Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

بخصوص المكافاءة

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bascota
عضو فعال
عضو فعال
bascota

انثى

بخصوص المكافاءة Empty
مُساهمةموضوع: بخصوص المكافاءة   بخصوص المكافاءة Emptyالجمعة نوفمبر 11, 2011 8:34 am

السلام عليكم لو سمحتم عايزة اعرف انا دلوقتى كنت عاملة عضوية جديدة الشهر دة تحتى وكملت 100 نقطة ومشتغلتش على عضويتى الاولى غير 40 نقطة وقريت بنات كتبين لازم اكمل ال100 نقطة علشان اخد المكافاءة طب مش هو الشهر دة هى على 150 نقطة يعنى اعمل 10 نقط واكمل ال150 ولا لازم 60 علشان يبقوا 200 بخصوص المكافاءة 173375 بخصوص المكافاءة 173375 بخصوص المكافاءة 173375 م
bosyneverdie
عضو جديد
عضو جديد
bosyneverdie

انثى

بخصوص المكافاءة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بخصوص المكافاءة   بخصوص المكافاءة Emptyالجمعة نوفمبر 11, 2011 2:30 pm

لا ياقمر المكافاه كل شهر لازم علي كودك الشخصي 100 نقطه يعني لازم تعملي 60 نقطه
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

بخصوص المكافاءة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بخصوص المكافاءة   بخصوص المكافاءة Emptyالجمعة نوفمبر 11, 2011 7:48 pm

كودك الشخصى لازم يكون عليه 100 نقطة
ساعتها بيتجمع لنقطك نقط اى اعضاء تحتك و بيكون عليها مكافاة
لو نقطك اقل من 100 مش هيتجمع عليها نقط اللى تحتك و بالتالى مفيش مكافاة
bembem
عضو vip
عضو vip
bembem

انثى

بخصوص المكافاءة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بخصوص المكافاءة   بخصوص المكافاءة Emptyالجمعة نوفمبر 11, 2011 8:06 pm

طب لو انا دخلت عضو تحتى وعمل 100 وانا كمان عملت 100 يبقى كأنى عملت 200 نقطة واخد المكافأة
bembem
عضو vip
عضو vip
bembem

انثى

بخصوص المكافاءة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بخصوص المكافاءة   بخصوص المكافاءة Emptyالجمعة نوفمبر 11, 2011 8:12 pm

طب ما انا ممكن بدل ما اعمل عضوية جديدة ووجع دماغ اعمل ال200 نقطة على طول على كودى وبرضه هاخد نفس المكافأة مش كده ولا فيه حاجة زيادة مع العضوية الجديدة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

بخصوص المكافاءة Empty
مُساهمةموضوع: رد: بخصوص المكافاءة   بخصوص المكافاءة Emptyالجمعة نوفمبر 11, 2011 8:20 pm

الفرق مع العضوية الجديدة لما هدية ال200للعضو القديم مش بتبقي حلوة قوي لكن هدايا برنامج الترحيب ساعات بتبقي احلي

بخصوص المكافاءة
صفحة 1 من اصل 1