Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟

جومانا هندي
هابيتاتو
PRINCESSFRASHA
rere941983
moly
rose_elmansoura
د ورده
dinaali
rogi
hend_dodo
Pure Snow
س
16 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
س
عضو جديد
عضو جديد
س

انثى

ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 2:31 am

يا جماعه ياريت ال جرب برفيوم ميراج يقولي رايه .. يعني اجيبه و لا لأ ؟؟؟
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 2:38 am

تقيل جداً جداً جداااااااااااااااااااااااً بصراحة أنا محبيتهوش خاااااااااااااااااااااالص لإني بحب الحاجات الهادية
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 2:42 am

وحشششششششششششششش اوووووووووووووووي ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 479635
س
عضو جديد
عضو جديد
س

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 3:21 am

طب الحمدلله اني سالت ... ميرسي خااالص يا جماعه
rogi
عضو فعال
عضو فعال
rogi

انثى
العمل/الترفيه : ربة منزل /اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 10:35 am

طيب اللي بيحب الروائح الزاعقة تبقى حلوة ليهايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 10882
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:13 am

العفو ياقمر
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:27 am

ميراج مش لقطة قوي لكن لو عايزة بارفانات حلوة وثابته في جيورداني بانواعها الثلاثة
في ميس او الصفرا حلوة برضه وايجما الروز عشان هند مش تزعل
وفي ديفين الحمرا وامبير الكسير وميدنايت بيرل ولوتشيا و البارفان الجديد بتاع فري مي بس ده صغير 30مل وفي ناس كتير هنا في المنتدي شكرت في لاف بوشن بس انا مجربتهاش
هي دي الحاجات اللي جاية في بالي دلوقتي لو افتكرت حاجاة تانية حقولك عليها
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:53 am

dinaali كتب:
ميراج مش لقطة قوي لكن لو عايزة بارفانات حلوة وثابته في جيورداني بانواعها الثلاثة
وفي ديفين الحمرا وامبير الكسير وميدنايت بيرل ولوتشيا و البارفان الجديد بتاع فري مي بس ده صغير 30مل وفي ناس كتير هنا في المنتدي شكرت في لاف بوشن بس انا مجربتهاش

ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726 ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726 ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726 ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726

ايوة انا ادمان انجما البينك

وعلي فكرة المس او الزرقا تحفةةةةةةةةة

انا شمتها في حفلة اروفليم وكنت اول مرة اشمها وناوية اجيبها لما ينزل عليها خصم كويس
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 1:40 pm

ميراج حلوة بس تقيله

وميس اوو الزرقا حلوة اوى فعلا ياهند
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 3:03 pm

انا شميت ميس او البينك مش عجبتني حسيتها كلها كيوي وفواكهه اما الزرقاء شميتها في الشركة ملقيتلهاش ريحة يمكن البنت مرشتهاش كويس حبقي اشمها تاني لــــمـــــا ابـــــــــقـــــــــي ا ر و ح الـــــشــــــــــــركـــــــــــــة والنهاردة الأوردر جالي وفيه الصفراء ريحتها عجبتني
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 5:03 pm

لو مش بتحبى البرفانات التقيله مش هاتحبيه
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 5:36 pm

rogi كتب:
طيب اللي بيحب الروائح الزاعقة تبقى حلوة ليهايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 10882

انا ذي مقولت مش بحبها لأني بحب الحاجات الهادية بس أختي بتحب الحاجات التقيلة و شمت التيستر بتاع الميراج و كمان اللوف بوشن و عجبوها مع إني مقدرتش أستحمل ريحتهم تماماً
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 8:11 pm

انا لما شميت اللاف بوشن في الكتالوج كانت عجباني موت

لما شميتها في التيستر بقي بتاع الشركة معجبتنيش ابدا
moly
عضو فعال
عضو فعال
moly

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 8:24 pm

يالهوووووووووووووووووووووووووووووووي كل لما افكر في تعقدوني منها
Mad Mad Sad Sad Mad Mad
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 9:00 pm

hend_dodo كتب:
انا لما شميت اللاف بوشن في الكتالوج كانت عجباني موت

لما شميتها في التيستر بقي بتاع الشركة معجبتنيش ابدا

على فكره ياهند اللى هيحب انيجما النبيتى هيحب لوف ببوشن مع انى بحب لاوف بوشن اكتر بكتير من انيجما النبيتى وريحتها ثباته وجمييييييييله وطبعا هى ازواء
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 9:07 pm

