Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

ازاى اعمل الاوردر على النت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
cleo_star
عضو جديد
عضو جديد
cleo_star

انثى

ازاى اعمل الاوردر على النت Empty
مُساهمةموضوع: ازاى اعمل الاوردر على النت   ازاى اعمل الاوردر على النت Emptyالسبت يونيو 04, 2011 5:34 pm

يابنات انا عاوزة اعرف ازاى ممكن اعمل الاوردر بتاعى من النت وهل بيبقى فى مواعيد معينة ولا طول اليوم وكمان بتبقى مصاريف الشحن فيه كام ولو اكتر من اوردر على نفس العنوان وفى نفس اليوم بتفرق فى الشحن ولا كل واحد لوحده ومش بتفرق ومعلش لو طولت عليكو
cleo_star
عضو جديد
عضو جديد
cleo_star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى اعمل الاوردر على النت   ازاى اعمل الاوردر على النت Emptyالسبت يونيو 04, 2011 6:59 pm

طيب بما ان محدش رد عليا فى سؤال كمان انا خلاص عرفت اعمله ازاى
لكن لو فى عرض زى عرض الروجات بتاع الشهر ده واحد عليه واحد هدية انا بحدد فى الاوردر اللى على النت ازاى نوع الروج اللى عاوزاه هدية
فى مشكلة تانية كمان معلش
انا لما كتبت كودات منتجات مجموعة الصبار جابلى ان سعرها هو 34 و34 و26.5 يعنى حاسب ال23% من السعر اللى مكتوب بالاحمر والمفروض ان السعر يتحسب الاول ال50% من السعر اللى بالاسود وبعدها يحسب ال23% ولا انا كده غلطانة
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى اعمل الاوردر على النت   ازاى اعمل الاوردر على النت Emptyالسبت يونيو 04, 2011 9:19 pm

اوردر النت سعر شحنه خمسة جنيه للاوردر الواحد و لو عملت فى نفس اليوم اوردرين هيحاسبك على كل واحد برده بخمسة جنيه مفيش فى النت شحن مجمع زى التليفون بس هو عموما هيبقى ارخص بإذن الله لان خمسة جنيه دى المصاريف لأى محافظة على مستوى الجمهورية
الاسعار اللى بتظهر فى سلة التسويق و انتى بتعملى الاوردر بتظهر عادى فى حالة عرض 1+1 او المجموعة بخصم 50 %
بس لما تكملى و تظهر لك الفاتورة هتلاقى الأسعار اتضبطت فى الفاتورة
و بالنسبة لعرض الروج اختارى الدرجتين اللى عوزاهم و ضفيهم فى سلة التسويق
هيكون فى الاول الاتنين مكتوبين بسعرهم و نقطهم بس لما تكملى الاوردر و تظهر الفاتورة هتلاقى حسب واحد بفلوس و نقط و التانى بدون فلوس و نقط
و اهم حاجة راجعى الفاتورة كويس قبل ما تسجلى الاوردر و لو فيه مشكلة ارجعى back
cleo_star
عضو جديد
عضو جديد
cleo_star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى اعمل الاوردر على النت   ازاى اعمل الاوردر على النت Emptyالسبت يونيو 04, 2011 9:40 pm

ميرسى ليكى جدا م. هالة على اهتمامك
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى اعمل الاوردر على النت   ازاى اعمل الاوردر على النت Emptyالأحد يونيو 05, 2011 12:21 am

العفو يا جميل
ازاى اعمل الاوردر على النت 530346
nour3
عضو نشيط
عضو نشيط
nour3

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى اعمل الاوردر على النت   ازاى اعمل الاوردر على النت Emptyالأحد يونيو 05, 2011 3:34 pm

من فضلكوا كنت عايز اعرف نظام البونص وكمان المرتجع عشان انا اشتريت صن بلوك للاطفال وطلع الاكسبير بتاعها فى شهر 11 اللى جاى
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ازاى اعمل الاوردر على النت   ازاى اعمل الاوردر على النت Emptyالأحد يونيو 05, 2011 5:35 pm

اعتقد المرتجع بيكون خمس ايام من تاريخ الفاتورة لو هتغيرى فى الفرع
لو شحن بتتصلى بخدمة العملاء و تحاولى تعملى مرتجع و فى الأوردر الجاى بتبعتيه مع المندوب
هو الافضل تكلمى خدمة العملاء 19662 و تشوفى هيقولك إيه

ازاى اعمل الاوردر على النت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اعمل اورد عن طريق النت ازاى
» ازاى اعمل التفويض
» الاوردر عن طريق النت
» الاوردر عن طريق النت او التليفون
» ازى اعمل اوردر على النت