Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات

marwa86
marobader
manooo_82
hekmat elmahdi
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hekmat elmahdi
عضو جديد
عضو جديد
hekmat elmahdi

انثى

اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Empty
مُساهمةموضوع: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 12:02 pm

السلام عليكم الاول

انا لسه جديده وحبيت اخد رأيكم فى بعض المنتجات فى كتالوج ابريل وبالله عليكو متبخلوش عليا

نبتدى الكتالوج من الاول

1.
روج جوردانى اللى فى صفحة 4 ثابت ويستحق تمنه ولا لا وهل بيروح مع الاكل والشرب
2.
كريم الايدى اللى باللوز صفحة 33 اللى ب 19 جنيه هل بيحمى من الشمس فعلا لأن بنزل بالنهار كتير وايدى بتسمر
3.
روج فيرى مى اللى مرسوم عليه شكل شوز صفحة 44 ايه رأيكو فيه وفى درجة ثباته
4.
والملمع اللى بيدى لون وردى صفحة 45 حلو ولا لا للناس السمر زى حالاتى
5.
الكونسيلر واللوشن ماركة فيرى مى اللى فى صفحة 46 و47 حلوين وينفعونى مع العلم ان بشرتى دهنية الى مركبة وسمرا
6.
كريم موازن للبشرة صفحة 65 الاخضر ده بيعمل ايه
7.
طلاء الاظافر صفحة 107 كده سعره حلو ولا غالى
8.
جيل الحوجب جوردانى صفحة 114 حلو لأنى مش بعمل حواجبى وبضطر كل شوية اسرحهم فهل ده حيحل المشكلة
9.
الماسكات المعالجة للشعر مين جربها فى صفحة 120 و121 وفى كمان واحد باللبن وجوز الهند صفحة31
10.
عايزاكو ترشحولى مجموعة تنظيف للبشرة هل اخد مجموعة شجرة الشاء ولا بيور سكين ولا اوبتيمالز وانا قولتلكو ان بشرتى دهنية الى مركبة والحمد لله مش بيطلعلى حبوب خلاص بس عندى اثار حبوب من زمان
11.
واخر حاجة عايزة ماسكارا حلو مع العلم ان رموشى قصيرة والوتر بروف احسن ولا المسكارات العادية

اسفة لو طولت بس انا بتمنى تساعدونى
وربنا يكرم كل اللى يرد عليا ويحققله كل امانيه
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 12:22 pm

بصى يا قمر انا هقولك اللى جربته من الحاجات دى
اولا الروج مجربتوش بصراحه لكن حاجات جوردانى كلها حلوة بس مش معنى كده انه برضه هيفضل ثابت مع الاكل والشرب
ثانيا كريم الابد باللوز اكيد حلو لترطيب الايد ونعومتها بس مش للشمس لكن انتى ممكن تحطى واقى شمس تحت الكريم انا بعمل كده ويكون بدرجه عاليه لان الايد اكتر حاجه بتسمر ف الجسم اكتر م الوش كمان
ثالثا روج فيرى مى معقول مش وحش بس اكيد لا يقارن بروج جوردانى
رابعا الملمع حلو وريحته حلوة بس مش بيدى لون مؤثر يعنى هو هيديكى لمعه لكن مش لون الا لو حاطه تحته روح هيبقى حلو عليكى لو انتى سمرا
خامسا الكونسلر وحش خالص واللوشن بيرطب لكن مش بيبان خالص يعنى كانك مش حاطه حاجه
سادسا كريم اسينشال صفحة 65 انا جربته وبشترى دهنيه وكان مش حلو معايا
سابعا طلاء الاظافر مجربتوش بس اكيد حلو وسعره ع حسب اللى انتى شايفاه بقى براحتك
الجل والماسكات مجربتهومش بصراحه
ومجموعه التنظيف طالما مش بيطلعلك حبوب ممكن تاخدى شجرة الشاى هتبقى حلوة لكن بيور سكين بيساعد ع التخلص م الحبوب ع ما اعقتد برضه لكن دى ممكن حد يفيدك فيها اكتر منى عشان ما افتيش
الماسكرا الحمرا اللى عليها عرض ف اخر صفحة هااااااااااااااايله عن تجربة وسعره حلو كمان والوتر بروف مش بتبان قوى
وتحت امرك يا قمر

hekmat elmahdi
عضو جديد
عضو جديد
hekmat elmahdi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 12:35 pm

شكرا لردك يا مانو افدتينى جدا واتمنى المزيد من الاعضاء
والمسكارا اللى فى اخر صفحة انا ناوية اشتريها بس حاسة ان فرشتها صغيرة ممكن مش تطول رموشى
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 1:01 pm