هي فعلا ازواق ياقمر

يمكن انا حسيت ريحة الشوكلت زايدة شوية
rere941983
عضو جديد
عضو جديد
rere941983

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 9:42 pm

على فكرة يا جماعة البرفانات ازواق انا عن نفسى بموت فى ميراج جدا و شيفاها لقطة بس روحى الشركة و شمى التستر بتاعها و قررى انتى ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 51508
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء سبتمبر 21, 2011 10:08 pm

rere941983 كتب:
على فكرة يا جماعة البرفانات ازواق انا عن نفسى بموت فى ميراج جدا و شيفاها لقطة بس روحى الشركة و شمى التستر بتاعها و قررى انتى ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 51508

pirat pirat pirat
PRINCESSFRASHA
عضو فعال
عضو فعال
PRINCESSFRASHA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 1:19 am

انا جبتها حلوه جدا هى قويه شويه بس سعرها كويس جداااا
هابيتاتو
عضو جديد
عضو جديد
هابيتاتو

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 3:51 am

ميراج شرقى جدا وتقيله وعجبتنى جدا
وعلى فكره متحكمميش على اى عطر غير لما تشميه عليكى لانه بيتفاعل مع ريحه الجسم 
دى حقيقه والله
جومانا هندي
عضو فعال
عضو فعال
جومانا هندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 4:05 am

hend_dodo كتب:
dinaali كتب:

ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726 ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726 ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726 ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726

انا شمتها في حفلة اروفليم وكنت اول مرة اشمها وناوية اجيبها لما ينزل عليها خصم كويس
كان نفسي اشوفك في الحفلة يا هند واتعرف عليكي
samar_smsm
عضو vip
عضو vip
samar_smsm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 4:14 am

ميراج تقيلة وانا بحبها و بتعجبنى جداااااااااا
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 4:18 am

جومانا هندي كتب:
hend_dodo كتب:
dinaali كتب:

كان نفسي اشوفك في الحفلة يا هند واتعرف عليكي

وانا كمان ياجومانا

بس كانت زحمة موووووووووووووت والناس علي بعدها واغلب الناس واقفة

طيب ياتري انتي كنتي قاعده ولا واقفة ولابسة ايه ؟؟؟

بس برده اكيد كدة مش هعرف بس الصور انا حسة هتنزل في مجلة الشهر الجاي بتاعت الحفلة مش عارفة ليه

لو عملو حفلة تاني عاوزين نتفق نعرف بعض ازاي ان شاء الله ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى
العمل/الترفيه : Sales Executive Secretary

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 5:07 am

يا سلام يا سلام
ده اللي اتفقنا عليه ؟
انتم الاتنين هند و جومانا
ماحكيتوش ليه علي الحفلة زي مانا حكيت علي حفلة الزقازيق ؟
ماشي ماشي افتكروها ماعدتش قايلة لكم علي حاجة تاني خالص
sendrella
عضو مميز
عضو مميز
sendrella

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 11:00 am

ميراج تقيله جدا يعنى تحطيها على اللبس النهارده علشان تلبسيه بكره هتلاقى ريحتها حلوة اما بالنسبه انجما النبيتى ولوف بوشن تحفففففففففففففففففففففففففه جدا جدا جدا رااااااااااااااااااااااااائعه انا بعشقهاايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 255408
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 1:04 pm

Roraa كتب:
يا سلام يا سلام
ده اللي اتفقنا عليه ؟

لأ فعلا معاكي حق في دي يارورا

معلش حقك عليا ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726 ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726

بصي ياستي هقولك ايه حصل

الحفلة كانو متوقعين ان هيكون العدد قليل جدا الحاضر فكانو حاجزين قاعه صغيرة الناس الحضرت كتيررررررررررر اوي

المهم بدأو الحفلة بتعريف الناس ايه هي اورفليم وازاي تكسبي من اورفليم وبعدها اتكلمت سوزان حنا الهي التانية علي مستوي الشركة

