Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

اسألوني وانا اجيب..!!

Pure Snow
نادر الحداد
rose_elmansoura
dr mena
rannonaaa
اكا
دودو أورفليم
marmar2011
mshmsh
نسمة عبد الحميد السيد
mshamisho
rina
hend_dodo
kotymn
lovely dody
ice_girl
bascota
fayrouz_egypt
bose cat
amirayehia
alism
نيفين فتحى
Saso ahmed
هدايه1
omhana01
Ran
yasmiena
dinahoney
nour3
مورى مورى
asmaa ahmed
مينو مينو
samar_smsm
remo25988
بيوتي ليلي
nona84
samsam85
koki morad
بثينه محمد
sara123
دنيا محمد
almoslema
bassma saad
صيدلانية
دعاء عبد الحميد
dona nody
بولاريس
نهى2
amonty
rehabhamza30
h.m.h.m
marwa86
manooo_82
رشا محمد
sama w bas
secret.whisper
قلبي ملك ربي
marobader
Roraa
meshmesha
غاده احمد شرف
م.هالة
منة الله علاء
د ورده
sad angel
69 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
yasmiena
عضو جديد
عضو جديد
yasmiena

انثى

اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأحد يونيو 26, 2011 1:44 pm

omhana01 كتب:
طيب انا فعلا عملت مرتجع بالشحن وقالتلي لما كلمت الخط الساخن ان فلوس الحجات اللي رجعت اتضافت لحسابي لما اطلب المرة الجاية

طيب هو لازم اشتري بيهم خلال شهر 6ولا ممكن عادي اخليهم لاوردر شهر 7 .. لأني الشهر دا خلاص مش محتاجة حاجه تاني .. فهل فلوس المرتجع المضافه في حسابي بتفضل عادي للشهر اللي بعده ولا لازم اجيب بيهم خلال الشهر دا ولا ايه ؟؟

ارررررررجو الافاده

بتحصل معايا كتير ...عادي هما هيفضلوا في الحساب لحد اول اوردر ايا كان في شهر ايه.. المهم مايكونش كودك مع حد بيعمل بيه اوردرات ويصادف يعمل هوا اوردر قبلك او مايقولكيش وبس كده ياجميل ماتقلقيش
نيفين فتحى
عضو مميز
عضو مميز
نيفين فتحى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأحد يونيو 26, 2011 6:24 pm

شكرا ليكى يا مدام هاله على ردك
للاسف المنتج اللى عايزه ارجعه مسكرا وفات عليها اكتر من 5 ايام من تاريخ الفاتوره
وبالاضافه انى هتكلف ضعف الشحن يعنى 60ج
ده اللى لقيته من الكلام اللينك
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأحد يونيو 26, 2011 8:40 pm

العفو يا نيفين كان نفسى تلاقى حل للموضوع
هو المشكلة مصاريف الشحن خصوصا انها ماسكرا يعنى تمنها مش كبير
هو عموما اعتقد المصاريف هتكون الضعف لو هترجعى المنتج لوحده يعنى مندوب رايح جاى يعنى المشوار مرتين
بس لو عاملة أوردر طبيعى و المندوب هياخدها هتكونى اساسا دافعة شحن الاوردر طبيعى و هتدفعى شحن رجوع بس زيادة
nour3
عضو نشيط
عضو نشيط
nour3

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالثلاثاء يونيو 28, 2011 4:14 am

لوسمحتم عايز اشوف صور الاكسسورات اللى نازلة فى شهر سبعة فياريت حد يقولى اقدر اشوفها ازاى وشكرا .
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 8:05 pm

معلش انا لسة جديدة و مش فاهمة حاجة عايزة اعرف النقط في الدوف هي BP ولا BV
و الخانة السادسة دي اللي مكتوب فيها P امام منتجات و منتجات تانية الخانة دي فاضية فيها ده معناه ايه ده ؟؟؟؟؟!!!!!! albino
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 8:21 pm

Ran كتب:
معلش انا لسة جديدة و مش فاهمة حاجة عايزة اعرف النقط في الدوف هي BP ولا BV
و الخانة السادسة دي اللي مكتوب فيها P امام منتجات و منتجات تانية الخانة دي فاضية فيها ده معناه ايه ده ؟؟؟؟؟!!!!!! اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 705119
BP عدد النقط
BV حجم العمل
فايدة حجم العمل هو حساب المكافاة بتاعتك لو عملت نقط لمجموعتك اللى هو انت و اى عضو تحتك اكتر من 200 نقطة
P منتج عليه تخفيض
*منتج جديد
alism
عضو جديد
عضو جديد
alism

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 8:42 pm

ممكن حد يساعدنى اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 649663
alism
عضو جديد
عضو جديد
alism

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 8:48 pm

انتم روحتو فين
alism
عضو جديد
عضو جديد
alism

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 8:50 pm

انتى روحت فين يا مدام هالة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 9:56 pm

BP عدد النقط
BV حجم العمل
فايدة حجم العمل هو حساب المكافاة بتاعتك لو عملت نقط لمجموعتك اللى هو انت و اى عضو تحتك اكتر من 200 نقطة
P منتج عليه تخفيض
*منتج جديد
[/quote]

ميرسي مدام هالة كتير على الرد Arrow
بس هو يعني ايه اي حد تحتي
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 10:12 pm

اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 10882 المساعدة المطلوبة إيه يا جميل؟
اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 975705 فيه نقط BP و حجم عمل BV شخصى و ده اللى أنت عملتيه على الكود بتاعك
و فيه نقط و حجم عمل(اللى هى نقط العلاوة) للمجموعة و ده لما تدخلى اعضاء جدد و يعملوا عضوية على كودك
يعنى تكونى أنت العضو الراعى بتاعهم نقطهم و حجم عملهم بيضافوا ليك و بتاخدى عليها مكافاة لو نقط المجموعة اكتر من 200
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأربعاء يونيو 29, 2011 10:58 pm

ميرسي مدام هالة شكرا انا كده فهمت pirat
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالخميس يونيو 30, 2011 12:22 am

الله أكبر
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالخميس يونيو 30, 2011 12:26 am

المفاهيم الخاطئة عن اللوك

[size=16]- المكياج الطبيعي لا يعني ابدا بشرة صفراء خالية من الفاونديشن !

بمعنى
ان كثير بنات تفكر ان مكياج طبيعي معناه عذر انها ما تحط فاونديشن وهالشي
غلط لان اساس اي مكياج او لووك طبيعي هو الفاونديشن اللي يعطي مظهر صحي و
موحد وملمس طبيعي للبشرة اصلا اصلا اساس المكياج الطبيعي هو التركيز على
البشرة الممتازة المتكاملة فكيف فكيف ذلك بدون فاونديشن ولا كونسيلر ؟ حتى لو
بشرتك صحية وما تعانين من اي مشاكل بالبشرة و ماعندك هالات تحت
العين
..البشرة الصحية لازم تستعمل الفاونديشن مش معناة قلنا فاونديشن نقصد
حطي 6 كيلو بعض البنات يحسون ان كلمة فاونديشن يعني ماسك .. في فاونديشنات
خفيفة جدا و ملمسها عالبشرة مريح جدا وطبيعي لكن تضيفلك شكل ورونق حلوو
..الفاونديشن شي اساسي جدا جدا بالمكياج الطبيعي ببساطة لان مافي شغل كثير
بالميك اب فالتركيز بيكون على بشرة صحية و مثالية فضروري جدا استخدام
الكونسيلر والفاونديشن بشكل طبيعي و خفيف نوعا ما..

- المكياج الطبيعي لا يعني ابدا عدم وضع المكياج من شادو و ماسكارا و غيره !

