Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

الخطوط البيضاء

sendrella
ليه لأ
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالأحد سبتمبر 04, 2011 1:20 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ممكن حد يساعدنى انا بخس وبتخن كتير قوى لوحدى ودة عملى خطوط بيضاء فى الذراع والصدر وشكلها مش حلو
حد جرب منتجات للخطوط البيضاء
sendrella
عضو مميز
عضو مميز
sendrella

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالأحد سبتمبر 04, 2011 1:39 pm

انا جربت perfect body اللى فى الكتالوج مش حلو خالص ومش عمل اى حاجه انا كنت منتظمه جدا فيه استخدامه بس مش عمل حاجه تقريبا مش فيه حل للخطوط البيضا ابدا
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالأحد سبتمبر 04, 2011 1:54 pm

وانا كمان واحدة صخبتى جبته ومعملش اى نتيجه معاها
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالأحد سبتمبر 04, 2011 1:55 pm

شكرا يا

يعنى أنتحر ا سهلsendrella
sendrella
عضو مميز
عضو مميز
sendrella

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالأحد سبتمبر 04, 2011 1:59 pm

ليه بس بعد الشر عليكى الموضوع ببساطه اعملى نفسك مش اخده بالك هتلاقى الموضوع بقى عادددددددددددىىىىىىىىىىىى
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالأحد سبتمبر 04, 2011 2:03 pm

هقولك وصفة

هاتي انبوبة كريم بانثينول واخلطي معاها معلقتين كبار زيت لوز مر ودلكي مرتين يوميا باتجاه الخطوط واستمري عليها شهرين

وان شاء الله النتيجة تعجبك
شيماء طه
عضو مميز
عضو مميز
شيماء طه

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالأحد سبتمبر 04, 2011 7:14 pm

يا هند انتى جربتى الوصفة دة وعملت معاكى ايه
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالثلاثاء سبتمبر 06, 2011 4:38 pm

طيب هى ياهند انتى استعملتى الوصفة دى وجابت نتيجة
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالثلاثاء أكتوبر 11, 2011 12:11 pm

hend_dodo كتب:
هقولك وصفة

هاتي انبوبة كريم بانثينول واخلطي معاها معلقتين كبار زيت لوز مر ودلكي مرتين يوميا باتجاه الخطوط واستمري عليها شهرين

شكرا ياهند على الوصفة انتى جربتيها وجابت مفعول ويعنى ايه فى اتجاه الخطوط قصدك اعمل على الخطوط بطول الخط يعنى ادهن بالطول
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالأربعاء نوفمبر 16, 2011 1:51 pm

ليه لأ كتب:
hend_dodo كتب:
هقولك وصفة

شكرا ياهند على الوصفة انتى جربتيها وجابت مفعول ويعنى ايه فى اتجاه الخطوط قصدك اعمل على الخطوط بطول الخط يعنى ادهن بالطول

انا لحد دلوقتى بستخدم الوصفة زى ما قولتى ياهند بس انا عايزه اعرف انا بدهن بطول الخطوط يعنى بالطول كده صح ولا ايهالخطوط البيضاء 649663
شيماء طه
عضو مميز
عضو مميز
شيماء طه

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالأربعاء نوفمبر 16, 2011 6:22 pm

كدة صح يا ليه لا بس ياريت تقوليلنا الوصفة عملت نتيجة ولا لا وانا معاكى فى الموضوع دة عشان انا هتجنن من الخطوط دة وربنا معانا انا وانتى santa
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالخميس نوفمبر 17, 2011 3:00 pm

بصى ياشيماء انا بقالى حوالى شهرين ماشيه على روتين

انا كل يوم باخد حمام دافى واقف تحت الدش واركز المايه على الصدر وتكون المايه دافيه وبعدين دقيقتين كده واعمل تمارين للصدر عباره عن:

بس حاولى تتخيلى

الخطوط البيضاء 705119

بحط ايدى تحط الصدر كأنى رفعاه وبفضل ارفع فوق وانزل حوالى عشرين مرة كل ده تحت المايه الدافيه وانتى بترفعى فوق بتضعطى عليه

وبعدين بتمسكى الصدر كله بأيدك وبتعملى حركات دائريه من جوه لبره والعكس يعنى اعملى فى اتجاه وبعدين كررى التمرين فى عكس الاتجاه

وبعدين تحطى ايدك بجانب الصدر وتضغطى عليه كأنك بضوميهم على بعض

كل التمارين انا بعملها من 10 الى 20 مرة وبنشف كويس

وبعدين بعمل مساج بزيت اللوز المربحركات دائريه للصدر كله وده علشان يشد الصدر ومره سمعت ان المساج بيخلى العضله تتشد وتشتغل وبعدين بحط كريم بانثينول بطول الخطوط

انا بعمل الموضوع ده كل يوم بليل قبل ما انام واول لما اصحى بدهن كريم بانثينول على الخطوط وبردو بعمل مساج

النتيجه:

الصدر ماشاء الله ولا حول ولا قوة الا بالله اتشد وشكله فرق والخطوط بقى شكلها احسن شويه يعنى ماختفتش لا مظهر الجلد بقى حلو وان شاء الله انا مستمرة ادعيلى ياشيماء وربنا معايه ومعاكى
ingod
عضو فعال
عضو فعال
ingod

انثى

الخطوط البيضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: الخطوط البيضاء   الخطوط البيضاء Emptyالجمعة نوفمبر 18, 2011 1:24 am

صحبتي جربت الوصفه ديه تلات شهور معملتش معاها حاجه

الخطوط البيضاء
صفحة 1 من اصل 1