية ولازم كريم اساس تحتها انت ى اية رايك في الكلام دة
معلش انا طولت عليكى اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726
Jumana
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Jumana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 11:36 am

ايه الكتالوج التحفة دا ... ليس من سمع كمن راى بجد
مليان عروووووووووووووض

بصو انا هقولكو الحاجات اللي شدتني بعد اذن اصحاب الموضوع
اشتري ب 200 و خدي الفي وايت ماجيك ب 69
اشتري كريم اساس وايتنينج فونديشن و هو نازل ب 54 و احصلي على عينة ميدنايت بيرل 1.5 ملل
كحل كاجال 39
مجموعة سيلك للبشرة الحساسة
ملمع جديد بالفواكه 12 ملل بالعنب و الكريز و البطيخ و الخوخ و الليتشي و الكمترى ب 34
قم مضيء للعين 37
ماسكرا 2FX ب 44
انيجما ب 139
صابون سائل للايدي ديسكفر الروز و اللبني و الاخضر 39
ناتور سيكرت اي شامبو او بلسم 250 ملل ب 34
لوشن 400 ملل بعباد الشمس او الشاي الاخضر و واحد كمان ب 54
بودرة التلك اي واحدة ب 17
جيورداني جولد ب 104
سيجناتشور ب 94 الاسبراي 39 و بلسم 19
اي بلسم ب 19
مجموعة اللافندر نازلة مجموعة الرمان نازلة و في بلسم جديد للشفاه ب 27
اوبتيمال منزل حاجة للبشرة المركبة و الدهنية لوشن تفتيح ب 84 كريم ليلي 52
اشتري اي منتج من ص 91 ل 105 و احصلي على سلسة الدايوند ب 34 بدلا من 89
الصفحات دي بقى فيها باور شاين ب 44
محدد جديد للشفاه بيتلف زي الكحل 8 الوان ب 32
ملمع الشفاه باور شاين الكريستالي ب 44
ماسكرا ريفيليشن الخضرا ب 29
مجموعة الحواجب ب 69
كريم اساس الاكسجين و كونسيلر ب 19
باليته العيون و الشفاه ب 104
شادو بيور كالور مونو اي شادو ب 24
الفرش كلها نازلة و الرموش ب 54
جيورداني ادابتيف ب 94 و اللي بالطحالب 109
بودرة جيورداني السائبة بالفرشاه ب 159
ماسكرا جيورداني اللي بغطا دهبي او اسود ب 64

نازل مجموعة جديدة بتاعه الضوافر و الرسم عليها
الاشكال ب 29
طلاء اظافر بفرشاة رفيعة للرسم فضي و اسود و ابيض ب 32 و طلاء اظافر بالوان براقة 32
ملمعات فيري مي بالفواكه 24

الشراب بتاع القدم نازل ب 24

صفحة ال50% كلها اكسسوار و شنط و الكرة الرياضية ب 124
الصفحة التانية من 50% فيها حاجات لزيزة زي اشكال الاظافر و مبرد ب 9 مراية ب 17 شنطة مكياج 27 فرشاة مروحة 34 حقيبة مستلزمات رياضية 34 ساعة رجالي 144 شمسية 74 ....
برفانات ال 30 ملل ب 74 و لو اشتريتي 2 ب 119 ميس اوه الزرقا و فولار ماجنوليا و فلامبوينت و ايكلا سبور

مزيلات العرق كل الرجالي نازل الواحدة ب 22 و ال2 ب 34
مزيلات العرق الحريمي الواحد ب 24 و ال3 ب 52 وايت و جولد و انيجما و فولار و ديفين النوعين و الفي و ميدسمر
مجموعة الشاي نازلة
جيل استحمام ديسكفر 400 ملل ب 29 اللبني و الروز و الكحلي و البرتقالي و الاخضر
معجون اسنان 125 ملل ب 24
هير اكس 400 ملل اصفر و احمر و موف و اخضر ب 44
كريم يد 2*1 و كريم مغذي للايدي اللي باللوز 150 ملل ب 29
اسبراي منعش للقدم 400 ملل ب 54
كريم ليلي مرطب للقدم / كريم مهديء للقدم 150 ملل ب 32
ايكلا وومن الصفرا و عليها الكريم + الاسبراي ب 194
محدد استيلو ب 37

