Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سؤال فى فن وضع الماكياج

sad angel
د-ريهام
saja eltantawy
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

سؤال فى فن وضع الماكياج Empty
مُساهمةموضوع: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالخميس مايو 19, 2011 10:58 pm

حد ممكن يقولى لوشن المضىء للوجه الvery meبيستخدم ازاى يعنى بعد المكياج ولا قبل البودر ولا ازاى ممكن حد يفدنى
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالجمعة مايو 20, 2011 12:49 am

أنا زعلانه محدش عايز يرد عليا سؤال فى فن وضع الماكياج 173375
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالجمعة مايو 20, 2011 1:05 am

بصى انا جبته عن نفسى بحطه وحده من غير اى حاجه لانه بجد جمييييييييل وخفيف كده وبينور الوش لكن لو عوزه تحطى حاجه فوقيه يبقى هتستخدمى زي الفونديشن وتحطى بس فوقيه البودر
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالجمعة مايو 20, 2011 12:45 pm

كلامك مظبوط ياريهام المفروض يطحط بعدة بودر خفيف
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالجمعة مايو 20, 2011 6:51 pm

سؤال فى فن وضع الماكياج 20726 شكرا ليكوا انكوا رديتوا عليا
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالسبت مايو 21, 2011 1:18 am

بس الافضل انك تحطيه كده لوحده هيبان اجمل
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:42 am

ع فكره يا جماعة انا بشرتى مركبة ولما بحط اللوشن ده لوحده بحس انى طالعة من برطمان سمنه ووشى مش ناقص لمعه اصلا ولما بحط فوقيه بودر بعد ساعتين مثلا بلاقيه نفس المشكله وعندى كريم اساس برضه بيعمل معايا نفس القصه اقولكوا حاجه الحاجه الوحيده اللى شكلها بيعجبنى ع وشى قوى وبتنور وشى بودر من غير اى حاجه ولا حتى كريم ترطيب
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالسبت مايو 21, 2011 1:22 pm

manooo_82 كتب:
ع فكره يا جماعة انا بشرتى مركبة ولما بحط اللوشن ده لوحده بحس انى طالعة من برطمان سمنه ووشى مش ناقص لمعه اصلا ولما بحط فوقيه بودر بعد ساعتين مثلا بلاقيه نفس المشكله وعندى كريم اساس برضه بيعمل معايا نفس القصه اقولكوا حاجه الحاجه الوحيده اللى شكلها بيعجبنى ع وشى قوى وبتنور وشى بودر من غير اى حاجه ولا حتى كريم ترطيب

بصى ياقمر فية أساس بيمتص زيوت الوجة هو ممتاز بصى بينزل ب44 و49 هو عليتة بيج مبطط وبيضاوى من النص وفية خط موف عرفينى أنتزل الصورة أزاى وانا أصورهولك
Saso ahmed
عضو فعال
عضو فعال
Saso ahmed

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالسبت مايو 21, 2011 1:35 pm

ايوه ياساد الكريم ده فعلا حلو وبيمتص زيوت الوجه انا بشرتى دهنيه وبجيبه وبصراحه تحفه هو نازل فى كتالوج شهر 5 ب 59 ج صفحه 102 بس هو كده غالى لو عايزه تجيبيه يامانو استنى لما يبقى عليه عرض حلو
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالسبت مايو 21, 2011 4:49 pm

تمام ياساسو برافو عليكى Shocked
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالأحد مايو 22, 2011 3:41 pm

عايزه صوره ليه معلش
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالأحد مايو 22, 2011 7:37 pm

أنا هنزلهالك لو قلتيلى أزاى بقالى3 أيام بقول ومحدش سائل فيا
dona nody
عضو نشيط
عضو نشيط
dona nody

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالأربعاء مايو 25, 2011 5:26 pm

طيب بالنسبه لمضيء عين انا حسه ان الوانه هاديه قوي وانه مش بيثبت خاصه حته مطرح تانيه الجفن احطه لوحده ولا استخدمه ازاي هو جميل جدا بس مشكلته في هدوئه زياده ياريت لو حد بيستخدموه يقلي بيستخدم ازاي انا جبت كل الوانه ماعدا اللموني
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالأربعاء مايو 25, 2011 5:54 pm

dona nody كتب:
طيب بالنسبه لمضيء عين انا حسه ان الوانه هاديه قوي وانه مش بيثبت خاصه حته مطرح تانيه الجفن احطه لوحده ولا استخدمه ازاي هو جميل جدا بس مشكلته في هدوئه زياده ياريت لو حد بيستخدموه يقلي بيستخدم ازاي انا جبت كل الوانه ماعدا اللموني

معلش مش واخدة بالىلو قصد على مجموعة الكونسيلر يبقى الاخضر للهالات الداكنة التى تميل للاحمر وكمان اى بقع اوحبوب حمراء
الأصفر: للهالات الداكنة التي تميل إلى اللون الأزرق وأثار الجروح أو حب الشباب، والأماكن التي نريد إبرازها في الوجه
البيج الفاتح كتغطيه تخفى الهالات الداكنة تماما، بشرط وضع طبقات خفيفة جدا حتى لاتصنع خطوط

وعلى فكرة فى الوان تانيو وحجات للكونسيلر هكتبها فموضوعى اللى بعنوان أسألونى وانا أجيب
أقرأية وقولى رأيك وشوفى انتى محتاجة أية واناتحت امرك
dona nody
عضو نشيط
عضو نشيط
dona nody

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالأربعاء مايو 25, 2011 6:14 pm

انا اقصد مضيء العين الي بيتحط زي الايشادو كده
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالأربعاء مايو 25, 2011 11:28 pm

ميرسى ليمى يا ساد خالص بجد فيدتينى انتى وساسو القمر وانا هستنى فعلا لحد ما ينزل عليه عرض كويس زى ما ساسو قالت اكوت حتى خلصت اللى عندى ده كتير جدا اصلا مش عارفه اشربه ولا اعمل فيه ايه كريم اساس كنت جايباه من صيدليه العزبى وب 200 جنيه ده غير الفونديشن بتاع فيرى مى اللى جبته وكذا نوع بودر يعنى هفتح محل ميك اب بعد كده Wink
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالخميس مايو 26, 2011 1:08 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله مشكله موضوع المحل ده
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال فى فن وضع الماكياج   سؤال فى فن وضع الماكياج Emptyالخميس مايو 26, 2011 2:56 am

طب والكوفر ستيك بتاع شجره الشاى اللى فيه اخضر وبيج ده استخدمه ازاى واحط اللونين على بعض؟ ولا كل واحد لوحده

سؤال فى فن وضع الماكياج
صفحة 1 من اصل 1