Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *

Hana sayed
rose_elmansoura
nada ma7md
موجة بحر
mora_81
lola21
maryam
Ran
hend_dodo
غاده احمد شرف
هدايه1
ديدي القمر
lolo_orfilame
dona nody
منة الله علاء
نور محمد عبد السلام
marobader
رهف الكلام
نبض الداعية
enas abdelglel
asmaa ahmed
ساندي
zara__89
hananelhosiny
بثينه محمد
hena
د ورده
سهير
marwa86
secret.whisper
لين
toti_roro
rogi
م.هالة
rerewarda
موني تريبل
manooo_82
نهى2
mangom75
وديعه
جنات
ريوما
رشا نبيل عبد الله
هنودة
noor82
berom
ayooya
sad angel
رشا محمد
yory
samsam85
lala.mm
بيوتي ليلي
نوشا
sasooo
سمرمر
ayoya
Roraa
sobysoo
nona84
smsma
yamin
سارة قدرى فهمى
67 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Empty
مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 12:35 pm

حبيبتي هو العسل مش بيجفف بس ممكن لما الالتهابات خفت شوية الحبوب نشفت وده كويس استعملي كريم ليلي مرطب للبشرة الدهنية او اي ماسك للبشرة الدهنية بس استمري ع العسل ومعاه نقطتين ليمون وربنا يكرم ان شاء الله وينور وجهك بنوره ان شاء الله ونور الايمان
وطمنينا عليكي
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 12:39 pm

بصى يا حبيبتى انا لسه عامله الكرياتين من شهر
وزى الفل
بجد خصيييييير
بس اهم حاجه تاخدى بالك من نوع الكرياتين اللى هتعملك بيه الكوافيره وحطى تحت كلامى ده 100 خط
الكرياتين بتكون فيه نسبه فورمالدهيد او الفورمالين
الماده دى بتكون موجوده فى كل المواد المعلبه اللى بناكلها جبن تونه وكل حاجه بتحتاج تقعد فتره طويله
لازم النسبه دى ما تزيدش عن 4%
لان لو زادت عن كده لا قدر الله بتكون ماده مسرطنه
اجود انواع الكرياتين هوا جلوبال لانه برازيلى اصلى
ومبروك مقدما وانا تحت امرك فى اى سؤال[/quote]

مش احسن حاجه الجلوبال البرازيلي معلش
في كوافير لنجلا اللي بتيجي ف التلفزيون مع امينة شلباية باين ف المهندسين لما اتصلت بيهم قالولي كنا شغالين فيه من سنة او اتنين اول ما طلع لكن فيه حاجات احسن دلوقتي وتقدري برده تبحثي ع النت
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 12:50 pm

ازيكم جميعا

ربنا يفك كرب كل المكروبين و يذهب حزن المحزونين و يشفى مرضى المسلمين اللهم امين

العسل يا جماعه فى مضادات حيويه طبيعيه فبيفيد فى الالتهابات عموما ومنها الحبوب

و الف مبروك بنونا و ربنا يتملك على خير يا رب و عقبال باقى البنات يا رب

و ربنا يذهب عنا الاكتئاب يا ررررررررررررررب

امنوا عليا
جنات
عضو مميز
عضو مميز
جنات

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 1:18 pm

هاي ياجماعه عاملين ايه وشكرا لسؤالك عليا يا لالا وحمدالله علي سلامتك ويا رب تكوني بخير انا اسفه اني ما كنتش بدخل علي الموضوع ده بجد موضوع جميل بس الواحد ساعات بيبقي مشغول ويادوب بيدخل علي العروض والاخبار الجديده بس ان شاء الله هاخد بالي بعد كده من المواضيع الجديده
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 1:55 pm

الله يسمك ياقمر
ما تغبيش علينا كتير
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 1:58 pm

smsma كتب:

بصى يا حبيبتى انا لسه عامله الكرياتين من شهر
وزى الفل
بجد خصيييييير
بس اهم حاجه تاخدى بالك من نوع الكرياتين اللى هتعملك بيه الكوافيره وحطى تحت كلامى ده 100 خط
الكرياتين بتكون فيه نسبه فورمالدهيد او الفورمالين
الماده دى بتكون موجوده فى كل المواد المعلبه اللى بناكلها جبن تونه وكل حاجه بتحتاج تقعد فتره طويله
لازم النسبه دى ما تزيدش عن 4%
لان لو زادت عن كده لا قدر الله بتكون ماده مسرطنه
اجود انواع الكرياتين هوا جلوبال لانه برازيلى اصلى
ومبروك مقدما وانا تحت امرك فى اى سؤال

عموما انا بحكى عن تجربتى ومش قصدى انى الزم اى حد يستخدم نفس النوع المهم عندى انى انبه على كميه الفورمالين اللى موجوده فيه

مش احسن حاجه الجلوبال البرازيلي معلش
في كوافير لنجلا اللي بتيجي ف التلفزيون مع امينة شلباية باين ف المهندسين لما اتصلت بيهم قالولي كنا شغالين فيه من سنة او اتنين اول ما طلع لكن فيه حاجات احسن دلوقتي وتقدري برده تبحثي ع النت
[/quote]
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 2:09 pm

ولا يهمك يالالا انا كمان عملاه حبيبتي بس بعد ما عملته عرفت ان فيه احسن بس فبفيد اللي بعدي عادي احنا الاتنين ف الهوا سوا
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 2:12 pm

لا انا مبسوطه منه جدا بس انا اصلا طبيعه شعرى كويس بس مع الزمن والصبغات اتبهدل فهوا رجعهولى زى الاول واحسن
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 2:17 pm

انا اعرف انه مفروض يتعمل عند دكتور اضمن
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 2:19 pm

دكتوووووووووور؟؟؟؟؟؟
مين الدكتور اللى هيفضى يعمل الكرياتين ده بياخد وقت كتير
بيوتي ليلي
عضو فعال
عضو فعال
بيوتي ليلي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 2:34 pm

smsma كتب:
حبيبتي هو العسل مش بيجفف بس ممكن لما الالتهابات خفت شوية الحبوب نشفت وده كويس استعملي كريم ليلي مرطب للبشرة الدهنية او اي ماسك للبشرة الدهنية بس استمري ع العسل ومعاه نقطتين ليمون وربنا يكرم ان شاء الله وينور وجهك بنوره ان شاء الله ونور الايمان
وطمنينا عليكي

افتكر يا سمسمه بلاش الليمون احسن لانه ممكن يزود الالتهابات وهوا بيهيج وبيحرق جامد فمع بشره ملتهبه ممكن الموضوع يزيد

لكن العسل مع النشا هوا اللي بينشف فعلا الحبوب وبعديها بلي قطنه ماء ورد وامسحي بيها وشك
بيوتي ليلي
عضو فعال
عضو فعال
بيوتي ليلي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 2:36 pm

lala.mm كتب:
لا انا مبسوطه منه جدا بس انا اصلا طبيعه شعرى كويس بس مع الزمن والصبغات اتبهدل فهوا رجعهولى زى الاول واحسن

يا ريت يا لالا تقوليلي كلفك كام وهل عمايله مرهقه انتي بتقولي بياخد فتره كبيره يعني هنزل كتير للكوافيره
nona84
عضو ملكي
عضو ملكي
nona84

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 4:23 pm

انا اول مرة اسمع موضوع الدكتور ده
انا عايزة اعمله بس عايزة اعرف حيكلف كام لان كل كوافيرة بتقول سعر
وانا عارفة ان فى منه نوع علاج بس ونوع فرد بنسبة فورمالين 2فى المية وفى نوع 4 فى المية
والجلوبال حلو وفى نوع جديد بيقولو حلو اوى اسمه كيور بمية الدهب والعسل بس تمنه غالى جدا
انا اصلا كنت عايزة اشترى الكرياتين بنفسى واروح اعمله عند الكوافيرة بس مش عارفة اجيبه منين ودخلت على النت لقيت كذا حد بيبيع الجلوبال والتانى بس المشكلة ان العبوة لتر بتكفى 6 الى 8 مرات ولقيت الجلوبال عامل 1700 والتانى الى بمية الدهب 3000 فكتير اوى انى اشترى لتر ب3000 جنيه ويفضل قاعد عندى لحد ما تاريخ صلاحيته يخلص وللاسف مفيش منه عبوات صغيرة ولا حتى نص لتر وعموما انا سالت برة وبابا لو لقاه حيجيبه بس برضه لو انا جبته الكوافيرة تاخد منى كام
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 4:52 pm

بيوتي ليلي كتب:
lala.mm كتب:

يا ريت يا لالا تقوليلي كلفك كام وهل عمايله مرهقه انتي بتقولي بياخد فتره كبيره يعني هنزل كتير للكوافيره

بصى يا حبيبتى انا كلفنى 1500 جنيه
اما بالنسبه لعمايله
فهوا اول يوم تقريبا بياخد وقت 5او6 ساعات
وبعد كده اربع ايام كل يوم بتعملى سيشوار ومكوه سيراميك
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 4:56 pm

nona84 كتب:
انا اول مرة اسمع موضوع الدكتور ده
انا عايزة اعمله بس عايزة اعرف حيكلف كام لان كل كوافيرة بتقول سعر
وانا عارفة ان فى منه نوع علاج بس ونوع فرد بنسبة فورمالين 2فى المية وفى نوع 4 فى المية
والجلوبال حلو وفى نوع جديد بيقولو حلو اوى اسمه كيور بمية الدهب والعسل بس تمنه غالى جدا
انا اصلا كنت عايزة اشترى الكرياتين بنفسى واروح اعمله عند الكوافيرة بس مش عارفة اجيبه منين ودخلت على النت لقيت كذا حد بيبيع الجلوبال والتانى بس المشكلة ان العبوة لتر بتكفى 6 الى 8 مرات ولقيت الجلوبال عامل 1700 والتانى الى بمية الدهب 3000 فكتير اوى انى اشترى لتر ب3000 جنيه ويفضل قاعد عندى لحد ما تاريخ صلاحيته يخلص وللاسف مفيش منه عبوات صغيرة ولا حتى نص لتر وعموما انا سالت برة وبابا لو لقاه حيجيبه بس برضه لو انا جبته الكوافيرة تاخد منى كام

لو ناويه تجيبى لتر كامل اتفقى انتى وحد تانى يكون ناوى يعمل واشتركو مع بعض
يا اما عادى تعمليه عند الكوافير بس تتاكدى من النوع
او لو عندك حد بيعرف يستخدم السيشوار والمكوه السيراميك يعملك اصله مش صعب
انا لو عندك والله ما ابخل عليكى بعمايله
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 5:58 pm

انا سمعت كذا دكتور حذر منه خاصة ان الكوافيير بيبقى عايز يكسب و مش بيفكر فى الجوده و بدل ما يجيب النوع البرازيلى الاصلى اللى هيكلفه كتير بيجيب العادى اللى فيه الماده المسرطنه اللى ذكرت اعلى اما الدكتور اضمن
و من الدكاتره اللى انا اعرف انهم بيعملوها دكتور عاصم محمد فرج فى مصر الجديده و كان بيطلع مع ريهام السهلى فى 90 دقيقه على قناة المحور فى فقره اسمها خليك فى احسن حالاتك و اللى عايز يتاكد يدخل يدور على اليوتيوب و يتاكد بنفسه
انا نفسى كنت عايزاه اعمله بس مشغوله جداجدا فصرفت نظرا موقتا

شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 20726 شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 20726 شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 20726
سارة قدرى فهمى
عضو ملكي
عضو ملكي
سارة قدرى فهمى

الاوسمة : وسام النشاط
انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة محاسبة

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 6:03 pm

ربنا يخليكى يا نونا يا قمر ويتمملك على خير يا رب
انا بردة بحب المودرن بس الكلاسيك اكتر
يعنى ممكن اعمل فى شقتى الليفينج مودرن
انما باقى الشقة كلاسيك
واقى كدة عملت كل حاجة
طماعة انا مش كدة هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
nona84
عضو ملكي
عضو ملكي
nona84