و معلش طولت عليكو Arrow
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 1:24 pm

الف شكر يا أحلى بنات
اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 77093
نونا
و شيماء
و جومانا
اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 763156
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 1:31 pm

بجد ظلم اوي انهم مش ينزلوا عروض المجموعة
هنا في 3 عروض الاولى عطر الفي الثانية 3 جروبات
فيهم انك تاخدي 3 حاجات بخصم 50 في المية
و المجموعة الاولى فيها كريم اسانسيال للبشرة الحساسة و كريم اسانسيال المرطب للصبح و جل الاوي فيرا و زهرة الارنيكا
المجموعة الثانية فيها بودرة التبييض و فونديشن التبييض و كونسيلر كيت للي فيه الاخضر و الاصفر و البيج
المجموعة الثالثة فيها ماسكارا ماكسي لاش و كحل كاجال

تنصحوني اجيب ايه من كل مجموعة ؟؟
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 1:38 pm

نسيت كمان عاملين عرض مجموعة سيلك بيوتي للاعضاء النشيطين في الكاتالوج و المجموعة شكلها حلوة
شيماء طه
عضو مميز
عضو مميز
شيماء طه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 1:58 pm

انا عندى سوال فى الصفحة اللى فيها البرفانات 30 ملى ( ميس او و فولار ) مكتوب اشترى الاثنين ب 119 الكلام ده ماشى برضة على الاتنين الرجالى ( ايكلا 0 فلامبونيت ) ولا الحريمى بس
Jumana
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Jumana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 2:47 pm

مش عارفة بس اعتقد اه .. هيبان في الكتالوج و الطلبييات و عليكي خير :)
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 2:54 pm

شكرا على تعبك ومجهودك يا جومانا
سارة لو انا في مكانك كنت حجيب حاجات تناسبني طبعا كنت حجيب من المجموعة الأولي جيل الألوفيرا لأني جربت كريمات الأسنشيال معجبتنيش خالص بتسبب وخز في البشرة وكل ما وديها لحد يرجعهالي تاني
ومن المجموعه التانية حجيب البودرة او الفونديشن مبحبش الكونسيلرات
ومن المجموعة الثالثة حجيب الكحل عندي كاسارات كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير من مختلف الشركات رموشي لازم يتحط لها كذا ماسكارا فوق بعض عشان يبان ان عندي رموش Cool
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 3:34 pm

emy star كتب:
monmon mony كتب:
emy star كتب:
انا شكلى كدة مش هعرف اجيب بودرة جورديانى المضغوطة دى ابدا مستنياها تنزل بعرض كويس بقالى 4 شهور اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 649663وخايفة اجيب بتاعت استوديوا ارتست تطلع غامقة زى السيلك تاتش
لا ياايمى بودرة استديو ارتيست افتح كتير من السيلك تاتش وانا زيك كنت عايزة جيوردانى المضغوطة بس طبعا سعرها غالى ولما جربت بودرة استديو ارتيست عجبتنى اوى وفاتحة وجميلة بجد
انا قريت على الموقع البنات كاتبة انها خفيفة قوى ومش بتدى تغطية عالية ولازم كريم اساس تحتها انت ى اية رايك في الكلام دة
معلش انا طولت عليكى اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726
انا بحطها مع كريم الاساس بس جربتها مرة لوحدها وتحتها كريم مرطب بانت بردو وكانت حلوة وهى مش خفيفة اوى ولا حاجة هى زى بقية البودر الى ف اوريفليم انا مشوفتش بودر من اوريفليم تقيل بس هى اكتر بودر عجبنى من الى استخدمته ف اوريفليم لان دى رابع نوع بودر اجربه من اوريفليم وبصراحة اكتر حاجة عجبتنى وناوية ان شاء الله لما تخلص اجبها تانى ع ما بودرة جيوردانى المضغوطة تنزل ف عرض كويس
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 5:55 pm

monmon mony كتب:
emy star كتب:
monmon mony كتب:
emy star كتب:
انا بحطها مع كريم الاساس بس جربتها مرة لوحدها وتحتها كريم مرطب بانت بردو وكانت حلوة وهى مش خفيفة اوى ولا حاجة هى زى بقية البودر الى ف اوريفليم انا مشوفتش بودر من اوريفليم تقيل بس هى اكتر بودر عجبنى من الى استخدمته ف اوريفليم لان دى رابع نوع بودر اجربه من اوريفليم وبصراحة اكتر حاجة عجبتنى وناوية ان شاء الله لما تخلص اجبها تانى ع ما بودرة جيوردانى المضغوطة تنزل ف عرض كويس
اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 10157خلاص انا هاعمل اوردر دلوقتى واطلبة وانشاء الله تطلع حلوة وهجيب كمان البلاشر بتاع بيوتى البنات قالو انة حلو اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726 اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 20726
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 7:30 pm

