Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)
 
دخولبحـثالتسجيلالرئيسية


شاطر | 
 

 فوائد الزوجه النكديه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
berom
عضو vip
عضو vip
avatar

انثى
عدد الرسائل : 304
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

مُساهمةموضوع: فوائد الزوجه النكديه   الخميس يناير 27, 2011 9:43 pm

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ .. فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها

تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله










طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل

تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم

تساعد الزوج على صلة الرحم










لأنه على طول هربان عند أمه











تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه









لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل











وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً








فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله






ويحقق المثل القائل:





"وراء كل رجل عظيم إمرأة"

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سارة قدرى فهمى
عضو ملكي
عضو ملكي
avatar

الاوسمة : وسام النشاط
انثى
عدد الرسائل : 444
العمر : 31
الدولة : مصر
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة محاسبة
تاريخ التسجيل : 14/09/2010

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   الخميس يناير 27, 2011 9:48 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه Basketball
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 512
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 09/11/2010

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   الأربعاء فبراير 02, 2011 9:43 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه كده برضو تيجى منك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
maryam
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 271
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 08/07/2011

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   السبت سبتمبر 17, 2011 1:23 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1174
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 16/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   السبت سبتمبر 17, 2011 1:35 am

هههههههههههههههه حلوة تسلم ايديك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
avatar

انثى
عدد الرسائل : 915
العمر : 30
الدولة : الوادى الجديد-الخارجه
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام
تاريخ التسجيل : 06/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   السبت سبتمبر 17, 2011 1:37 am

والله صوابع ايديكم مش زى بعض ومش كل امراه تكون بالمنظر ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 589
العمر : 27
الدولة : egypt
العمل/الترفيه : vet medicine
تاريخ التسجيل : 02/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   السبت سبتمبر 17, 2011 1:37 am

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1513
العمر : 26
الدولة : ALEX
تاريخ التسجيل : 13/08/2011

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   السبت سبتمبر 17, 2011 1:44 am

هو فى زوجة نكدية وزوجة مش نكدية لأ طبعا كلهم نكديين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1174
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 16/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   السبت سبتمبر 17, 2011 2:04 am

نادر الحداد كتب:
هو فى زوجة نكدية وزوجة مش نكدية لأ طبعا كلهم نكديين

ههههههههههه يعني هو الستات بس اللي نكديين و أنتم لأ
بصراحة أنا بحس ان كل الستاتCOPY و PASTE و كل الرجاله COPY و PASTE الستات نكديين و الرجاله نكديين و عينهم مش بيملاها إلا التراب ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1513
العمر : 26
الدولة : ALEX
تاريخ التسجيل : 13/08/2011

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   السبت سبتمبر 17, 2011 2:46 am

ما هو عشان ستاتهم مش مالية عينهم فبيحطو فيها تراب عشان ميشوفوش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
avatar

الاوسمة : وسام التميز
انثى
عدد الرسائل : 3361
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 21/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   السبت سبتمبر 17, 2011 6:38 am

لأ والرجالة لو الست زعقت يقولو نكدية

ضحكت دي علطول بتضحك من غيرسبب

هزرت يقولو عليها بتستخف

كشرت يقولو عليها كشرية

عملت اكل واهتمت علي بالبيت وخلتو مش محتاج حاجة يروح يبص لغيرها

ادته علي دماغه يطلقها

هههههههههههههه

رجالة اخر زمة ياؤوختي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
avatar

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
عدد الرسائل : 1883
العمر : 33
الدولة : كفر الشيخ
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة
تاريخ التسجيل : 01/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   السبت سبتمبر 17, 2011 5:15 pm

جامدة جدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائد الزوجه النكديه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر :: استراحة النادي :: المنتدي العام-
انتقل الى: