Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟   استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟ Emptyالأربعاء يونيو 01, 2011 4:39 am

استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟ 565743 السلام عليكم يا حبيباتى انا بجد كتبت الموضوع دا لانى عاوزه استفيد من تجربتكم مع متجات اوريفليم لان انا لسه جديده مع التعامل مع منتجات الشركه وعاوزه اعرف الى صح ليا ولبشرتى ارجوكم تجوبونى عشان استفيد منكم مع العلم ان بشرتى دهنيه....اول منتج::مجموعه اوبتيميلز الاخضر عاوزه اعرف انهى مجموعه فيهم بالظبط لانى لما دورت لقيت فيه مجموعتين واحده اخضر والتانيه اخضر فاتح شويه الى هى بتاعت البشره الدهنيه ومش عارفه انهى واحده الى بيقولوا حليها حلوه وممكن اجبها..وكريم النهار والليل بتاع المجموعه لما اجيبه استخدمه ازى....؟؟؟تانى منتج::اسكراب لوبتيميلز برده ايه رايكم فيه......؟واجيب بتاع نفس المجموعه الاخضر ولا ايه؟؟وعاوزه اعرف بيستخدم ازى......؟تالت منتج::كريم ابتيميلز بتاع العين عاوزه اعرف فوايده ايه وهو فعلا حلو واستخدمه اد ايه وكم مره وطريقه حطه ايه.وهل ينفع مع بشرتى...؟؟رابع منتج::عاوزه ماسك للشعر من اوريفليم يكون حلو لان شعرى خفيف ومقصف ومش بيطول بسبب ده عاوزه ماسك يكون حلو ويفيد شعرى....؟؟خامس منتج::عاوزه اعرف ازى استخدم الماسك البنبى والاخضر بتاع pure natureلانى انا جبتهم ولحد دلوقتى مش عارفه استخدمهم ازى وهما حلوين لبشرتى الدهنيه واعملهم كل اد ايه بالظبط....؟؟؟سادس منتج::عاوزه اسالكم يا حبيباتى على غسول حلو للبشره الدهنيه...؟؟سابع منتج::عاوزة اسالكم كمان على منتجات بتاعت البشره الحساسه الى هى الغسول والمعطر للمناطق دى والمناديل ايه رايكم فيها لان انا عروسه على وش جواز ومش عارفه اعمل ايه مع المناطق دى بجد عاوزلها حل عشان تبقى حلوه ونظيفه ومعطره والى يعرف حل للتبيض للمناطق دى من اوريفليفم او اى حاجه يقولى ارجوكم...؟؟؟انا بشكركم جدا على المنتدى الجميل دا ومتاسفه انى طول عليكم الموضوع بس انا تايها ومحتاجه اخت تساعدنى عشان ابقى عروسه حلوه بس بجد انا مبسوطه جدا من المنتدى دا وانى عرفته واشتركت فيه واتمنى متكنوش زهقتم من انى طولت عليكم بس اتمنى منكم انكم تساعدونى وتردوا على اسالتى وتفدونى ربنا يسعدكم كلكم يارب واتمنى لكل المنتدى التوفيق واكمال المسيره على خير باذن الله....اختكم :مورى استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟ 363247 انا هستنا ردكم عليااااااااااا.....السلام عليكم استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟ 27231
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟   استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟ Emptyالأربعاء يونيو 01, 2011 5:29 pm

انا زعلانه منك اوووووووووووى محدش لحد دلوقتى رد عليااااااااا ليه ...انا مستنيا ردكم علياااااااااااا ارجوكم ساعدونى استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟ 649663

استفسار عن بعض منتجات اوريفليم للبشره الدهنيه.........؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1