Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

أفيديني يا مدام رشا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

أفيديني يا مدام رشا Empty
مُساهمةموضوع: أفيديني يا مدام رشا   أفيديني يا مدام رشا Emptyالسبت نوفمبر 12, 2011 6:27 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

تحية طيبة يا مدام رشا وكل سنة و أنتي طيبة أفيديني يا مدام رشا 855315 لو سمحتي عندي استفسار و ياريت كمان كل اللي يقدر يساعدني لغاية ممدام رشا تدخل الموضوع يساعدني

أنا بلاقي لخبطة في السن المكتوب على الكريمات في الكتالوجات طبعاً في مجموعات كريمات زي الرويال فالفيت أتجددت و أتغير السن المناسب ليها معاها لكن أنا بتكلم على المجموعات اللي متجددتش و بلاقي السن بيختلف كل كتالوج عن اللي قبله
مثلاً مجموعة الأكواثيرم في كتالوج 10 ص73 نازلة لـ30+ سنة و في كتالوج 11 نازلة 35+ ص 47 و في كتالوج 12 رجعت 30+ ص 39 ؟؟؟!!!!!
نفس الموضوع بالنسبة للتايم ريلاكس من أول مطلعت و هي لـ30+ و في كتالوج 11 مكتوب ص 41 إنها لسن 35+ سنة ؟؟؟!!!
المجموعات دي متغيرتش و أنا عندي كريم العين و الكريم الليلي بتاع تايم ريلاكس لإني شارياهم من فترة على أساس سن 30 بس مس تخدمتهمش كتير لأنهم معجبونيش و معملوش حاجة بس بفرض إني هستخدمهم أتبع أي كتالوج ؟؟؟؟
أنا طبعاً مش بتكلم عن المجموعتين دول بشكل خاص لكن لخبطة السن دي بتحصل كتير و مع كريمات كتير و أنا بصراحة أتلخبطت جداً و مبأتش أعرف إيه المناسب ليه بالرغم من إني كنت حافظة كل كريم و السن المناسب ليه
ياريت لو تقدري تفيدينا في الموضوع ده يعني هل هي بتكون لخبطة طباعة و ناخد بالمكتوب غالباً و الا بيكون تغيير ببعض مكونات المجموعة و الا إيه الوضع
لكِ و للجميع التحية و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أفيديني يا مدام رشا   أفيديني يا مدام رشا Emptyالسبت نوفمبر 12, 2011 6:37 pm

وعليكم السلام يا بيور

عامله ايه ياقمر؟؟

انا بيتهيالى انه اكيد غلط فى الطباعه
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أفيديني يا مدام رشا   أفيديني يا مدام رشا Emptyالسبت نوفمبر 12, 2011 7:08 pm

rose_elmansoura كتب:
وعليكم السلام يا بيور

عامله ايه ياقمر؟؟

انا بيتهيالى انه اكيد غلط فى الطباعه

الحمد لله أفضل كتير عن الأول شكراً يا قمر على سؤالك أفيديني يا مدام رشا 20726 بس بصراحة الكتالوجات لخبطتني خالص أفيديني يا مدام رشا 705119 و كنت عايزة أشتري كريم للوجه و كريم للعين بس مبأتش عارفة أشتري إيه و حاسة إني بدور على عيل تايه هههههه أفيديني يا مدام رشا 424858
دا حتى كريم الاسنيشيال في الكتالوج الجديد مكتوب في العرض واحد +واحد هدية أنه ماسك مع أن حسب معلوماتي إنه كريم و اختي كانت بتستخدم بتاع البشرة الدهنية و كان حلو ليها و أنا كنت هشتري بتاع البشرة الجافة لإنك شكرتيلي فيه قبل كدة لما قولتلك ان بشرتي بتنشف في الشتا بس فعلاً أنا خلااااااااااااااااص اتلخبطت تماماً من كتر اللخبطة في الكتالوج
انا محتاجة كريم للهالات السودا و كمان كنت محتاجة كريم لأن بشرتي مجهدة و ساد قالتلي على بيوكلينيك بس مش نازل فعايزة بديل و طبعاً كنت هشتري كمان الاسنيشيال عشان بشرتي متنشفش من الوضوء كل شوية في الشتا
بس دلؤتي مش عارفة اشتري إيه أفيديني يا مدام رشا 0002041D

maryam
عضو مميز
عضو مميز
maryam

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أفيديني يا مدام رشا   أفيديني يا مدام رشا Emptyالسبت نوفمبر 12, 2011 8:12 pm

