Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bondoa
عضو جديد
عضو جديد
bondoa

انثى

سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Empty
مُساهمةموضوع: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالثلاثاء أبريل 05, 2011 7:40 am

معلش يا بنات سوال انا بستعمل كريم اساس matte control انا بستعمله بقالى 5 سنييييييين تقريبا هو حلو بس زهقت منه و حسيت انه خلاص اكنى مش حطا حاجه و نفسى اغيره ممكن تقترحولى واحد تانى ينفع لبشرتى هى مركبه بس من الاول كانت حبوب فى اورتى و دقنى و دلوقتى بطلوا يطلعوا فى المكان دا و يطلعوا فى خدودى انا مش عارفه بقى بس نفسى اغير الفوينديش Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالثلاثاء أبريل 05, 2011 1:20 pm

انتى عاوزه فويندشن من اورفليم يعنى ولا قصدك منتجات خارجيه؟
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالثلاثاء أبريل 05, 2011 7:44 pm

بصى يا قمر فية واحد جامد جدا للبشرة الدهية فأوريفلام وة اللى بجيبة لأصحابى وبيشكرو فية هدورلك على الصورة والكود وأنزلهملك
bondoa
عضو جديد
عضو جديد
bondoa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالثلاثاء أبريل 05, 2011 11:15 pm

ميرسى جدااااااااااا انا عوزه واحد من اوريفلام و مستنيا رايكم :) :)
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالثلاثاء أبريل 05, 2011 11:44 pm

اوك عارفه لو حاجه من بره اورفليم كنت قولتلك ع الكريم اللى انا بستعمله هاااااااااااااااااايل بس غالى شويه ب 200 جنيه وشويه
bondoa
عضو جديد
عضو جديد
bondoa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالأربعاء أبريل 06, 2011 12:30 am

فعلان غالى شويه بس هو اسمه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
bondoa
عضو جديد
عضو جديد
bondoa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالخميس أبريل 07, 2011 1:13 am

معلش يا بنات محتاجه مسعدتكم محدش رد عليا
طيب كريم اساس الاكسجين والا جوردانى انهى احسن بالنسبه للبشره المركبه
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالخميس أبريل 07, 2011 10:33 pm

بصى يا حبيبتى الكريم اللى بقولك عليه اسمه ARTDECO وعلى فكره هو فوندشن يعنى مش كريم لان انا بشرة مركبة
ومعلش يا قمر اتأخرت عليكى ف الرد
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالخميس أبريل 07, 2011 10:34 pm

وع فكره انا جبته من صيدليه العزبى وكمان هو المانى وفى ضى خفيف كده بيحسسك كأنك نجمه سينمائية هههههههههههه
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه   سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه Emptyالجمعة أبريل 08, 2011 2:32 am

انا بشرتى مركبه وبستعمل جيوردانى وحلو اوى معايا بس علشان تبقى فى امان اكتر استعملى غسول للبشره المركبه زى التى ترى او الاوبتيمال الاخضر

سوال لاصحاب البشره المركبه و الدهنيه
صفحة 1 من اصل 1