هاتيه وان شاء الله تعجبكبك ياايمى والبلاشر فعلا البنات بيشكروا فيه بس هاتى اول درجة طالما انتى فاتحة بس انا مجربتوش انا جربت كرات اللؤلؤ البرونزية الى هى الروز وطلعت تحفة بتدى لوك طبيعى ومتحسيش انك حاطة بلاشر بجد جميلة وجايباها بسعر تحفة ب 40ج
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 8:01 pm

دة سعر تحفة فعلا بس انا جربتها وملقيتش عليا حسيتها مغمقانى
خلاص انا عملت الاوردر دلوقتى وطلبت البلاشر الفاتح اول واحد
أحوال
عضو فعال
عضو فعال
أحوال

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 8:12 pm

nona mido كتب:
غسول الشاى ب 34
اقتباس :

مش نازلين حالص

ايه الحظ ده نفسي ينزل عليهم 50% بقى
بقالي 5 شهور مستنية
ايمان فهمى
عضو جديد
عضو جديد
ايمان فهمى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 8:17 pm

عايزة اجيب كرات اللؤلؤ البرونزية وكمان كريم اساس تنصحونى بايه
ايمان فهمى
عضو جديد
عضو جديد
ايمان فهمى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 8:22 pm

من فضلكو حد يرد عليا انا عايزة اتنين من الكرات البرونزية بس بسعر حلو ياريت حد يفدنى
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 8:50 pm

emy star كتب:
دة سعر تحفة فعلا بس انا جربتها وملقيتش عليا حسيتها مغمقانى
خلاص انا عملت الاوردر دلوقتى وطلبت البلاشر الفاتح اول واحد
ان شاء الله البودرة تعجبك والبلاشر اول درجة هتبقى تحفة عليكى طالما انتى بيضة
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 8:56 pm

dinaali كتب:
شكرا على تعبك ومجهودك يا جومانا
سارة لو انا في مكانك كنت حجيب حاجات تناسبني طبعا كنت حجيب من المجموعة الأولي جيل الألوفيرا لأني جربت كريمات الأسنشيال معجبتنيش خالص بتسبب وخز في البشرة وكل ما وديها لحد يرجعهالي تاني
ومن المجموعه التانية حجيب البودرة او الفونديشن مبحبش الكونسيلرات
ومن المجموعة الثالثة حجيب الكحل عندي كاسارات كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير من مختلف الشركات رموشي لازم يتحط لها كذا ماسكارا فوق بعض عشان يبان ان عندي رموش Cool

انا عايزة اخد العرض عشان الكونسيلر و عشان عندي هالات كثيرة
طب يا دينا جربتي الكريم ده ؟؟ صورته
اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Gxj06115
ينفع اجيبه ؟؟
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)   اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا) - صفحة 3 Emptyالثلاثاء ديسمبر 13, 2011 9:45 pm

ايمان فهمى كتب:
من فضلكو حد يرد عليا انا عايزة اتنين من الكرات البرونزية بس بسعر حلو ياريت حد يفدنى
انا مش عضوة ف اوريفليم بس انا جيباها من عضوة كانوا جايين لها 4 ف عرض واخر واحدة الى انا اخدتها .. يارب تلقيها عند حد من اعضاء المنتدى

اى استفســــــــــــــار عن اسعار كتالوج يناير(هنا)
صفحة 3 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» قائمة اسعار اوريفليم**دوف يناير**2010
» مطلوب اسعار كتالوج الكريسماس
» حد شاف كتالوج فبراير يقولنا اسعار المنتجات دي
» قائمة اسعار كتالوج 12 (دوف12) 2012
» استفسارات بكاتلوج شهر يناير