بصى يا بيور السن على الكريم بيبقى 5 فوق او 5 تحت يعنى لو مكتوب 30 يبقى ممكن استخدامه من 25 لحد 35 بس طبعا الجو فى مصر مش نقى زى بره يبقى غالبا السن الصحيح للمنتج اقل من السن المكتوب بحوالى 5 سنين يعنى مجموعه الريلاكس من 25 تستخدميها الى 30 بس وبعدين تغيرى طبعا للكولاجين لحد الاربعين ثم التايم ريفرس
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أفيديني يا مدام رشا   أفيديني يا مدام رشا Emptyالسبت نوفمبر 12, 2011 8:31 pm

بصي يا بيور انا حريحك متسعمليش كريمات السن دي خاااااااااالص غير لما تبتدي تظهر لك تجاعيد تضايقك ساعتها ابقي شوفي سنك كام واستعملي على اساسة

اعملي زيي انا بستخدم كريمات كل الأعمار لأنها مضمونه وحلوة شوفي نوع بشرتك واستعملي على اساسها وممكن ارشحلك مجموعة الأكسجين بما اننا داخلين على الشتا وكل انواع البشرات بتتغير في الشتا

دي النصيحة اللي بنصح بها كل اللي بيتعاملوا معايا لو تحبي تاخدي بيها
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: أفيديني يا مدام رشا   أفيديني يا مدام رشا Emptyالسبت نوفمبر 12, 2011 9:33 pm

ازيك يابيور عاملة ايه ؟
انا علي ما اعتقد ان بيكون لخبطة في الكتالوج في حوار السن

بس متجبيش حاجة لسن اكبر من سنك خالص لانها هتضرك ومش هتفيدك
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: أفيديني يا مدام رشا   أفيديني يا مدام رشا Emptyالأحد نوفمبر 13, 2011 2:58 pm

شكراً ليكم كلكم أنا فعلاً معاكي يا مريم أن الجو في مصر مش زي بره خااااالص و أن أكيد بشرتنا بتكبر قبل الناس اللي بره بسبب التلوث اللي أحنا فيه و أنا كمان شغلي بيتتطلب تعرضي أوقات كتير لعوامل جوية بشعة بس أنا بخاف و بشتري دايما على قد سني بالظبط عشان أضمن أنه مش هيضر حتى لو أخف من اللي بشرتي محتجاه بس المهم عندي عدم ضرره

دينا أنا كنت فعلاً بفكر في كريم الأكسجين لأن ساد قالتلي على بيوكلينيك و مش نازل فقولت أجرب الأكسجين مؤقتاً لو سمحتي لو جربتيه قوليلي هو بيعمل إيه يعني بيدي نضارة للوش و ألا بتحسي بايه بأستخدامه .. أنا بشرتي عادية لجافة و بالتأكيد بتنشف في الشتا فياريت تقوليلي هتكون كويسة و مغذية و الأ هتنشفه زيادة

هند حبيبتي و حشتينا جداً يارب تكوني بخير أفيديني يا مدام رشا 20726 و كل سنة و أنتي طيبة يا قمر أنا فعلاً مش بستخدم حاجة أكبر من سني إلا لو كان شهور قليلة و عشان كدة أحترت لما لقيت كل شهر بسن مختلف

شكراً ليكم كلكم يا قمرات ربنا يجازيكم خير أفيديني يا مدام رشا 855315 أفيديني يا مدام رشا 855315 أفيديني يا مدام رشا 855315

أفيديني يا مدام رشا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الى مدام رشا
» ممكن طلب من مدام رشا او مدام هاله او استاذ عصام
» فيدوني ياستاذ عصام او مدام رشا او مدام هالة
» انت فين يا مدام رشا؟؟؟؟
» الى مدام رشا