وبعدها اختارو واحدة يعملولها تنضيف بشرة بس ضحكو عليها عملولها ماسك البرودوك بس

هههههههههههههههههههههههه تقريبا هو ده تنضيف البشرة بتاعهم بس هما بيقولو عشان مفيش وقت والناس واقفة عشان العدد كتير

وبعد كدة عملو تكريم المستويات ادو لمستوي 6 % هاند كريك ومستوي 9% شاور جل 200 مل ومعرفش الباقي خد ايه لانه كيس مقفول وواحدة كانت قاعدة جمبي واتكرمت في المستويين دول فشوفت الهدية

وبعدها عملو سحب للناس الحاضرة واصلا مش كل الناس كانت واخدة ارقام وناس فازت بهاند كريم 50 مل وناس بارفان اكليبس

وبعدها خلصو وجيبت ماشية

شايفة بنات بتتخانق مع بعض علي الناس كل واحدة عاوزة تاخد شوية تعملهم عضوية

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

واصلا معجبتنيش الحفلة خالص

وكان في بارفانات تشميها بس نصهم خلصان وانواع كتيرة مش موجودة

ووزعو علي الناس كتالوج ومجلة بتوع 9 وبس كدة

متزعليش ياروروا حقك عليا ياقمر ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726 ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726
جومانا هندي
عضو فعال
عضو فعال
جومانا هندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 2:29 pm

Roraa كتب:
يا سلام يا سلام
ده اللي اتفقنا عليه ؟
متزعليش يا قمر بس والله من ساعتها وانا كنت تعبانة جدا ومشغوله جدا مش عاوزة اقولك بصراحة الحفله مش عجبتنى خالص مع انى اتكرمت وكمان خدت هديه في السحب ويعنى مستر محمد فضل يسألنى شويه أسئله عن المكافاة وكدا وطبعا الحضور كان كبير اوى بس من وجه نظرى الحفلة مش بتليق خالص باورفليم ولا تعتبر حفلة من أساسة واول ماخلصت خدت مجموعتى والبنات اللي عازماهم ومشينا Arrow
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 3:15 pm

جومانا هندي كتب:
Roraa كتب:
يا سلام يا سلام
ده اللي اتفقنا عليه ؟
متزعليش يا قمر بس والله من ساعتها وانا كنت تعبانة جدا ومشغوله جدا مش عاوزة اقولك بصراحة الحفله مش عجبتنى خالص مع انى اتكرمت وكمان خدت هديه في السحب ويعنى مستر محمد فضل يسألنى شويه أسئله عن المكافاة وكدا وطبعا الحضور كان كبير اوى بس من وجه نظرى الحفلة مش بتليق خالص باورفليم ولا تعتبر حفلة من أساسة واول ماخلصت خدت مجموعتى والبنات اللي عازماهم ومشينا ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 20726

الف مبروك ياجومانا ياقمر

انتي اتكرمتي في مستوي كام

وعلي فكرة فعلا الحفلة مالهاش اي لازمة خالص ومستواها وحش ومعجبتنيش ابدا واتعقدت من اوفليم

بصي في اتين اتكرمو في مستوي 12% تقريبا وواحدة قالت انها مشتغلتش الشهر ده والتانية تحطها علطول حاجة زي كدة انتي من دول ولا واحدة تاني؟؟؟؟؟؟؟
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 3:46 pm

يا بنات انا شميت لف بوشن فى الفرع طلعت حلوة اوى بس حاسه انى شميتها فى برفان تانى من اوريفليم بس مش عارفه ايه؟؟؟بس طلعت ثابته جدا انا حطيتها على كف ايدى فضلت طول اليوم وطبعا مع غسيل الاطباق وكدة ههههههههههههههه ومرحتش
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟   ايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس سبتمبر 22, 2011 3:52 pm

انا لما بعتولى العينة بتاعتها مرضتش اديها لأختىايه رايكو ف مييرااااااج  يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟ 71234 اصلها عجبتنى قوى بتفكرنى باسبراى axeشوكلاته وحاططها فى علبة ضغيرة كل اما آجى افتح العلبة عشان آخد حاجة اشمها بتبقى جميلة جدا

ايه رايكو ف مييرااااااج يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية