Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة

dr mena
د ورده
Pure Snow
نادر الحداد
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:29 am

[quote="نادر الحداد"]
Pure Snow كتب:

طبعاً انت قصدك توم كروز و مهند و آل باتشينو بتوع كوم الدكة و منيا القمح وعزبة صفيح واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 71234 هههههههههه

هو فين خطيبك ولا جوزك مشافكيش وانتى بتكتبى الكلام ده ولا ايه تلاقيكى واخدة اللاب توب وبتكتبيه تحت السرير وبعدين معاكى حق الستات بيهتمو بأناقة الراجل ويجيبولو البرفان والحاجات الشيك وبينسو نفسهم لحد ما يبقو شبه سوكة بتاعت فيلم ابو على

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 71234 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 71234 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 71234

و أنت فين أختك و الا أي حد مسئول عنك واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 173375 أنت مش عندك كليه كمان كام يوم و قاعد مزهأنا على النت مش عارفة بتعمل إيه محضرتش ليه كشكولك و زمزميتك و مسطرتك و اقلامك و بدل ما أنت عمال تتخانق على الستات و الا الرجالة مكلمتش خطيبتك ليه و لا قولتلها تصبحي على خير زي المخطوبين واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 461734 و يقولي في الأخر بصل كروز قال
و بعدين مين ده اللي بينسى نفسه أمال كل البنات و الستات اللي بتلاقيهم في اوريفليم و أفون و فيسيز و ريد إيرث و كل البيوتي سنتر ده بيهببوا إيه هناك سعادتك ده حجة البليد بتاعت الرجالة عشان يبلطجوا بره
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 929201
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:31 am

نادر الحداد كتب:
وانا اول واحد هيشارك فى الصويت يااااااااا لاااااااااااااااااهوى يا لاااااااااااااااااااهوى يا لااااااهوى انا عايز لحمة عشان لسة واكل فراخ امبارح

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496

أنت محروم من الأكل لمدة سنـــــــــــــــــــــــــــــة واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 173375 و أخرك معايا فول و طعميـــــــــــــــــــــة إن شاء الله تصوت من هنا لبكرة
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:37 am

اختى قاعدة جنبى وعمالة تضحك عشان متقدرش تعمل حاجة غير كدة وإلاواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 705110 وبعدين انا عندى كلية كمان كام يوم مش عندى حضانة عشان آخد الحاجات دى كلها ولا انتى كنتى بتروحى الجامعة بزمزميةواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 71234 وأخيرا بقى انا مش خاطب عشان انا لسه بدرس وفاضلى سنتين على التخرج وكمان مفيش ست فى مصر تملى عينى ههههههههواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496

مع الاعتذار لكل ستات مصر اللى فاكرين نفسهم ستات

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 71234 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 71234
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:48 am

طيب اولا سلم على اختك و قولها بيور بتدعيلك من كل قلبها و ان شاء الله لما تروحي فرنسا زي مدعيتلها امبارح متبقاش تنساني واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 836339

اما عن الزمزمية فمكنش في زمزمية باربي و فلة ساعتها و لو كان في كنت اخدت لان كليتي كانت كليه عملية و كنا بنقعد فيها من الساعة 8ص إلى 10م و كان احيانا زمايلنا بييجوا بالترنجات و بالتالي فمكنتش المشكلة هتبقى في الزمزمية ههههههه
أما عن ستات مصر و رجالتها كدة احنا متفقين أنا قولتلك قبل كدة ان كل الستات و كل الرجالة copy و paste واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 793671

بس برضه محروم من الأكل
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 173375
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 3:01 am

هههه طب ماهو انا كليتى عملية وفيها تلاجات مية ساقعة كمان ولا انتى كنتى كلية زراعة وبيودوكى الصحراواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496

وكلمة السر أختى بتسلم عليكىواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 793671
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 3:14 am

نادر الحداد كتب:
هههه طب ماهو انا كليتى عملية وفيها تلاجات مية ساقعة كمان ولا انتى كنتى كلية زراعة وبيودوكى الصحراواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496

وكلمة السر أختى بتسلم عليكىواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 793671

