Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مولى2011
عضو جديد
عضو جديد
مولى2011

انثى

انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا Empty
مُساهمةموضوع: انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا   انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا Emptyالسبت مايو 14, 2011 12:07 am

انا لسه عامله عضويه الشهر ده فى اورفليم بس عندى كذا استفسار
ومعلومه مهمه
المعلومه هيا انى لما المندوب جالى مجاش على عنوان البيت واتصل بيا من مكان فى وسط المحله الكبرى وهوة ميدان الشون وقالى انا مش هقدر اجى تعالى انتى عشان تاخدى الكتالوج
وده طبعا مينفعش انا كده فقدت الثقه فى طريقه التعامل واحترام الاعضاء بسبب الناس ال بتستهر بشغلها ده يعنى ده مندوب والمفروض يأدى واجبه كامل
الاستفسار بقى هوة عايزة اعرف
سعر الشحن لمدينه المحله الكبرى اد ايه وهل ممكن اطلب اى طلبيه حتى لو كانت صغيرة ولا فى حد معين عشان اقدر اطلب اوردر
تانى حاجه انا عايزة اعرف اذاى اقدر اضيف رقم موبيلى فى صفحتى على موقع اورفليم لانى كاتبه رقم البيت لان رقم موبييلى جديد ومتكون من11 رقم وصفحه التسجيل اعتبرت ان الرقم غلط لانه اكتر من 10 ارقام
و اتصلت بالشركه عشان اضيف رقم موبيلى وقالى انه ضافه ولما دخلت اتاكد ملقتش انه ضافه
الطلب الاخير ومعلش انا طولت عليكم اذاى اقدر اعرف انى بقيت عضو راعى وكام عضو دخلو فى رعايتى لانى عرفت ناس كتير برقم عضويتى عشان يبقو اعضاء تبعى ومش ع وعايزة اعرف كام واحده دخلت تحت
عضويتى
هل فى خاصيه توضحلى عد د الاعضاء ال انا برعاهم من خلال صفحه فى موقع اورفليم
واسفه انى طولت بس انا بجد محتاجه مساعدتكم
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا   انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا Emptyالسبت مايو 14, 2011 12:50 am

هاى مولى وأهلا بيكى معانا اولا المندوب الى مجاش لحد بيتك كلمى الشركه بتاعة الشحن واشتكى لانك دافعه مصاريف الشحن يعنى لازم تيجى لحد البيت وكلمى شركة اوريفليم وقوللهم وعرفيهم ان الموقف ده لو حصل تانى انك مش هتدفعى مصاريف الشحن وقولى الكلام ده لشركة الشحن وهى شركة ميدل ايست جيبى نمرتها من الدليل او من الشركه
تانى حاجه سعر الشحن لطنطا 15 جنيه وهتلاقى مكتوب عندك فى الفاتوره
courier fees دى مصاريف الشحن وهتلاقى handleling fees دى مصاريف مناوله بتبقى 2 جنيه
بالنسبه لرقم التليفون ممكن يكون اتسجل فى الركه بس مش ظاهر عندك فى الصفحه بس برضو ممكن تتأكدى من الشركه بالتليفون بالنسبه للكود الراعى عندك فى الصفحه بيبقى موجود ال bp group الى هى نقاط المجموعه دى تبقى النقط بتاعتك انتى والى تحت الكود بتاعك لاكن تعرفى كام واحده تحتك ممكن تعرفى من الشركه ممكن يكون فى حاجه فى الصفحه تبين بس انا معرفهاش
مولى2011
عضو جديد
عضو جديد
مولى2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا   انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا Emptyالسبت مايو 14, 2011 12:59 am

ميرسى يا جميل على الرد بس مقولتليش هوة ممكن يبعتولى اى حاجه اطلبها يعنى لو الاوردر فى منتج او اتنين هيجى برضه ولا فى
حد ادنى؟؟؟؟
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا   انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا Emptyالسبت مايو 14, 2011 2:07 am

بصى يا قمر لو طلبتى حاجه واحده بس هتجيلك برضو بس هتدفعى نفس مصاريف الشحن على كل طلبيه تطلبيها فالاحسن ليكى لو هتطلبى حاجات قليله حاولى تطلبى من على النت علشان مصاريف الشحن هتكون 5 جنيه
مولى2011
عضو جديد
عضو جديد
مولى2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا   انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا Emptyالأحد مايو 15, 2011 4:14 am

طيب انا عايزة حد يساعدنى لانى معنديش دائرة معارف كتير
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا   انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا Emptyالإثنين مايو 16, 2011 6:03 am

بصي ياقمر من موقع الشركه عندك كد في الجمب كلمة
quick links
اضغطي عليها واختاري
downline reports
بعدين من القائمة اختاري
new activity report
وبعدين اختاري
all
واضغطي علي
show report
هيظهرلك الجروب بتاعك كله والتفاصيل بالنقط والمكافأت وكل شئ
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا   انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا Emptyالإثنين مايو 16, 2011 11:20 am

انا عملت كده من 6 ايام وفى الاخر اتصلت بالشركه وعملت الاوردر

انا عضوة جديده ومحتاجه استفسار ضرورى جدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عضوة جديده ومحتاجه حد يفهمنى
» عضوة جديدة ومحتاجه رد على استفساراتى
» السلام عليكم - عضوه جديده ومحتاجه مساعده
» انا لسه جديده في الشركه وعندي استفسار
» سؤال للمسؤلين انا عضوة هنا جديده