Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا

rose_elmansoura
marmar2011
majoann
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
majoann
عضو ملكي
عضو ملكي
majoann

انثى

حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Empty
مُساهمةموضوع: حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالجمعة سبتمبر 30, 2011 10:56 pm

يا جماعة حد جرب مجموعة التفتيح بتاعة اوبتيمالز وبالذات الفوم والكريم الليلى بيجيبوا نتيجة ولا هجص ؟؟؟؟؟ ، أنا جربت من اوبتيمالز بس كريم الكولاجين ومقققققققققققققققلللللللللللب فى انتظار
Cool

ردكم جزاكم الله كل خير

جزاكم الله كل خير
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالجمعة سبتمبر 30, 2011 11:47 pm

لا يا روحى انا مجربتهاش ومنصحكيش تستخدم حاجات بتفتح البشرة لانها بتفتحها وبعد ما توقفيها بترجعى اغمق من اللون اللى كنتى عليه يعنى عايزة استمرار على استخدمها ومنصحكيش بالاستمرار عليها لان دكتور الجلديه قالى مرة دى خطر
على فكرة الكلام دة منطبق على كل انواع كريمات التفتيح انها مش امنه فى الاستخدام
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالسبت أكتوبر 01, 2011 2:05 am

انتى خوفتينى يا مرمر وانا كنت ناويه اجيب المجموعه كلها الشهر ده
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالسبت أكتوبر 01, 2011 2:11 am

أنا كان في فترة اسمريت فيها جداً و استخدمت كريمات تفتيح و كانت ساعتها ماركات محترمة بس بجد أنا مشوفتش نتيجة مرضية كمان بنت عمتي استخدمت كريمات كتير و عملت تقشير و برضه محسيتش بعدها ان في فرق كبير يعني انا مقتنعة بكلام مرمر ان معظم منتجات التفتيح بتكون وقتية و بترجع البشرة تاني للونها بس بالنسبة للضرر فبالتأكيد أي منتجات كيميائية ليها تأثيراتها الضارة على البشرة بس بيختلف من نوع لتاني
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالسبت أكتوبر 01, 2011 2:26 am

طب حد يعرق اخبار عن حقنه الجلوتاسيون؟؟لتفتيح البشرة وتوحيد لونها انا سالت دكتوره جلديه وا\قالتلى انها امنه
majoann
عضو ملكي
عضو ملكي
majoann

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالسبت أكتوبر 01, 2011 1:32 pm

بشكل عام ما بحبش فكرة الحقن ، أى حقنة ممكن يكون لها مضاعفات تختلف من شخص للثانى على الصحة بشكل عام مش على البشرة فقط ، لكن الكريمات والغسول أمرهم هين فى أسوأ الفروض حينشفوا البشرة أو حاجة زى كده...على العموم اللى جربت أى منتج للتفتيح تفيدنامشكورة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالسبت أكتوبر 01, 2011 1:39 pm

انا بستعمل المنظف منها وجميل وبيفتح ختي الأسمرار بتاع المصيف والصابونة كمان حلوة لكن مجربتش الماسكولا الكريمات
بنفسج
عضو جديد
عضو جديد
بنفسج

انثى
العمل/الترفيه : عضو اويفليم إيجيبت

مُساهمةموضوع: منظف الاوبتيمالز   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالسبت أكتوبر 01, 2011 2:23 pm

فعلا المنظف ده روعة
معايا جاب نتيجة
ومع واحدة صاحبتى برضه كان عندها اسمرار فى بشرتها
راح باستخدام المنظف
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالسبت أكتوبر 01, 2011 4:26 pm

انا جبت مجموعه الاسنشيال بس بعد كلامكم مش هستخدمها هديها لاي حد هدية confused
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا   حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا Emptyالسبت أكتوبر 01, 2011 4:27 pm

dinaali كتب:
انا بستعمل المنظف منها وجميل وبيفتح ختي الأسمرار بتاع المصيف والصابونة كمان حلوة لكن مجربتش الماسكولا الكريمات

مين البيبي العسل ده يادينا

حد جربها ؟؟؟ يفيدنى...شكرا
صفحة 1 من اصل 1