البعض يفكرون ان مكياج طبيعي احد فاونديشن واطلع ! ويطلع الوجه باهت جدا و ما تستفيدين شي
من
اسمه مكياج طبيعي =يعني اكيد بتحطين مكياج، لكن اختيارك لالوان طبيعية جدا
جدا جدا بحيث متبنش يعني اللي يشوفك يقول كانك مش حاطه ،لكن بس فرق
بسيط وتجمل الملامح اكثر وتبرز العين واستخدام الوان ترابيه هادية وناعمة
واستخدامها بشكل خفيف جدا جدا جدا الماسكارا الكحل كلها تؤدي لمكياج
طبيعي مثالي.. فلازم مكياج العيون يكون مرتب

- المكياج الطبيعي لا يعني كحل و ملمع فقط!

اكثر
شي يقهرني واحدة تحط كحلة بعينها وملمع وتقول هذا مكياج طبيعي،! بجد بلاش تحطى اي شي على وجهك بدون فاونديشن
مرتب حطيه خفيف بس اهم شي متفكرين تطلعين كدا ، لو انك تطلعين وجهك مغسول
اهون من روج وكحل على بشرة بدون فاونديشن! دايمااللوك يعطي البنات كانهم واحدة سهرانه 4 ايام ورا بعض وجاية الدوام
ومكياجها سايح بقايا اليوم السابق!
لوك
غير
موفق ابدا ابدا ابدا وعقدني لان كثير اللي ماعندهم خلفية بالميك اب يعملوه
من غير وعى انه ما يجمل ملامحهم ! اذا مش عايزة الفاونديشن متحطيش مكياج
اساسا

- المكياج الطبيعي لا يناسب جميع الاوقات

المكياج
الطبيعي اذا عرفتي تضبطينه اختاري الاوقات اللي تصلحله، مثلا .. ممكن
تحطينه يوميا فالشغل - زيارات بسيطة لناس مقربين - جمعات العايلة - احد
جايك البيت ،ومتفكريش تروحى فرح او عزيمة عشا وفيها ناس
كثيرة او مناسبة عيد مثلا كدا .. ابدا مينفعش بتكونى كانك
واحدة ما عندها وقت وجات بسرعة .. مو لازم تحطين 6 كيلو مكياج بس عالاقل
حطي كحل روج وردي مرتب .. وفونديشن بسيط

-المكياج الطبيعي يصغغر بالعمر

عمر
الميك اب الطبيعي ما صغر او كببر بالعمر . الناس تعرف كل واحد وسنه وكل واحد وعمره والملامح تببين .. فاذا
بتحطين الميك اب بالحفلات لهذا الهدف صدقينيهتضرى اكتر من الافادة الكل
يعرف السن من الملامح ويبين الصغير والكبير فعيشي سنك وحطيه لانه يناسبكمش
علشان تصغرين من نفسك.

نصائح عند وضع الميك اب الطبيعي

- التاكد من ان رسمة الحاجب تكون نظيفة و مرتبة وغير باهته !
- التركيز على البشرة والحواجب فيجب التاكد من الحصول على بشرة مثالية و طبيعية المظهر والملمس!
- البلاشر مهم جدا لاعطاء نضارة للوجه وبريق
- الجلوس مهم جدا ويجب االابتعاد عن الارواج بـ الالوان الصارخة او القوية..
- الكحل الابيض داخل العين يعطي مظهر طبيعي اكثر ويوسع العين.
-
ممكن اضاءة ظل عند منتصف عظمه العين لابراز العين ولا تنسين الماسكارا
انها ما تتكتل عبر تمرير منديل على الاطراف .لان الرموش الطبيعية تكون
منفصلة غير متكتلة

أتمنى أكون خفيفة على قلوبكم بس اللى يعجبها الموضوع
بالله عليكم تدعولى ربنا يهديلى جوزى ويوفقنى ربنا أقدر أكون ديريكتور مع أنها بعيدة عليا بس مش بعيد على ربنا
وربنا يسعد كل البنات
nour3
عضو نشيط
عضو نشيط
nour3

