Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة

yory
mangom75
sendrella
newlife
samehkaramel
hana_maged2
بيوتي ليلي
yamin
رشا محمد
شيماء عادل
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
yory
عضو فعال
عضو فعال
yory

انثى

هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 8:59 am

لسه باعتنلي دلوقتي ان في خصومات 30%ومضاعفة نقاط بس لسه مش عارفه عاى ايه بالضبط
جنات
عضو مميز
عضو مميز
جنات

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 9:13 am

وانا كمان بعتولي رساله بكده وعاوزه اشوف العرض ربنا معانا وينزل بقي في المنتدي
رهف الكلام
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
رهف الكلام

انثى
العمل/الترفيه : العمل باوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 9:15 am

وانا كمان بس حظى وحش لسه امبارح عاملة اوردر 200 نقطة كان زمانهم بقوا 400 عوضنا على الله Mad
جنات
عضو مميز
عضو مميز
جنات

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 9:23 am

وانا كمان يا رهف لسه واصلني الاوردر امبارح من بدائل المنتجات معلش يمكن العروض تبقي حلوه ونجيب منها حاجات تانيه وناخد مكافاه كويسه
جنات
عضو مميز
عضو مميز
جنات

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 9:25 am

بس يلا قوللولنا العرض بسرعه احسن الحاجه تخلص زي كل مره بدري بدري ومانلحقش حاجه يا ريت بسرعه يا مدام رشا
جنات
عضو مميز
عضو مميز
جنات

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 9:26 am

بس يلا قوللولنا العرض بسرعه احسن الحاجه تخلص زي كل مره بدري بدري ومانلحقش حاجه يا ريت بسرعه يا مدام رشا
شيماء عادل
ملكي نشيط
ملكي نشيط
شيماء عادل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 10:43 pm

بجد طلع عرض مش حلو خالص
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يناير 11, 2011 11:18 pm

فعلا مش حلو بس الى عاوز يجيب الكاشمير وكريمات القدم ممكن ده الى ينفع لانهم مش نازلين فى الكتالوج ومثلا الكاشمير مش هينزل تانى
شيماء عادل
ملكي نشيط
ملكي نشيط
شيماء عادل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 12, 2011 3:53 pm

yamin كتب:
فعلا مش حلو بس الى عاوز يجيب الكاشمير وكريمات القدم ممكن ده الى ينفع لانهم مش نازلين فى الكتالوج ومثلا الكاشمير مش هينزل تانى

ايوة فعلا عندك حق
yory
عضو فعال
عضو فعال
yory

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالخميس يناير 13, 2011 4:59 am

انا من رايي ان العرض ده حلو لانه هيفيد الناس اللي بتبيع المنتجات وكمان الناس اللي عايزه تكمل برامجها ومش معاها سيوله ماديه كافيه يني ممكن وانا بقول ممكن اللي معاه 100جنيه يعمل حوالي 50نقطه احسن من 150 جنيه يعني برده موفرين بس منتجات اقل لان الاسعار اعلى طبعا
هي مساله نسبه وتناسب يعني اللي عايز يكمل برنامج هيشتغل واللي عايز يجيب منتجات ويوفر يستنى احنا لسه ف اول الشهر
صح والا ايه! هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 975705
شيماء عادل
ملكي نشيط
ملكي نشيط
شيماء عادل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالخميس يناير 13, 2011 3:20 pm

yory كتب:
انا من رايي ان العرض ده حلو لانه هيفيد الناس اللي بتبيع المنتجات وكمان الناس اللي عايزه تكمل برامجها ومش معاها سيوله ماديه كافيه يني ممكن وانا بقول ممكن اللي معاه 100جنيه يعمل حوالي 50نقطه احسن من 150 جنيه يعني برده موفرين بس منتجات اقل لان الاسعار اعلى طبعا
هي مساله نسبه وتناسب يعني اللي عايز يكمل برنامج هيشتغل واللي عايز يجيب منتجات ويوفر يستنى احنا لسه ف اول الشهر
صح والا ايه! هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 975705

بصي يا قمر
العرض دة حيفيد الناس اللي بتبيع منتجات ازاي و هيا سعرها اغلي من الكتالوج و اصلا حتلاقيهم متلا لو مزودين نقط مزودين في السعر بما يناسب مع زيادة النقط يعين يف حاجة تمنها زايد سبعة جنية و مزودنها 7 نقط و هكذا ماعدا 5 منتجات بس الي هيا فعلا سعرها ممتاز
يعين احنا كدة بتعتبر بنشتري نقط عشان كدة عرض مش حلو
nona84
عضو ملكي
عضو ملكي
nona84