لا يا قمر ده الفرشه الصغيره دى هى اللى بتعمل شغل عالى هههههههههه
وعموما فى واحده برضه حلوة انا طلبت منها برضه نازله ف العرض الداخلى هى كودها 10782
hekmat elmahdi
عضو جديد
عضو جديد
hekmat elmahdi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 1:11 pm

منك نستفيد خلاص انا حجربها مش حخسر حاجة وناوية اجيب البنى
بس انا كنت بحب الوتر بروف لسبب انها مش بتسيح لو خرجت فى الحر وعمرى ماجربت الماسكرا العادية
ومتشكرة انك متابعانى والله كلك ذوق
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 1:58 pm

انتى تؤمرى يا قمر كلنا اخوات وع فكره انا عندى الوتر بروف برضه بس مش بستعملها الا لو مسافره ولا حاجه وممكن الجو ياثر عليه ولا كده لكن هى مش بتطولى رموشى كده وكمان بحس انها بتأزى الرموش اكتر يعنى بحس رموشى بتقع منها قوى لانها بتنشف الرموش قوى زياده عن اللزوم بلاقيها بقت حجر
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 5:24 pm

بصي ياحبيتي الماسكر الوتر بروف انا مش بحبها خالص شكلها مش طبيعي خالص و مقرفة علي ما تتشال انا جربت كذا و احدة من اوريفليم مبيسحوش الي قالت عليها مانو في العرض الداخلي ممتازة بس لو انتي سامرة منصحكيش بالبني مش هتبان
مجموعة التظيف انا جايبة شجرة الشاي يجنن بس انا بيطلعي حبوب و ماثر معايا الحمد لله و بينضف و احلي حاجة انه بيرغي بس انا بستخدمه بفرشة وش نازلة في كتالوج ابريل نصحتي هتيها رائعة بجد
اثار الحبوب بقا لو بقع نصحتي هاتي كريم البقع من اوبتاملز لانه ممتاز هو صحيح بياخد وقت علي ما النتيجة تبان بس ممتاز انا النهاردة نزلت بيه لوحده هو كاكريم نهار مرطب يجنن و في عامل حماية
الكريم الايد الي بتسالي عليه نازل في مايو بجم جامبو ب 32 جنية انا جبت بتاع الايدي شديدة الجفاف حلو بس لازم تحطيه كل يوم
جل الحواجب بقا في منه نوعين نوع له لون و ده للحواجب خفيفة بيعبيها زي القلم
و في نوع تاني شفاف بيهذبهم بس علي شكل جل و ده الي في ابريل و مايو برضوا اعتقد هينفع معاكي بس مجربتوش
الكونسيلر حلو قوي مش عارفة مش عاجب مانوا لية بس هو حلو قوي بتهايلي بتكلم عن بتاع اوريفليم بيوتي
الجل خفيف و بيعمل لمعة بس مش طغتية لو بتحبي كريمات الاساس مش هيرضيكي بس لو عايزة حاجة خفيفة يبقا قشطة
hekmat elmahdi
عضو جديد
عضو جديد
hekmat elmahdi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 10:12 pm

ميرسى كتير يا مارو كمان رأيك فادنى جدا
خلاص انا مش ناوية اجيب ماسكارا وتر بروف مكاعو حق فعلا بتنشف الحواجب
ان شاء الله حجيب اللى فى العرض وجل الحواجب بتاع جوردانى كمان حجيبه
وغسول الشاى وروج جوردانى
وفى انتظار باقى الاراء[b]
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 10:29 pm

هاتى ماسكارا وندر لاش حلوه جدا انا عن نفسى جربتها وعايزه اجيب النوع الجديد منها اللى هوه بالكربون ويارب تعجبك ان شاء الله
hekmat elmahdi
عضو جديد
عضو جديد
hekmat elmahdi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 10:55 pm

شكرا يامروة انا فعلا نويت اجيبها
rehabhamza30
عضو فعال
عضو فعال
rehabhamza30

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالثلاثاء أبريل 19, 2011 12:32 am

يا جماعه احلي ماسكرا جورداني الذهبي كلها
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالثلاثاء أبريل 19, 2011 12:50 am

جوردانى حلوه ووندرلاش حلوه بس انا عن نفسى ارتحت اكتر لوندر لاش وكل واحد يشوف اللى يرتحلوا اكتر
hekmat elmahdi
عضو جديد
عضو جديد
hekmat elmahdi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالثلاثاء أبريل 19, 2011 9:53 am

