Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

بقولكو ايه هو كده خلاص

sasooo
eldalo3a
lola21
ساندي
dr mena
نادر الحداد
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

بقولكو ايه هو كده خلاص Empty
مُساهمةموضوع: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:28 pm

دلوقتى انا طبعا عايز الاسندت السودا وحطيتها فى الأوردر وطلبت منها 4 وهى مش موجودة يعنى ظاهرة بالروز ودوست استمر حتى تغلق الطلبية ومسيف الأوردر على كده وكل شوية ادخل ابص الاقيه زى ماهو اللى بالروز هو هو وكمان فيه حاجات بتزيد وبتخلص السؤال بقى هنفرض ان الشركة جابت البرفان كده هيحجزولى 4 ولما ادخل اشوفه هلاقيه موجود وساعتها اعمل الطلبية يعنى أطمن انا ومش كل 5 دقايق افتح ابص عليها ولا ممكن البرفان تيجى وتخلص تانى مادام انا مبعتش الطلبية فهمونى عشان أطمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602 بقولكو ايه هو كده خلاص 156602
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر
العمل/الترفيه : vet medicine

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:32 pm

انا وصلنى الاسدنت يا نادر حلوة بس تقيييييييييييييييلة جدا
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:33 pm

ولو هى كده اتحجزت الكلام ده ليه مش بينطبق على الحاجة الموجودة يعنى مثلا انا كنت طالب جيوردانى جولد وكانت موجودة وكمان شوية مبقتش موجودة يعنى لو كانت محجوزة كانت فضلت موجودة
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:35 pm

اقتباس :

انا وصلنى الاسدنت يا نادر حلوة بس تقيييييييييييييييلة جدا

يا مينا ما انا عارف انا شمتها من شهر وزيادة انا بس عايز اطمن انها هتجيلى

بقولكو ايه هو كده خلاص 705119 عقبالى انا كمان
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر
العمل/الترفيه : vet medicine

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:50 pm

انشاءلله تنزل تانى متخافش بس انت جرب على طول وانت قاعد انا لقيتها بالصدفة واخدت واحدة
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 6:10 pm

لا يانادر لازم يتسيف اصلا عشان يوصل للشركه
ياريت كنا نقدر نحجز مش غير تسييف
قلتلك يابني تعال نبعزق القرشينات
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 6:59 pm

هههههههه شكلى كده هبعزعهم وابقى اعمل الاوردر آجل

بقولكو ايه هو كده خلاص 424858 بقولكو ايه هو كده خلاص 424858
lola21
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
lola21

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 9:10 pm

لو سيفت الاوردر وانتا كاتب ا لايسدنت يبقى هتتحجزلك اول ما تنزل تاخدها بتمن الشهر ده
واكيد طبعا لو جت وخلصت وانتا معملتش اوردر بيها خلاص هتفضل محجوزه برض و فى صفحتك وقت ما تنزل اى شهر تانى تاخدها بالتمن ده
انما الشهر وقت ما تنزل جربع لى صفحتك وهتلاقيها واعمل تعديل بقى شوف عايز منها كام واحده وخلاص
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 9:15 pm

تمام كده يا لولا يبقى زى ما انا بقول مفيش حجز فعلى للمنتجات فى نفس الشهر
lola21
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
lola21

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 9:42 pm

هيا لو منزلتش الشهر ده ونزلت شهر بعد كده وانتا كنت مسيف اوردر وكاتبها بتتحجزلك بمعنى انك يوم ما تنزل تقدر تاخدها بنفس سعر الشهر الى حجزتها فيه فهمت يا قلب اختك
eldalo3a
عضو جديد
عضو جديد
eldalo3a

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 9:54 pm

اطمن مش انت حجزتة خلاص اول ما هينزل هيتحجزلك العدد اللى انت طالبة لمدة 3 شهور بس لما يكون موجود بس هوفى احتمال كبيييييييييييير ينزل السبت اللى جاى دة لو مش الاسبوع دة
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:08 pm

lola21 كتب:
هيا لو منزلتش الشهر ده ونزلت شهر بعد كده وانتا كنت مسيف اوردر وكاتبها بتتحجزلك بمعنى انك يوم ما تنزل تقدر تاخدها بنفس سعر الشهر الى حجزتها فيه فهمت يا قلب اختك