ههههههههههههه واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 424858 لأ وحياتك لا كنت زراعة و لا صناعة بس ساعتها مكنش في غير كشك عم أبو زبعبع تشتري منه ميه معدنية و كان الكشك بره الكلية خالص و المبنى بتاعنا كان في أخر الكلية يعني عشان تنزل و تمشي و تخرج عشان تشتري ميه تموت أحسن واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496
والله يسلم أختك و يحفظها واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 440166 و يعينها عليك ههههه واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 424858 لأ ربنا يخليكوا لبعض يارب
ههههههه

و تصبحوا على خير بقى عشان الحق اتصحر و اتوضى عشان الفجر قرب يأذن
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 103841
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 3:34 am

ههههههه وانتى من اهله لو مكنتش خلصت الستة البيض كنت اتصحرت معاكى بس بكرة ان شاء الله لازم تقوليلى على حكاية عم زبعبع دهواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 424858

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 103841
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 1:27 pm

كان نفسي اقراه يانادر بس بجد مش شايفه ولا كلمه
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر
العمل/الترفيه : vet medicine

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:20 pm

no no no eh kolkom kda 3la ndora mosh ynf3 No
ya rgaal al3alm at7doooooooooo wwe thh wwe 2dg wwe [left]

a5irnnn hn3ish fe salam ya rgala]
we
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:44 pm

ساندي كتب:
كان نفسي اقراه يانادر بس بجد مش شايفه ولا كلمه

لأ بجد هزعل منك لازم تقريه هاتى حد نظره 60/6 وخليه يقراه مليش دعوة واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 649663 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 649663
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:47 pm

dr mena كتب:
no no no eh kolkom kda 3la ndora mosh ynf3 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 215510
ya rgaal al3alm at7doooooooooo واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 326989 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 562231 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 326989 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 7392 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 326989

a5irnnn hn3ish fe salam ya rgala]
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 81252

متخافشى يا مينا احنا قدها وقدود ومحدش يقدر علينا ومش محتاجين رجالة تانى بس هما يصدو علينا

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 138995 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 138995 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 138995 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 138995 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 138995 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 138995
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:49 pm

+
----
-

سلامو عليكو يا جماعة انا لاحظت ان الحالة مش هى اليومين دول وان البنانيت زعلانين وفى منهم اللى داخل على دور اكتئاب ناهيك طبعا عن الشركة واللى بتعملو فينا فضربت غطس فى مكتبتى المتواضعة وقعدت اقلب فى الكتب عشان اجيبلكو اقوال الحكماء فى محاولة لفهم المرأةواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 562231 وما قيل عنها يمكن ده يساعدكو انكو تفهمو نفسكو شوية ويفرفشكمواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 842319 حبتين بس محدش يزعلواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 140564 الكلام ده انا نقيته من كتاب للحكماء يعنى مش كلامى بس طبعا هو عاجبنى جدا ياريت تقروه ولو عجبكم هبقى اعمل مواضيع تانية عن اقوال الحكماء فى الرجل وفى الحب اتفقنا
المرأة كولونيا شمها ولا تشربها
المرأة لا تقبل الزوج المقامر إلا اذا كان يكسب دائما
انت تشتم المرأة اذا مدحت امرأة اخرى امامها
المرأة اذا نسيت غلطتكواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 215510 فلن تسامحك واذا سامحتك فلنواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 215510 تنسى غلطتك
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 768455 المرأة اذا احبتك اعطتك الدنيا واذا كرهتك احرقت بك الدنيا
أصبحت النساء كالكتبstudy اجمل ما فيها الغلاف
الفضيلة عند المرأة هى فقط حرصها على سمعتها
المرأة قاتل ضعيف والرجل قتيل قوى
المراة الفاضلة كنز مفقود ولذلك لا يبحث عنه احد
اذا اردت ان تعرف كيف سيكون سلوك خطيبتك بعد الزواج استمع اليهاواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 386631 وهى تحدث اخيها الصغير
المراة تشبه لوحات بيكاسو ليس من الضرورى ان تفهمها انما تحبها او تكرهها فقط
اذا كانت لك نظرية جديدة فقلها للمرأةواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 0467 ستصدقها لأنها جاهلة ستنشرها لأنها ثرثارة ستتعصب لها لأنها عنيدة
الرجل يتعب نفسه فى البحث عن الراحة والمراة لا تستريح إلا فى البحث عن المتاعب
المرأة صياد جرئ فهى تضع جلد الحيوان على كتفها وترتدى فستانا كالشبكة ولها اظافر كالسنارة
وتصبغ شفتيها بالدم واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 562231 وتضحك ونصدقها
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 195295 اذا كان لابد للمراة ان تختار بين الجمال والفضيلة فإنها تختار الجمال
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 71234 المراة عندها حاسة سادسة لأنها فقدت بقية الحواس الخمس
المراة دقيقة الملاحضة لدرجة انه لو هجم عليها انسان ليقتلها فلن يفوتها ان تدرك ان قميصه ناقص زرار
20 عام من الحب تجعل المرأة وردا بلا شوك و20 عاما من الزواج تجعلها شوك بلا ورد
عندما تتعانق النساءواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 793671 تذكرو ما يفغله الملاكمون قبل المباراة
غرور المرأة كوب بغير قاع لا يمتلئ
قد تغفر لك المرأة القبلة التى خطفتهاواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 20726 لكنها لن تغفر لك القبلة التى حرمتها منها
قبل الزواج يظل الرجل يفكر طول الليل فى كلمة قالتها امرأة وبعد الزواج
ينام قبل ان تفتح زوجته فمهاواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 386631 هههه يمكن واكلة بصل
قبل الخطبة لطيفة...بعد الخطبة تبدو لطيفة...فى الزفاف تبدو سخيفة...بعد الزفاف سخيفة
كل امرأة تلبس منظارا طبيا تخلعه عندما تنظر الى حبيبها وتضعه عندما تنظر
الى أى امرأة اخرى
لسان المرأة كأمواس الحلاقة ليس طويلا ولكنه قاطع فقط
لا توجد امرأة قبيحة واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 215510 وانما توجد امرأة ا تعرف كيف تجذب الرجل
لا يضايق المرأة ان تملك القليل ولكن أن ترى امرأة تملك اكثر منها
لا قيمة للعبقرى عند المرأة لأنها تحب ما يلمع لا ما يسطع
لم تولد بعد تلك المرأة التى لا تحب ان تشترى شيئا تافها بسعر مرتفع واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 424858 ههههههههه والدليل أورفليم
يجب ان نخفض الحمولة لننجو...قالها بحار وهو يلقى بزوجتة فى الماء
وأخيرا
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496 مكتوب على قبرها...هنا ترقد زوجتى هى فى سلام ....وانا أيضا
ايه رايكو بقى على فكرة ده انا كده كارمكو على الآخر ده انا نقيت الحاجات الكويسة اللى قالوها عليكم ده انتو طلعتو واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 139874 ولا بلاش