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالخميس يناير 13, 2011 5:06 pm

مظبوط يا شيماء عندك حق
انا برضه حسبتها لقيتها كدة واخدين تمن النقط الى مضاعفينها
حتى كريمات الايد والقدم غالية
شيماء عادل
ملكي نشيط
ملكي نشيط
شيماء عادل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالخميس يناير 13, 2011 10:30 pm

nona84 كتب:
مظبوط يا شيماء عندك حق
انا برضه حسبتها لقيتها كدة واخدين تمن النقط الى مضاعفينها
حتى كريمات الايد والقدم غالية

ايوة انا اصلا اتصدمت بالعرض دة و قعدت حسبتها و عارفة اية اللي لقيته يعني سعرة يعتبر معقول
جلوس فيجنز اللي ب 14.75
الروج الباور شاين
كريم الشتاء للقدمين
كريم القدم بالقرفة هوة ازيد شوية بس معقول يعين بعد المضاعفة مغليش كتير
كريم الايد سيلك اند كشمير
جيل العين الوفيرا

هما دول بس اللي سعرهم فعلا حلو
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالخميس يناير 13, 2011 11:20 pm

يا جماعة اللى فهمته أنك يا تأخدى جلوس فيجنيز ب 14.75 و أربع نقط زى الكتالوج يا تأخديه بالعرض الداخلى 21 جنيه و 14 نقطة
و على فكرة العرض جميل للى عاوزة تعمل شجرة تحتها لأنها ممكن تدخل عضوين و يكملو برنامج الترحيب ب 300 جنيه و تأخد ساعتها جريس هدية
الفكرة دى ممكن اللى تعملها يكون ليها زبائن و تقنعهم انهم هيدفعوا 150 جنيه و يأخدوا عضوية و كمان هدية ترحيب الشهر الأول
هى صراحة الفكرة ممكن تجيب نتيجة مع ناس بس أنا لسه أول شهر ليا الشهر ده و مليش علاقات قوى بس ممكن اللى ليها علاقات و زبائن تحاول و ربنا يوفقها يا رب
ده رأى اللى عايزة تستفيد من العرض تدخل عضويتين لعمل برنامج الترحيب
شيماء عادل
ملكي نشيط
ملكي نشيط
شيماء عادل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة   هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 14, 2011 2:53 pm

م.هالة كتب:
يا جماعة اللى فهمته أنك يا تأخدى جلوس فيجنيز ب 14.75 و أربع نقط زى الكتالوج يا تأخديه بالعرض الداخلى 21 جنيه و 14 نقطة
و على فكرة العرض جميل للى عاوزة تعمل شجرة تحتها لأنها ممكن تدخل عضوين و يكملو برنامج الترحيب ب 300 جنيه و تأخد ساعتها جريس هدية
الفكرة دى ممكن اللى تعملها يكون ليها زبائن و تقنعهم انهم هيدفعوا 150 جنيه و يأخدوا عضوية و كمان هدية ترحيب الشهر الأول
هى صراحة الفكرة ممكن تجيب نتيجة مع ناس بس أنا لسه أول شهر ليا الشهر ده و مليش علاقات قوى بس ممكن اللى ليها علاقات و زبائن تحاول و ربنا يوفقها يا رب
ده رأى اللى عايزة تستفيد من العرض تدخل عضويتين لعمل برنامج الترحيب

لا بس معلش مش عشان انا اعمل شجرة و الا اخد ازازاة بارفان اقوم ادفع الناس في حاجات اكتر من تمنها يروحوا يشتروا منتجات بيها احسن انا من الاخر مش مقتنعة بفكرة العرض دة نهائي

هل صحيح في بكرة دبلرة نقط و عرض داخلي جديدة
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» هل حيكو في عرض داخلي جديد يوم 29 و الا اية
» هو صحيح فى هدايا على 100 نقطة من يوم 22 ليوم 25
» هو يوم الفلانتين صحيح العضويه هتبقى مجانى
» الحقوني هو الكلام ده صحيح
» فى عرض بكرة ولا لأ