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالخميس يونيو 30, 2011 12:55 am

بليز يا سادهو ايه الكحل الابيض ده وهو موجود منه فى اوريفليم ولا لا
amirayehia
عضو جديد
عضو جديد
amirayehia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالخميس يونيو 30, 2011 2:59 am

جزاك الله كل خير اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 835125 اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 855315
bose cat
عضو جديد
عضو جديد
bose cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالخميس يونيو 30, 2011 1:24 pm

مرسية ليكى ياقمر على المعلومات المفيده للاعضاء ياساد وكان ليه استفسار ضرورى ياساد
بالنسبة لتونر اللافندر والتوت انا جبته وانا بشرتى مركبة فكنت عاوزة اعرف هو بيتحط الاول ولا كريم الترطيب الاول اصلى سئلت واحدة قالتلى كريم الترطيب الاول وبعدين التونر بس صراحة انا شاكة فى الموضوع ده وايه رايك ياساد فى التونر ده حلو ولا لا
بس ياساد انا ملاحظة ان ريحته قوية اوى فسئلت واحده فقالتلى قدام ريحته قوية يبقى ممكن يكون فيه كحول فصحيح ياساد هو فية كحول ولا لا وربنا يكرمك ياساد على المعلومات الحلوه دى
fayrouz_egypt
عضو جديد
عضو جديد
fayrouz_egypt

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالجمعة يوليو 01, 2011 1:15 pm

بعد إذنك يا ساد كنت عايزة أستفسر على شوية حاجات وأنا لسة جديدة وحاسة إنك ما شاء الله عند خبرة جامدة ..معلش هاتعبك شوية
أولا :- كنت عايزة أعرف أحلى مجموعة فى بيور ناتشر اللى نازلة فى شهر 7 صفحة 58و59 كمان فى واحدة نازلة فى صفحة 13 وكمان فى جراب فى صفحة 59 وده أخر ظهور ليها فهيا حلوة ولا لأ لأنى كنت عايزة أجيب مجموعة كاملة للوجه كمان علشان أنا باخرج كتير فى الشمس عشان الجامعة وباخد كورسات وكدة يعنى ووشى بينشف بسرعة جدا وعايزة حاجة ترطب وتفتح
ثانيا :- ياريت تقوليلى أستخدم الحاجات دى إزاى أصلا لأنى مش فاهمة فيها حاجة معرفش يعنى إيه غسول وتونر بيستخدموا ازاى..وجيل الحاجة الوحيدة اللى باستخدمها الماسكات
ثالثا :-أنا جبت الشهر اللى فات كريم للشمس 25 وعمرى ما إستخدمت حماية قبل كدة وعايزة أعرف أحط منه كتيير ولا حاجة بسيطة وده علشان المية وحمام السباحة بس ولا ينفع أحط قبل ما أخرج عادى علشان الشمس
معلش يا ساد أنا عارفة تقلت عليكى جدا جدا ..بس أنا بجد مش عارفة حاجة خالص وانا باتابعكوا من فترة وبجد إستفدت كتير ..مستنية ردك ومعلش تعبتك معايا
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالجمعة يوليو 01, 2011 11:25 pm

nour3 كتب:
بليز يا سادهو ايه الكحل الابيض ده وهو موجود منه فى اوريفليم ولا لا

أزيك ياقمر الكحل الابيض دة عادى جدا هوهو الاينر الابيض بس القلم العادى اللى بيتبرى وبصراحة بجيبة من برة من المحلات مش أوريفلام وبيتهيألى مفيش فيها منة
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالجمعة يوليو 01, 2011 11:32 pm

bose cat كتب:
مرسية ليكى ياقمر على المعلومات المفيده للاعضاء ياساد وكان ليه استفسار ضرورى ياساد
بالنسبة لتونر اللافندر والتوت انا جبته وانا بشرتى مركبة فكنت عاوزة اعرف هو بيتحط الاول ولا كريم الترطيب الاول اصلى سئلت واحدة قالتلى كريم الترطيب الاول وبعدين التونر بس صراحة انا شاكة فى الموضوع ده وايه رايك ياساد فى التونر ده حلو ولا لا
بس ياساد انا ملاحظة ان ريحته قوية اوى فسئلت واحده فقالتلى قدام ريحته قوية يبقى ممكن يكون فيه كحول فصحيح ياساد هو فية كحول ولا لا وربنا يكرمك ياساد على المعلومات الحلوه دى