كفاية عليكو اللى فات

م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:53 pm

أحب اقول انى مش موافقة على الكلام ده
بس علشان خاطر عيون ساندى
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 20726
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 2:55 pm

ههههه محدش فيكو عايز يعرف حقيقته دايما بيهرب منها انتو كده يا ستات

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 747496
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 4:48 pm

تسلميلي يامدام هاله وانا معاكي واؤيدك بشده

حتي نادر عامل الخط ده عاوز يقضي علينا تقريبا متحالف مع انيس منصور

بص يانادر انا في رايي ان مفيش حاجه اسمها الستات كذا والرجاله كذا
لان التعميم نفسه خطأ
مفيش شخص زي التاني ابدا ابدا
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 6:55 pm

العفو يا ساندى
واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 855315
هو يا نادر فيه فرق ان الواحد يعترف بحقيقة
و انه يوافق على اى كلام يتقال
فى حاجات من الكلام مضبوطة و فيه حاجات تانية مش مضبوطة
او ممكن تنطبق على بعض السيدات مش كلهم
يعنى مش قاعدة أبدا لكل البنات و الستات
فيه بنات كتير كويسة و نحسبهم على خير
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة   واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 Emptyالسبت سبتمبر 24, 2011 7:40 pm

انا كمان مش بحب التعميمواااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 140564 لكن بجد الكلام ده فيه حاجات كتير تنطبق على الستات كلهم ومفيش داعى اقولكم ايه هى اكيد طبعا انتو عارفينها وانا مش متحالف مع حد عليكو ده انا حتى رحيم بيكو على الآخر

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 139874 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 139874 واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة - صفحة 2 139874

واااااااء**واااااااء فين حواء ادخلى بسرعة
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» بليييييييييييز حد يرد بسرعه
» يا بنات عايزة رد بسرعة بسرعة عشان معلقة الاوردر
» صور ........ازلة شعر الحواجب ادخلى بسرعه
»  افيدوني بسرعة
» مساعدة بسرعة