Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه

moonlightmoon
الامبراطوره
eng.soha
walaa loaa
nona84
هنودة
samsam85
cordelia
sobysoo
gogo2010
marobader
جنات
سمرمر
بيوتي ليلي
berom
سارة قدرى فهمى
yory
lala.mm
22 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sobysoo
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
sobysoo

انثى

كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 9:23 am

بجد ربنا يبارك فيكم
فكره حلوة قوي وياريت علطول نعملها كل اللي يجيب الكتالوج الجديد يقول عشان لو حد هيجيب حاجه الشهر ده وهتبقي اقل الشهر اللي بعده يستني

شكرا يا قمرات
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 10:41 am

gogo2010 كتب:
طب منتجات الاظافر موجوده فى الكاتلوج وايه اللى موجود فيها وبكام

اه يا حبيبتى موجوده انا كمان كنت مستنياها
الجيل المزيل للجلد الزائد ب29
مبيض الاظافر ب29
مغدى الاظافر ب34
اما الطلاء الفرنسى نازل ب99 من غير خصم
والقلم المصحح لطلاء الاظافرب99
محفز النمو ب34
طبقه حمايه للاظافر39
طبقه كريستاليه39
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 10:48 am

marobader كتب:
ممكن يا قمر تقوليلي مجموعة اوبتمال التفتيح موجودة و لا اية و بكام
و مسكرا جورداني و eye crayon , eye liner stylo
و جورداني ويت البرفيوم و فيري مي الاقلام المزدوجة بزلة ب29 زي ما كتبتي و لا من غير خصم خالص ب 39

مجموعه الاوبتيمال للتفتيح
كريم النهار ب69
سيروم مركز لتقليل البقع الغامقه62
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 10:58 am

فى كريم مهدىء للقدم
وكريم مرطب ليلى للقدم
الواحد 150 ملل ب34
روج اورفليم بيوتى ب39واحد وعليه واحد هديه
طلاء اظافر اوريفليم 39 واحد وعليه واحد
صابون سائل للايدى 300ملل ب32
مزيل العرق ناتيورب19بلسم بعد الحلاقه ب19
اسبراى رجالى ب39
عطور اير وايس الواحد ب49وكمان فى فايرب49
جيوردانى جيل للحواجب ب39
اوريفليم ملمع للشفاه ب29
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 12:04 pm

للا للا معلشى ممكن اتعبك معايا لو ينفع تشوفيلى الروج اوريفليم بيوتى واحد و عليه واحد هديه كوده كام
cordelia
عضو جديد
عضو جديد
cordelia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 2:35 pm

ميرسى جدا ليكم
cordelia
عضو جديد
عضو جديد
cordelia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 2:43 pm

لو سمحتى ممكن اعرف برفان فولار نازل بكام و ميرسى جدا
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 2:47 pm

berom كتب:
للا للا معلشى ممكن اتعبك معايا لو ينفع تشوفيلى الروج اوريفليم بيوتى واحد و عليه واحد هديه كوده كام

بيدامن21141
لحد21156
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 2:54 pm

cordelia كتب:
لو سمحتى ممكن اعرف برفان فولار نازل بكام و ميرسى جدا

بصى يا حبيبتى بما انتى ده تانى شهر ليا بتعامل مع اوريفليم
انا دورت على البرفان ده مش لاقيه حاجه كده فى كتالوج اتنين
اوصفيلى شكله يمكن قدامى ومش واخده بالى
cordelia
عضو جديد
عضو جديد
cordelia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 3:03 pm

كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 9.04484033272E+13ميرسى جدا لاهتمامك هى دى صورة فولار و نازل فى كتاوج 1 بس ال30 مللى و باريت بعد اذنك تقوليلى ايكادا سبرت و جلاسير الرجالى بكام؟
cordelia
عضو جديد
عضو جديد
cordelia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 3:04 pm

http://tr.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201101
و دة كتاوج اوريفليم تركيال بيبقى زى كتالوجنا بس سابق بشهر عشان اللى يحب يشوف الممنتجات بس طبعا مش الأسعار
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 3:25 pm

cordelia كتب:
كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 9.04484033272E+13ميرسى جدا لاهتمامك هى دى صورة فولار و نازل فى كتاوج 1 بس ال30 مللى و باريت بعد اذنك تقوليلى ايكادا سبرت و جلاسير الرجالى بكام؟

جلاسير ب179
بس الباقى ياما مش موجود يا اما انا اللى مش واخده بالى لانى مش بركز كتير فى البرفانات بس اوعدك لو شفت هبلغك على طول
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 3:29 pm

بصى يا حبيبتى لو انتى شيفاهم فى الكتالوج التركى قوليلى الصفحه والكود وانا اشوفهملك
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 3:36 pm

اه انا اتفرجت عليه على فكره فى بعض الاختلافات وفى حاجات زياده عن الكتالوج بتاعنا
samsam85
عضو ملكي
عضو ملكي
samsam85

انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس إدارة اعمال

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 3:40 pm

انا كنت عاوزه اعرف البودره السايبه بتاعت جوردانى الجديده الى هى لونها اسود
والايشادو بتاع جوردانى الاربع الوان
وروج الباور شاين بكام
cordelia
عضو جديد
عضو جديد
cordelia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 3:44 pm

ميرسى جدا ليكى يا لالا ربنا يخليكى
هى فولار فى اخر الكتالوج التركى كودها 15221 بس ممكن متكونش نازلة فى المصرى
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 3:48 pm

اه يا حبيبتى فعلا مش نازله والله دورت كويس وبعدين حتى جلاسير مش نازله تخفيض زى ما هو فى التركى وحاجات كتير موجوده عندهم واحنا لا زى مثلا الاكسسورات اللى فى الاخر دى وكبسولات رويال فيلفيت وحاجات كتير
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 3:53 pm

samsam85 كتب:
انا كنت عاوزه اعرف البودره السايبه بتاعت جوردانى الجديده الى هى لونها اسود
والايشادو بتاع جوردانى الاربع الوان
وروج الباور شاين بكام

البودره ب139
والايشادوب129
هنودة
عضو جديد
عضو جديد
هنودة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 4:50 pm

ممكن ياحبيبتى تقوليلى على اسعار الكريمات كلها مشكورة
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 5:08 pm

طب بس لو ممكن تقوليلى كريمات ايه اصل الكريمات كتير
لو قصدك البدى كريم فكلهم ب29 الواحد
هنودة
عضو جديد
عضو جديد
هنودة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 5:22 pm

كريمات الكولاجين
سارة قدرى فهمى
عضو ملكي
عضو ملكي
سارة قدرى فهمى

الاوسمة : وسام النشاط
انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة محاسبة

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 6:01 pm

لوحد يعرف كولونيا الافندر بكام يقولى
وقولولى ايه رئيكو فيها
sobysoo
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
sobysoo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 7:32 pm

جزاكي الله خيرا كثيرا
انا شفت كتالوج تركيا وهقولك علي حاجات في صفحات معينه وتقوليلي هي بكام عندنا

صفحه 18 و19 سبرايهات للجسم وكريمات للجسم؟
صفحه 40 روجات فيري مي ؟
صفحه 50 كريم للوجه واحد وعليه واحد هديه؟
صفحه 66 غسول فيمينيلا واحد وعليه واحد؟
صفحه 96 ماسكرا اللبني اللي هي واتر بروف؟
مزيلات عرق صفحا116؟
صفحه 118و119 طلاء اظافر ومعاه واحد هديه وروج ومعاه واحد هديه؟

معلش اسئلتي كتيييير
المهم بعد كل الأسئله دي متقوليش يارتني مقلت ان عندي الكتالوج
ههههههههههههههههههههههه
سارة قدرى فهمى
عضو ملكي
عضو ملكي
سارة قدرى فهمى

الاوسمة : وسام النشاط
انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة محاسبة

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 7:43 pm

سبريهات حريمى 24 ورجالى 39
كريم جسم 29
روج فرى مى 36
طلاء اظافر 39
هقولك لباقى بس اتاكد
sobysoo
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
sobysoo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 7:48 pm

تسلمي يا قمر
كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 363247
nona84
عضو ملكي
عضو ملكي
nona84

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 7:51 pm

يا بنات فى كتالوج فبراير
ايكلا سبورت 139 واسيندينت البيضا 139 وجلاسير الزرقا 89 وميد سمر 114 وفوليوم 154
walaa loaa
عضو جديد
عضو جديد
walaa loaa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 10:32 pm

طب يا جماعه كرات الؤلؤ نازله بكام الشهر اللي جاي انا شايفاها في كتالوج تركيا
بس عايزه اعرف السعر Neutral
samsam85
عضو ملكي
عضو ملكي
samsam85

انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس إدارة اعمال

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالأربعاء يناير 05, 2011 11:10 pm

جزاكى الله خيراً يالالا
كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 268362
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالخميس يناير 06, 2011 12:40 am

على ايه يا قمر انا عنيا ليكو
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه   كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه - صفحة 2 Emptyالخميس يناير 06, 2011 12:41 am

walaa loaa كتب:
طب يا جماعه كرات الؤلؤ نازله بكام الشهر اللي جاي انا شايفاها في كتالوج تركيا
بس عايزه اعرف السعر Neutral

كرات الؤلؤ ب94

كتالوج 2 عندىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حد عاوز منه حاجه
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» ال عاوز يعرف ايه ال كتالوج 12 يدخل بسرعة
» حد جرب حاجه جديده من كتالوج 13
» اللى عاوز يقول احلى نكته سمعها
» اين المجلة ؟