Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك

Roraa
كاتا على
nona mido
sandrala
emy star
dinaali
بوسى باسم
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 16, 2011 8:51 pm

يابنات سمعتو عن جهاز النانو قريت عنه واخد جوايز
وجابوه فى برنامج دكتورز
بيقولو فى خلال 8 شهور بيقلل الشعر بنسبه 80%
مش عارفه بقى لو كان غير مضر ولا ايه
انا حاسه انه لو فعلا كويس هيكون اريح من جلسات الليزر
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 16, 2011 8:53 pm

بتعملية بكام يا روز معلش يعني في السؤال بس لو الرقم صادم متقوليش انا مش ناقصه صدمات !!!!!!!!!!!!!!

محمد الروبي ده فين يا سارة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا واحده صاحبتي عملته برضه موضوع الهرمونات وزي مابتحكي كده يا سارة بس المشكلة بالنسبة لي اني لما قريت الروشته الدخلية في الأدورية كانت بتقول صراحه انك كتتناوليهوش وانتي حامل او بترضعي وانا كنت متجوزة حديثا وخوفت طبعا اني اكون حامل وانا مش عارفه لسه فمرضيتش اروح برضه

واحده صاحبتي راحت عملت حقن الميزوثيرابي وبعد ما اخدت الكورس كلة ودفعت المبلغ التمام ومأكلتش اي حاجة وقعدت مؤدبة ومحرومة عايشة على الجزر بتحكيلي انها محسيتش باي فرق خالص وكانت الصدمة
عشان كده قلت اسال الأول بدل ماتعذب على الفاضي
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 16, 2011 8:54 pm

الجهاز ده موجود في مصر يا وردة ؟
استعمالة ازاي يعني؟
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 16, 2011 8:58 pm

اها موجود يادينا بس اللى شوفته على النت معرفش لو فى توكيل ولا حاجه هجيبلك وصفه دلوقتى وطريقته
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 16, 2011 9:01 pm

جهاز نونو يعمل بتكنولوجيا الثيرميكون والتي تستخدم الحرارة بحيث تؤثر تأثيرا مباشرا على بصيلات الشعر ، مما يؤدي إلى الحد من نمو الشعر والتخلص منه إلى الأبد .
لايستخدم جهاز نونو أشعة الليزر أو أي نوع من الأشعة أو الضوء مما يجعله مناسبا لكل أنواع البشرة وجميع أنواع الشعر .
جهاز نونو لايسبب أي أذى للبشرة فهو لايترك أي اثار للنزع أو الجروح عند الاستخدام .
الحل الأمثل لإزالة الشعر مهما كان لونه أسود ، أشقر أو أبيض .
يزيل الشعر الطويل ، القصير والزغب .

بصى عموما اكتبيه على النت وشوفى شكله وكل الاسئله موجوده معاه

علشان قوانين المنتدى وكده Arrow
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 16, 2011 10:06 pm

السؤال الأهم هو بيستعمل على كل اجزاء الجسم ولا مناطق معينه يعني حتي السيلك ابيل مش بتقدري تستعمليها في مناطق معينه-مع اختلاف التخصصات- فهل ده برضه مبينفعش غير لمناطق معينه
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 16, 2011 10:16 pm

ما هى الأماكـن التى يمكـن إسـتعـمال الجـهاز عـليها ؟
يمكـنك إسـتخـدام جـهاز نونو فى أى مكان فى الجـسم ، مـا عـدا الأمـاكـن الحـساسه جـدآ .
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 17, 2011 4:13 am

dinaali كتب:
بتعملية بكام يا روز معلش يعني في السؤال بس لو الرقم صادم متقوليش انا مش ناقصه صدمات !!!!!!!!!!!!!!