فعلا حاجة جوردانى معظمها حلوة بس كمان ناس كتير شكرت فى وندر لاش وكمان سعرها متوسط
دعاء عبد الحميد
عضو جديد
عضو جديد
دعاء عبد الحميد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالثلاثاء أبريل 19, 2011 10:40 am

السلام عليكم
ازيك ياhekmat elmahdi
انا قولت ااقولك تجربتى يمكن تستفيدى منها
1-روج جوردانى اللى فى صفحة 4مش ثلبت خالص وهو اصلا درجاته خفيفه مش زى ماناكنت متخيله
2-كريم الايدى اللى باللوز صفحة 33 اللى ب 19 جنيه ده تحفه وبياثر فعلا
3-الكونسيلر واللوشن ماركة فيرى مى اللى فى صفحة 46 و47مش حلو خالص معجبنيش
4-ماسكارا وندر لاش والماسكرا الحمرا اللى عليها عرض ف اخر صفحة مش حلوييييييييييييييين خالص لان فرشتهم لابتطول ولابتقل ممكن المتريال بتاعتها حلوه انما الفرشه وهى اساس المسكارا سيئه جدااااااا منصحكيش بيها
ماسكرا جورداني الذهبي انا جبتها على الاراء ولقيتها متستاهلش كل الضجه دى فى مسكارات بربع ثمنها وماركات وبتدى نتيجه احلى كثير ده راى طبعا تاخدى بيه او لا ده حاجه ترجعلك ويارب اكون افدتك
hekmat elmahdi
عضو جديد
عضو جديد
hekmat elmahdi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالثلاثاء أبريل 19, 2011 11:27 am

شكرا ليكى جدا يا دعاء
كويس انك قولتليلى على روج جوردانى علشان مدفعش فلوس على الفاضى
بس انا كده احترت اجيب روج ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبالنسبة للمسكرا وندر لاش انا قولت اجرب وخلاص وكمان هى نازلة فى العرض بسعر معقول
وكريم الايدى انا فعلا شكلى حجيبه
وشكرا مرة تانية
وياريت الاقى ارارء تانية
mrmr_nona
عضو جديد
عضو جديد
mrmr_nona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالثلاثاء أبريل 19, 2011 4:45 pm

1_كريم الايدى باللوز انا بقالى 3 سنين بستخدمه هوه جميل فى التنعيم الجلد ا اوى يعنى بس مجربتوش للشمس
2_الكريم الموازن ده حلو بيرطب البشره بس انا بستخدم للبشره العاديه
3_ارشحلك مسكره الحمرا power curl كثافه وتطويل ووندر لاش كمان جميله الاتنين احلا من بعض
hekmat elmahdi
عضو جديد
عضو جديد
hekmat elmahdi

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالثلاثاء أبريل 19, 2011 5:22 pm

شكرا مرمر
والله انا لسه محتارة اشترى ايه تانى
نهى2
عضو vip
عضو vip
نهى2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالأربعاء أبريل 20, 2011 12:27 am

rehabhamza30 كتب:
يا جماعه احلي ماسكرا جورداني الذهبي كلها

انتى قصدك انهى ماسكرا ؟ ياريت تقوليلى صفحة كام فى كتالوج ابريل او مايو ؟
rehabhamza30
عضو فعال
عضو فعال
rehabhamza30

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات    اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  Emptyالخميس أبريل 21, 2011 1:57 am

علي فكره وندر لاش حلوه فعلا وكمان ريفلاشن ماسكرا والاثنين في صفحه106 كتالوج مايو
اما يا نهي يا جميله ماسكرا جورداني صفحه 116 كتالوج مايو
اما الروجات يا جماعه مفيش اي نوع روج ثابت ده في رايي لو عايزين تسبتوا الروج حطو كريم اساس علي الشفايف خفيف ووزعيه ثم ضعي الروج هيثبت معاكي وانا عن نفسي جربت روج تريبل كور درجه 18464 حلوه اوي وبجد روج بور شاين حلو برده وكمان روج فيري مي اللي في صفحه 123 شهر مايو انا جبته لبنت اخويا في شهر 4 ومن اعجابي بيه هجيبه ليا في شهر 5
اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات  332753

اول اوردر ليا ياريت تفيدونى بأرائكم يا خبيرات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» خبيرات اوريفليم فيدونى بسرعه
» خبيرات البشره ممكن تساعدونى
» ممكن تفيدونى بليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييز
» ممكن تفيدونى
» ممكن تفيدونى !!؟!!