هو انا لما بدوس استمر حتى تغلق الطلبية يبقى كده اتحجزلى ولا لازم ابعت الأوردر ناقص وهما يبقو يجيبوها
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:10 pm

eldalo3a كتب:
اطمن مش انت حجزتة خلاص اول ما هينزل هيتحجزلك العدد اللى انت طالبة لمدة 3 شهور بس لما يكون موجود بس هوفى احتمال كبيييييييييييير ينزل السبت اللى جاى دة لو مش الاسبوع دة

يا مسهل الحال يا رب
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:18 pm

يانادر مانا فهمتك لازم تسيفه لاخر خطوه ويوصلك الاوردر كمان
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:27 pm

آآآآآه كده فهمت طب فاضل سؤال هدفع تمنه مقدما ولا ايييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:32 pm

لا خالص
هو هيفضل في السله عندك
كل ماهتيجي تعمل اوردر هينزل في الفاتوره
لو موجود هينزل بالازرق وتقدر تطلبه ساعته وتدفع فلوسه ( بسعر الشهر اللي حجزت فيه ) وتضاف لك نقطه
لو مش موجود هينزل بالروز
وهيفضل ينزل في كل فاتوره لحد مايعدي تلات شهور او لو نزل و طلبته قبل ماتعدي التلات شهور
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:45 pm

الله ينور عليكى يا ساندى انا هستنى للأسبوع الجاى لو مجتش هعمل كده وخلاص عشان اضمنها
sasooo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sasooo

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 3:27 am

انا عملت كده فعلا يانادر طلبت حاجات كتير ومكنش موجود عملت الاوردر وجالى عادى وكده اتحجزلى
افهمك اكتر
فاكر من 3 شهور تقريبا كانو نازلين الجلاسير التلاته بسعر حلو وكنت طالبه كميه من الجلاسير الابيضومكنش موجود وعملت اوردر عادى واتحجزلى
وفى شهر 9 عملت اوردر لقيتهم منزلين ليا الجلاسير البيضا واخدتها

يارب تكون وصلت يا؟؟؟؟؟
مش حقووووووول

بقولكو ايه هو كده خلاص 424858 بقولكو ايه هو كده خلاص 424858 بقولكو ايه هو كده خلاص 424858 بقولكو ايه هو كده خلاص 424858
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 10:14 am

sasooo كتب:
انا عملت كده فعلا يانادر طلبت حاجات كتير ومكنش موجود عملت الاوردر وجالى عادى وكده اتحجزلى
افهمك اكتر
فاكر من 3 شهور تقريبا كانو نازلين الجلاسير التلاته بسعر حلو وكنت طالبه كميه من الجلاسير الابيضومكنش موجود وعملت اوردر عادى واتحجزلى
وفى شهر 9 عملت اوردر لقيتهم منزلين ليا الجلاسير البيضا واخدتها

يارب تكون وصلت يا؟؟؟؟؟
مش حقووووووول

بقولكو ايه هو كده خلاص 424858 بقولكو ايه هو كده خلاص 424858 بقولكو ايه هو كده خلاص 424858 بقولكو ايه هو كده خلاص 424858

اضحكى اضحكى انا حصل معايا كده بس من غير ما أقصد دبسونى فى واحدة دى ماركو هى طبعا حلوة بس انا عندى 2 منها وجايب 4 اسندت يعنى خراب بيوت مستعجل

بقولكو ايه هو كده خلاص 649663 بقولكو ايه هو كده خلاص 649663 بقولكو ايه هو كده خلاص 649663 بقولكو ايه هو كده خلاص 649663 بقولكو ايه هو كده خلاص 649663 بقولكو ايه هو كده خلاص 649663
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 10:20 am

bounce bounce bounce
معلش يا نادر انا لو اعرف انك عندك واحده دي ماركو كنت اخدتها منك صدقني بجد ماحنا بلديات ولازم نقف جنب بعض ومنخليش اي اوريفلماوي يتدبس ابدا
انا مليش خبرة في موضوع النت لأني بطلب على الكول سنتر دايما وبتتحجز لي الحاجة على طول المهم افتكر اني اقولهم يفكوا الحجز وانا بعمل اوردر لأني دايما بنسي وبتضيع على العروض
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 11:10 am