بصى يا قمر التونر بعد الغسول على طول لأنة يعتبر منظف برضة بس أعمق كمان من الغسول بعدكدة الكريم الترطيب أو النهار أو الليل زى متحبى أو حتى تحطى الميكب بتاعك
وتونر الافندر حلو مش وحش بس زى ماقلت فية الاحسن بس أنا أستعملتة برضة وعشان أنتى شكلك أول مرة معاه فهو حلو متخفيش منة جميل والله وبصراحة متسأليش صحبتك دى فحاجة تانى دة طبعا عمر ما سشركة زى أوريفليم هتنزل حاجة وكمان للوجة وفيها كحل دة برفنتها الكحل فيها مش زى الباقيين لا طبعا متسمعيش كلامها خالص
أتمنى أكون أفدتك ياقمر
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالجمعة يوليو 01, 2011 11:41 pm

fayrouz_egypt كتب:
بعد إذنك يا ساد كنت عايزة أستفسر على شوية حاجات وأنا لسة جديدة وحاسة إنك ما شاء الله عند خبرة جامدة ..معلش هاتعبك شوية
أولا :- كنت عايزة أعرف أحلى مجموعة فى بيور ناتشر اللى نازلة فى شهر 7 صفحة 58و59 كمان فى واحدة نازلة فى صفحة 13 وكمان فى جراب فى صفحة 59 وده أخر ظهور ليها فهيا حلوة ولا لأ لأنى كنت عايزة أجيب مجموعة كاملة للوجه كمان علشان أنا باخرج كتير فى الشمس عشان الجامعة وباخد كورسات وكدة يعنى ووشى بينشف بسرعة جدا وعايزة حاجة ترطب وتفتح
ثانيا :- ياريت تقوليلى أستخدم الحاجات دى إزاى أصلا لأنى مش فاهمة فيها حاجة معرفش يعنى إيه غسول وتونر بيستخدموا ازاى..وجيل الحاجة الوحيدة اللى باستخدمها الماسكات
ثالثا :-أنا جبت الشهر اللى فات كريم للشمس 25 وعمرى ما إستخدمت حماية قبل كدة وعايزة أعرف أحط منه كتيير ولا حاجة بسيطة وده علشان المية وحمام السباحة بس ولا ينفع أحط قبل ما أخرج عادى علشان الشمس
معلش يا ساد أنا عارفة تقلت عليكى جدا جدا ..بس أنا بجد مش عارفة حاجة خالص وانا باتابعكوا من فترة وبجد إستفدت كتير ..مستنية ردك ومعلش تعبتك معايا

البيور دى حلوة للبشرة الدهنية قوى
والتفتيح أنا بحب كريم أوتن أوت جدا هو للبقع بس بيروق الوش وبالمداومة هيروق وشك
الاستعمال الاول الغسول وبعدين التونر ولو فية حبوب الاستيك تاللى بينشف وبعدين الكريم بتاعك العادى
بالنسبة للصن بلوك مش عرفة بس معلوماتى أن فية واحد للخروج العادى وحاجة تانية للبحر مش عيزة أفتى بصراحة
وفالاخر أنتى مش بتتعبينى بلاش الكلام دة أنا بكون مبسوطة وأنا برض على أسألة أخواتى وبجد بزعل لما يسألو ومعرفش أرد على حاجة
bascota
عضو فعال
عضو فعال
bascota