محمد الروبي ده فين يا سارة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا واحده صاحبتي عملته برضه موضوع الهرمونات وزي مابتحكي كده يا سارة بس المشكلة بالنسبة لي اني لما قريت الروشته الدخلية في الأدورية كانت بتقول صراحه انك كتتناوليهوش وانتي حامل او بترضعي وانا كنت متجوزة حديثا وخوفت طبعا اني اكون حامل وانا مش عارفه لسه فمرضيتش اروح برضه

واحده صاحبتي راحت عملت حقن الميزوثيرابي وبعد ما اخدت الكورس كلة ودفعت المبلغ التمام ومأكلتش اي حاجة وقعدت مؤدبة ومحرومة عايشة على الجزر بتحكيلي انها محسيتش باي فرق خالص وكانت الصدمة
عشان كده قلت اسال الأول بدل ماتعذب على الفاضي

محمد الروبي مشهووور جدا معرفش هل ينفع احط موقعه هنا ولا لا على العموم حطي اسمه فغوغل و هيطلعلك الموقع هو في القاهرة مش عارفة فين بالضبط و جلسات الليزر للجسم كله ب 1500 دولار و يمكن اكثر دلوقتي لكن اختي عملتها ب 1000 عشان مشالتش الجسم كله 70 في المية كده
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 17, 2011 10:10 am

Cool Cool Cool Cool
1
5
0
0
د
و
لا
ر
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لا تعليق

ورده يعني الجهاز ده ممكن يستعمل على الوجه ولا ده ضمن نطاق المناطق الحساسة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 17, 2011 12:39 pm

rose_elmansoura كتب:
هههههههههههههههههههه ربنا يخليكم يا بنات انتوا الى عساسيل بجد لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 20726 لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 20726 لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 20726

على فكرة انا بعمل ليزر وفى الجلسه الرابعه وبجد نتيجيته حلوة هيا بتفرق بس من حد للتانى فى عدد الجلسات الى كل واحده محتاجه كمان بستعمل اللوشن جميل جداااا
طب وبتعمليه فين ؟؟؟؟
اسم الدكتور ايه؟؟؟
والتكلفة كام كده ياعسل؟؟؟؟؟؟
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 17, 2011 6:52 pm

dinaali كتب:
Cool Cool Cool Cool
1
5
0
0
د
و
لا
ر
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لا تعليق

ورده يعني الجهاز ده ممكن يستعمل على الوجه ولا ده ضمن نطاق المناطق الحساسة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش موجود يادينا موضوع الوجه دا فيه بيتكلم عن البشره بشكل عام لكن محددش
albino
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 17, 2011 10:47 pm

انا عملته عند دكتوره جلديه والجلسه بتختلف من مكان لمكان ولى خسب عدد الومضات يعنى عدد الشعر وعموما الجلسه مش افل من 300 ج ودى شهريا لمدة من 8 الى 10 جلسات حسب طبيعه كل واحدة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 9:36 am

300ج معقولة شوية Cool الواحد حيقاطع امريكا Crying or Very sad
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 1:46 pm

دينا بالنسبة للدكتور محمد الروبي صحيح اثمانه مرتفعة جدا لكن مضمون و مضمون كمان فلوسك ترجعلك لو العملية منجحتش فيه بنت كانت ساكنة جنبينا كانت عملت تقشير كيميائي عند دكتور مش معروف و عملهولها رخيص ووشها اتحرق و لحد دلوقتي محروق و هتدفع في عملية التجميل اكثر مما كانت هتدفعه عند الدكتور الروبي كانت معاندة اوي تروح عنده و عشان هو بيعمل التقشير ده ب 2000 دولار دلوقتي مقررة تروح تعمل عملية في المانيا ييجي 6000 دولار
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 1:59 pm

Cool Cool Crying or Very sad
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 2:47 pm

يا خبر ابيض لية يعنى دة كلة
خلاص بلاش الحجات دى خالص اضمن لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 140564 لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 140564 لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 140564 لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 140564
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك   لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 18, 2011 7:07 pm

Evil or Very Mad

لوشن الجسم بتاع تقليل نمو الشعر بالجسم من سيللك
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» لوشن تقليل نمو الشعر.. ايه مدى فعاليته..أفيدونى
» تقليل نمو الشعر
» سؤال عن منظف الورد ومعطر تقليل نمو الشعر
» لوشن الشعر
» تفتيح الاماكن الغامقة بالجسم