dinaali كتب:
بقولكو ايه هو كده خلاص 429658 بقولكو ايه هو كده خلاص 429658 بقولكو ايه هو كده خلاص 429658
معلش يا نادر انا لو اعرف انك عندك واحده دي ماركو كنت اخدتها منك صدقني بجد ماحنا بلديات ولازم نقف جنب بعض ومنخليش اي اوريفلماوي يتدبس ابدا
انا مليش خبرة في موضوع النت لأني بطلب على الكول سنتر دايما وبتتحجز لي الحاجة على طول المهم افتكر اني اقولهم يفكوا الحجز وانا بعمل اوردر لأني دايما بنسي وبتضيع على العروض

ربنا يخليكى يا دينا منورة اسكندرية والله بس متخافيش عليا انا كلمتهم وخلصت منها

بقولكو ايه هو كده خلاص 424858 بقولكو ايه هو كده خلاص 424858 بقولكو ايه هو كده خلاص 424858
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 3:36 pm

Very Happy Shocked ميجيبها الا نادرها
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 6:47 pm

هههههههه حلوةبقولكو ايه هو كده خلاص 836339
ruby
عضو نشيط
عضو نشيط
ruby

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 9:10 pm

طيب هو ينفع احجز حاجة اون لاين ولو عملت بعدها اوردر من الفرع وكانت موجودة اخدها من هناك ولا لازم برضه اخد اللى اتحجز عن طريق الشحن
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 9:12 pm

متهيألى لازم عن طريق الشحن عشان الأوردر بيتسيف ويروح المخزن على طول
ruby
عضو نشيط
عضو نشيط
ruby

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 9:24 pm

كان مره استاذ عصام او مدام رشا كاتبين ان مخازن الشحن غير مخازن الفروع
يعنى ممكن اطلب حاجة من الشحن مش الاقيها واروح الاقيها فى الفرع ولا هو كله واحد
Hana sayed
عضو فعال
عضو فعال
Hana sayed

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 9:55 pm

سورى يا جماعه انا كنت عايزة اسالكم سؤال هى مجموعه الفرش اللى ب 89 جنية دى معاها الفرش ولا فاضية بصراحة اختى عايزاها بس احنا مش عارفين هى بالفرش ولا من غير بقولكو ايه هو كده خلاص 10157
lola21
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
lola21

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 10:00 pm

Hana sayed كتب:
سورى يا جماعه انا كنت عايزة اسالكم سؤال هى مجموعه الفرش اللى ب 89 جنية دى معاها الفرش ولا فاضية بصراحة اختى عايزاها بس احنا مش عارفين هى بالفرش ولا من غير بقولكو ايه هو كده خلاص 10157

والله انا استغربت فى الاول كده قولت مش معقوله تكون فيها الفرش وبالتمن ده لان كل فرشه لوحدها بتمن بس الصوره بانيه فيها انها مفتوحه والفرش مرصوصه جواها مكن تسئلى الخط الساخن قلب ماتدبسى
cute.girl
عضو ملكي
عضو ملكي
cute.girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالأربعاء أكتوبر 05, 2011 3:54 am

اعتقد من غير الفرش لان عمرها ما هتكون بلسعر دا وبالفرش كمان والله اعلم وكمان كل فرشة ليها سعرها لوحدة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بقولكو ايه هو كده خلاص   بقولكو ايه هو كده خلاص Emptyالأربعاء أكتوبر 05, 2011 1:21 pm

حاجات المكياج سواء كانت شنط او فرش او اي حاجة تباع من غير منتجات عدا شنطة العناية بالأظافر بتاعه اوري بيوتي وجيورداني

بقولكو ايه هو كده خلاص
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا زهقت خلاص
» خلاص مفيش عرض العيد ؟؟؟؟
» هوه مكن يكون فى عرض جديد ولا خلاص كده
» خلاص قررت اتعالج
» بقىينا خلاص نص الشهر فين العروض ؟؟؟