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالسبت يوليو 02, 2011 1:01 am

بنات الحقونى انا حاسة انى بقيت مهملة قوى فى نفسى وبصراحة انا اصلا من البداية مهملة وما بحاولش اهتم بنفسى وبعد الجواز يعنى شوية اهتميت وبعدين رجعت ريما لعادتها القديمة وطبعا مع الخلفة والولادات القيصرى بقيت فلة شمعة منورة على رئى عمرو اديب قولولى اعمل اية انا حتى لما اشترى الحاجة بحط منها مرة ولا مرتين وبعدين انساها لحد ما افتكرها ولاقيها صلاحيتها انتهت مع ان انتوا عارفين ان الحاجات غالية بس اقول اية بقى على الاهمال بس بجد انا نفسيتى تعبانة اليومين دول قوى وبصراحة قولت افضفض معاكوا لانى اتخنقت جامد وعايزة نصيحة بس تكون اكنكوا بتعلمونى الف باء من البداية يعنى لانى فعلا جاهلة فى الامور دى وللعلم انا ما بحطش مكياج وانا خارجة خالص اوامر سى السيد يعنى بس عايزة اتعلم لنفسى وفى البيت كدة يعنى بدل ما الراجل يزهق ويطفش منى ههههههههه وكمان طلعلى هالات سوداء تحت وفوق عينية مش بقولك وصلت لمرحلة الحمد الله على كل شئ صدعتكوا انا عارفة بس يا ريت تقولولى اعمل اية
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالسبت يوليو 02, 2011 5:21 am

من الواضح ان الناس كلها نفسيتها تعبانه بس كل اللى عايزه اقولوا انك تهتمى ان الهالات تخف شويه وتحاولى انك تعملى ريجيم عشان الراجل بيحب الوحده مهتمه بنفسها وحاولى قد ما تقدرى انك تظبطى حالك من كل الجوانب عشان تقدرى تعيشى بسلام
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالسبت يوليو 02, 2011 12:49 pm

bascota كتب:
بنات الحقونى انا حاسة انى بقيت مهملة قوى فى نفسى وبصراحة انا اصلا من البداية مهملة وما بحاولش اهتم بنفسى وبعد الجواز يعنى شوية اهتميت وبعدين رجعت ريما لعادتها القديمة وطبعا مع الخلفة والولادات القيصرى بقيت فلة شمعة منورة على رئى عمرو اديب قولولى اعمل اية انا حتى لما اشترى الحاجة بحط منها مرة ولا مرتين وبعدين انساها لحد ما افتكرها ولاقيها صلاحيتها انتهت مع ان انتوا عارفين ان الحاجات غالية بس اقول اية بقى على الاهمال بس بجد انا نفسيتى تعبانة اليومين دول قوى وبصراحة قولت افضفض معاكوا لانى اتخنقت جامد وعايزة نصيحة بس تكون اكنكوا بتعلمونى الف باء من البداية يعنى لانى فعلا جاهلة فى الامور دى وللعلم انا ما بحطش مكياج وانا خارجة خالص اوامر سى السيد يعنى بس عايزة اتعلم لنفسى وفى البيت كدة يعنى بدل ما الراجل يزهق ويطفش منى ههههههههه وكمان طلعلى هالات سوداء تحت وفوق عينية مش بقولك وصلت لمرحلة الحمد الله على كل شئ صدعتكوا انا عارفة بس يا ريت تقولولى اعمل اية

معلش ياقمر دة حال الكل الدنيا والحكاية عيزة تعود بس مش أكتر أنا عندى فالحمام ركبت رف زيادة وحطيت علية كل حجاتى كلها عشان مكسلش وعلى العموم أقرى فالموضوع بتاعى من أولة من صفحة واحد وأن شاء الله تستفيدى فكل حاجة وأنا تحت أمرك
وبالنسبة للميكب جربى اللوك الطبيعى وأعرضية على جوزككتغيير فالمناسبات لو وافق تمام لو لا عادى مش مشكلة لما تهتمى بنفسك أساسا شكلك هيكون أحسن وربنا معاكى ومعانا
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالسبت يوليو 02, 2011 1:23 pm

