Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

كريم اساس جورداني

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

كريم اساس جورداني  Empty
مُساهمةموضوع: كريم اساس جورداني    كريم اساس جورداني  Emptyالسبت نوفمبر 19, 2011 7:51 pm

يا بنات انا اول مرة جبت كريم جورداني بتاع تقدم العمر معظم الناس قالوا غامق انا جبت البولسرين و انا قمحية فاتح الي خمرية هو كان غامق شوية بس حلو لما كررته تاني شكل العبوة متغير شوية التانية اسطوانية الجديدة مضلعة شوية المشكلة بقا انه فااتح قوووي افتح من بتاع فيري مي كمان غير انه سايل اكتر و بيتفرد بصعوبة دا طبعا عشان فاتح عليا و بحتاج ضعف الكمية الي كنت بستخدمها قبل كده مع العلم ان بلد الصنع واحد االي هي بولندا حد حصله نفس المشكلة او عنده تفسير هو ينفع المنتج يتغير من غير ما نعرف
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

كريم اساس جورداني  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كريم اساس جورداني    كريم اساس جورداني  Emptyالسبت نوفمبر 19, 2011 7:55 pm

اقرى الى على العبوة دة تقريبا جورديانى ادابتيف مش تقدم العمر هوة الى العبوة بتاعتة مضلعة
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

كريم اساس جورداني  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كريم اساس جورداني    كريم اساس جورداني  Emptyالسبت نوفمبر 19, 2011 8:02 pm

لا يا ايمي مكتوب عليه age defaying بس الكتابة مختلفة عن القديم نهائي و الغطا لونه بيج التاني كان دهبي الكتابة برضوا دهبي
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

كريم اساس جورداني  Empty
مُساهمةموضوع: رد: كريم اساس جورداني    كريم اساس جورداني  Emptyالسبت نوفمبر 19, 2011 8:08 pm

مش عارفة بس كل الوصف الى انتى بتقولية دة العبوة بتاعتة جورديانى ادابتيف

كريم اساس جورداني
صفحة 1 من اصل 1