Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سؤال ساعدونى بليز

د ورده
emy star
monmon mony
aya yoya
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
aya yoya
عضو نشيط
عضو نشيط
aya yoya

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 4:39 pm

ازيكم :)
كنت عاوزة اسال مبرد القدم بيستخدم ازاى وهل هو حلو ولا ؟؟
وانا عندى اثار حبوب ينفع استخدم كريم البقع ولا لاء ؟؟
كريم فيرى مى ينفع للبشرة الدهنية ؟؟
سانكس كتييييير يا احلى بنات :)
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 4:59 pm

مبرد القدم روعة بجد جاب معايا نتيجة من اول مرة .. بعد متخدى شاور وتشفى رجليك بتكون طرية شوية تقومى تعمليى كعب رجليكى بالمبرد بيشيل كل الجلد الميد بسهولة اوى

كريم البقع بيجيب نتيجة مع البقع الناتجة عن الشمس ونتيجته حوالى 50 % كدا ف بيتهيالى مش هيعمل حاجة مع اثار الحبوب

لو قصدك ع كريم اساس فيرمى ف انا بشرتى مختلطة دهنية وهو كويس بس نصيحة منى حتى لو انتى فاتحة هاتى تانى درجة منه لان درجة البورسلين بتاعته فاتحة زيادة عن اللزوم
يارب اكون افادتك
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 5:07 pm

سؤال ساعدونى بليز 70634 سؤال ساعدونى بليز 70634 سؤال ساعدونى بليز 70634كلامك كلة مظبوط
aya yoya
عضو نشيط
عضو نشيط
aya yoya

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 7:55 pm

شكرا ليكوا اوووووووى بجد
بس انا اصدى على الكريم الى غطاة اورانج فرى مى انا بحبة اى بس مش عارفة هو للبشرة الدهنية ولا لاء
معلش لو حد يعرف الفرق بين غسول الشالى وبيور سكسن يقولى ؟
شكرا لتعبكم اوى :)
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 8:00 pm

اة قصدك ع جيل فيرمى هو مش مكتوب عليه لاى بشرة بس الى اعرفه انه بيدى لمعة للوش وطبيعى البشرة الدهنية بتلمع لوحدها من الدهون بس ف ناس بتشكر فيه اوى

غسول الشاى للبشرة الدهنية الى العادية وهو جميل بصراحة انا بستعمله من سنة
اما غسول بيور سكن فهو للبشرة الدهنية الى فيها حبوب وبثور سودا وهو لفوق 15 سنة لان طبيعى السن دة سن مراهقة وبتظهر فيه حبوب
aya yoya
عضو نشيط
عضو نشيط
aya yoya

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 9:09 pm

معلش يا منمونة بتعبك معايا انا عندى 21 سنة ولسة بيطلعلى حبوب ههههههه وبستخدم غسول الشاى وحلو
بس بعنى اية بثور سودة انا الحبوب عندى لونها احمر وبتوجعنى جدااا مش عارفة بصراحة استخدم اية ؟؟
وبالنسبة للكريم فرى مى تحفة بس بخلى بشرتى لامعة شوية
وشكرااا جدا لاهتمامك :)
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 9:43 pm

بثور سودا دى نقط سودا كدا بتبقى عند الانف بتطلع للبشرة الدهنية من كتر الدهون هى عاملة زى شعر كدا بس صغير اووووووى وباين كانه نقط سودا ولو بشرتك فيها حبوب هاتى بتاع بيور سكن انا هجيبه لما غسول الشاى الى عندى يخلص لان عندى بثور ومضيقانى اووى
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 9:45 pm

Razz ;lwww
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالأربعاء ديسمبر 07, 2011 8:09 am

سؤال ساعدونى بليز 807978

بس حبيت اوضح انا جربت الغسسولين غسول الشاى محتاج بشرة دهنيه اووى ومجفف للحبوب اما بيور سكن ممكن لبشرة مركبه او دهنيه او عاديه كمان ومش بيعمل حاجة للحبوب انا بشرتى مركبه صيفا وجافه شتاء وبستعمل بيور سكن عشان لسه مخلصش ومنشفليش وشى ابدا
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالأربعاء ديسمبر 07, 2011 10:36 am

بصى يا أيه انا عندى أثار حبوب منها احمر ومنها بنى وكنت بحط علها كل يوم بلبل بعد ما اغسل وشى احط زيت خروع على الأثار ومع الوقت هى قلت شويه والاثار الخفيفة اختفت الحمد لله بس الموضوع ده عايز مداومة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالأربعاء ديسمبر 07, 2011 10:59 am

سؤال ساعدونى بليز 835125
how2be
عضو فعال
عضو فعال
how2be

انثى

سؤال ساعدونى بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال ساعدونى بليز   سؤال ساعدونى بليز Emptyالأربعاء ديسمبر 07, 2011 7:55 pm

زيت الخروع معروف إنه للبقع بس معروف كمان إنه بيتقل الشعر جبته قبل كدا ومش رضيت استعمله بسبب خوف

سؤال ساعدونى بليز
صفحة 1 من اصل 1