لو سمحت يا ساد عاوزة أخد رأيك فى حاجة فى كتالوج 7
أقلام العين اللى فى صفحة 45
و أقلام العين اللى فى صفحة 112
اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 855315
و شكرا يا جميل
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالسبت يوليو 02, 2011 2:18 pm

اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 10882
لو سمحتم يا بنات
لو حد جرب أقلام العين سواء اللى فى صفحة 45 او 112 قبل كده
يا ريت يقولى رأيه فيها
bose cat
عضو جديد
عضو جديد
bose cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالسبت يوليو 02, 2011 3:46 pm

بصى يا قمر التونر بعد الغسول على طول لأنة يعتبر منظف برضة بس أعمق كمان من الغسول بعدكدة الكريم الترطيب أو النهار أو الليل زى متحبى أو حتى تحطى الميكب بتاعك
وتونر الافندر حلو مش وحش بس زى ماقلت فية الاحسن بس أنا أستعملتة برضة وعشان أنتى شكلك أول مرة معاه فهو حلو متخفيش منة جميل والله وبصراحة متسأليش صحبتك دى فحاجة تانى دة طبعا عمر ما سشركة زى أوريفليم هتنزل حاجة وكمان للوجة وفيها كحل دة برفنتها الكحل فيها مش زى الباقيين لا طبعا متسمعيش كلامها خالص
أتمنى أكون أفدتك ياقمر

مرسية ليكى ياقمر على ردك الجميل وكنت عاوزه اسئلك هو احسن تونر ايه ياقمر اللى بتستخدمية
وهو احط الكريم مباشرة بعد التونر ولا استنى علية شوية
وجزاكم الله خيرا على المعلومات المفيده دى وربنا يجعله فى ميزان حسناتك
ice_girl
عضو مميز
عضو مميز
ice_girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالسبت يوليو 02, 2011 10:52 pm

ساد ممكن تقوللي

طلبت الاوردر الجمعه الصبح

يجلي الاوردر امتي

ومجاش النهارده و حاضطر ماروحش المدرسه بكره

علشان استناه

هم كتبوا تاريخ التوصيل 1\7

قلت جايز حيجي النهارده و ماجاش

ومش حاقدر اغيب كمان بعد بكره

فلو تعرفي حيوصل امتي ياريت تقوليلي

+++++++++++++++

طلبت مرتين الشهر اللي فات و الشهر ده الماسكرا maxi lash

ومش موجوده طيب بيحطوها ليه في الكتالوج الجديد

معلش اسئلتي رخمه

اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 705119
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالسبت يوليو 02, 2011 11:08 pm

بالنسبه للنت ممكن خلال يومين اما الماسكرا عادى ممكن تلقيها الشهر ده ان شاء الله على حسب اللى موجود ف الشركه
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 Emptyالأحد يوليو 03, 2011 12:27 am

م.هالة كتب:
لو سمحت يا ساد عاوزة أخد رأيك فى حاجة فى كتالوج 7
أقلام العين اللى فى صفحة 45
و أقلام العين اللى فى صفحة 112
اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 10 855315
و شكرا يا جميل

معلش ياقمر الصف فالكتالوج اللى عندى ملغبطة هعشان أنا منزلاه عالنت وكتلوجاتى برة هجيب واحد بكرة وهتلاقى الرد ان شاء الله وكمان هكتب كل حاجة حلوة للبنوتة اللى بتجهز

اسألوني وانا اجيب..!!
صفحة 10 من اصل 18انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اجيب دى ولا دى؟؟؟؟؟
» اجيب مين فيهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» ازاى اجيب اعضاء ؟؟
» انا لله وانا اليه راجعون
» عايزة اجيب موبيل