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالأربعاء يناير 19, 2011 8:43 pm

ربنا معاكى يا قمر وتعملى كل الى نفسك فيه ويتمملك على خير ان شاء الله انتى وانا وكل البنات
ويرزق كل واحدة الزوج الصالح ان شاء الله
شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 509286
berom
عضو vip
عضو vip
berom

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 12:41 am

اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 1:27 am

هو لو حد تعرفيه وواثقه فيه اكيد هيعملك الاصلى وربنا يتمملك بخير يا قمر
sasooo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sasooo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 3:58 am

يانونا عاوزه اعرف فرحك امتى ولا لسه محددتيش
اوعى تكونى مش ناويه تعزمينى
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 5:40 am

بيوتي ليلي كتب:
smsma كتب:
وطمنينا عليكي

افتكر يا سمسمه بلاش الليمون احسن لانه ممكن يزود الالتهابات وهوا بيهيج وبيحرق جامد فمع بشره ملتهبه ممكن الموضوع يزيد

لكن العسل مع النشا هوا اللي بينشف فعلا الحبوب وبعديها بلي قطنه ماء ورد وامسحي بيها وشك

لا يابيوتي ده لو لوحده مع العسل مش بيعمل حاجه بالعكس ده بيفتح البشرة كمان متقلقيش دول كام نقطة ياستي
nona84
عضو ملكي
عضو ملكي
nona84

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 12:01 pm

ان شاء اله يا ساسو على اول اسبوع من 7 عشان اجازة بابا بس لسة محجزتش فى مكان وبصراحة عايزة اعمل حاجة تكون حلوة وفى نفس الوقت بسيطة متكلفش كتير لان الشقة والتوضيب والعفش وكل الحاجات التانية خلاص فلست خطيبى ههههههههههههههههههه شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 4698
فمش عايزة اضغط عليه بس بابا وماما مصرين اعمل فرح عشان انا بنت وحييييييييييدة على ولدين وانا الكبيرة فادعولى الاقى حاجة مناسبة لان الاسعار عالية موووووووووووت
وطبعا يا قمر كلكو معزومين ان شاء الله
شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 20726
سارة قدرى فهمى
عضو ملكي
عضو ملكي
سارة قدرى فهمى

الاوسمة : وسام النشاط
انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة محاسبة

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 12:17 pm

رببنا يتمملك على خير
انا اول واحدة جايه الفرح ان شاء الله
لولولولولولولولولولولولولولولوىىىىىىى What a Face What a Face
lala.mm
ملكي نشيط
ملكي نشيط
lala.mm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 12:54 pm

ربنا يوفقك للخير ياقمر وتعملى احلى فرح فى احلى مكان تتمنيه
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 3:24 pm

ان شاء الله تعملي احسن فرح ياحبيبتي وربنا يعين خطيبك وقدره ويتم فرحتكوا على خير يارب
sasooo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sasooo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 3:56 pm

ربنا يكرمكم حبيبتى ويتمملكم على خير
ولما تحددى برضو المعاد ابقى قولينا
nona84
عضو ملكي
عضو ملكي
nona84

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 5:27 pm

اكيد ان شاء الله يا قمرات وربنا يخليكو ليا
وانتى برضه يا سارة ابقى قوليلنا امتى جوازك ان شاء الله
وبجد انا نفسى اتعرف عليكو اوى لانى حاسة انى اعرفكم من زماااااااااااااااااااااااان
حتى معرفش فى حد منكم بيروح فرع المعادى ولا لا
شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 20726
جنات
عضو مميز
عضو مميز
جنات

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 5:32 pm

الف مبروك يا نونا ويارب يكون احسن فرح وتكوني زي القمر
nona84
عضو ملكي
عضو ملكي
nona84

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *   شـــــــات المنتــــــدي  * هاااااااى * - صفحة 8 Emptyالخميس يناير 20, 2011 5:39 pm

ربنا يخليكى يا جميل

شـــــــات المنتــــــدي * هاااااااى *
صفحة 8 من اصل 32انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  الصفحة التالية