Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

استفتاء على كل منتجات اوريفليم

rojey
*الاستاذة ميمى*
جنات
dr-lolo4
نجلاء فتحى محمد
sady love
sherihan
نهال كمال الدين فؤاد زارع
سارة عمرو
بدور سامي
miroanas
ناهد مجاهد
ammy
N O D Y
amirayhia
رهف الكلام
roro*
elvie
منة اللة عماد الدين حسين
Mayoya
ayoya
Roraa
سمرمر
samsam85
سوفي
مسلمة
huda82
samar2010
32 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى
العمل/الترفيه : Professeur de francais/Oriflame

استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 26, 2010 1:22 am

طيب كويس يا سوفي بس انا اعرف انه للحبات اللي براس بيضا بس وانه زيت التي تري هو اللي للحبوب الحمرا عشان كده قلت اسالك
ميرسي جدا للرد يا سوفي
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى
العمل/الترفيه : free lawyer

مُساهمةموضوع: mayoya   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 26, 2010 2:52 am

Mayoya كتب:
elvie كتب:
انا مبسوطة استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 842319 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 842319 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 842319 عشان ذوئنا تقريبا متشابه يا مايويا وبكده لقيت حد بيفهمنى ولما احب اسأل عن اى حاجة هسألك انت

ميرسي يا ايوي ويا رب تكوني دايما مبسوطة وربنا يقدرني ع الرد ع كل اسئلتك وكل الاعضاء ان شاء الله
المشكلة اني ف المنتدى ده من فترة طويلة والحمد لله وصلت للقب كويس فيه
لكن ساعات النت بيعملها معايا ويفصل مش بقدر اتواصل معاكو
وكمان انا الشهرين دول اجازة من الشغل عشان كده تلاقوني موجودة ع طول اما الدراسة لما بتبدا بنشغل بقى بالعيل وكده لكن باذن الله هحاول ابقى ابص عليكو من فترة للتانية لانكو بتوحشوني جداا وكمان في ناس من اول ما رجعت الاجازة مش شفتهم زي سجود مثلا وساسو ومونيا مش عايزة انسى حد بس دول تقريبا اللي بيبقو متواجدين دايما اثناء دخولي المنتدى
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 26, 2010 3:12 am

ميرسي ياميويا قوي واللة يكون في عونك مع عيلك هو عندة كام سنة وربنا يخليهولك انا مبسوطة ان كل المنتدي بيحب ويحترم بعض من غير مقابل وانت ياميويا شخصية محترمة ومعظمنا بيحب رايك بس عايزة اسالك سؤال انتي من اسكندرية ولا القاهرة لاني شفتك مهتمة بالسحب بتاع اسكندرية لاني عايزة اشوفك واتعرف عليكي لو انتي في القاهرة لكن لو انتي في اسكندرية لما اسافر واروح شقتي في اسكندرية انشاء اللة اشوفك لو ربنا اراد باذن اللة علي العموم عشان مطولش عليكي انا مبسوطة اني كسبت اصدقاء محترمين في المنتدي

استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 530346

بوسة لكل واحدة في المنتدي
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 26, 2010 3:51 am

هههههههههههه
لا يا حبيبتي دول مش ولادي دول العيال بتوع الدرس منا اسيستانت مع مدرس فرينش
انا اصلا مش متجوزة
انا اقصد انه دي اجازة شغلي لاننا دروس فبناخد اجازة ف 6 و7
ونبدا الدروس ف اول 8 تقريبا
وانا كنت بسال عن سحب اسكند
رية لانه ف ناس كانت هتسافر فكنت بسال عشانهم وكنت هكتب الكلام ده ع الجروب بتاعي ع الفيس
انا من طنطا اصلا
ومبرووووك مقدما ع الفرح
وان شاء الله تكوني زي القمر وزوجة صالحة وربنا يرزقك الذرية الصالحة ان شاء الله بس اوعي تنسينا بقى
وميرسي بجد ليكي ولذوقك وانا بحب كل اعضاء المنتدى ومدام رشا والمنتدى نفسه
بس في حد جديد ف المنتدى اسمه mayoyo
اوعي تتلخبطي بيني وبينها
Embarassed Embarassed dde Arrow
Basketball
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 26, 2010 3:55 am

يلا اقوللك بقى تصبحي ع خير عشان هصلي وانام اشوفكم بكرة ان شاء الله
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 26, 2010 11:24 am

انا جربت الماسك بتاع البشرة الدهنية اللى هو فى النص جميل اوى بيخلى الوش صافى وينعم
وعندى كريم لليد بالكريز والموكا جميل جدا بيخلى اليد ناااااااااااااااااااااااااااااااااعمة جدا
يارب اكون افدكم
بس عايزين رايكم
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 26, 2010 5:49 pm

انا خدت بالي ياميوية ان في واحدة جديدة غيرك متخفيش محدش يقدر يتلخبط فيكي ياجميل وانا ياحبيبتي متزوجة بقالي كام شهر وعالعموم لما اعمل فرح تاني هبقي اعزمك هاهاهاهاهاهاهاهاها
اهل طنطا كلهم جمال لبة واحدة صاحبتي من طنطا زي العسل زيك واتجوزت صاحب جوزي ودلوقتي عايشة جنبي وعلي العموم ربنا يرزقك بزوج صالح وذرية صالحة امين
وربنا يقويكي علي الدروس والعيال
سلام ياقمر

استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 20726 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 20726 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 20726 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 20726
elvie
عضو نشيط
عضو نشيط
elvie

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 26, 2010 9:08 pm

الفي انتي شوهتي البرفيوم خالص هههههههههههه استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 424858 ( سوفى ) طيب اعمل ايه انا كل واحد ومناخيره يا سوفى
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأحد يونيو 27, 2010 8:52 pm

يا جماعة ممكن حد يفيدنى ضرورى انا عايزة اعرف الكريم بتاع شد البطن ده حلو ولا ايه فى ناس بتقول انه حلو وناس بتقول لا بلييييييييييييييييييييييييييييييييييز انا عايزة اعرف

سوفي
عضو فعال
عضو فعال
سوفي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 2:04 am

elvie كتب:
الفي انتي شوهتي البرفيوم خالص هههههههههههه استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 424858 ( سوفى ) طيب اعمل ايه انا كل واحد ومناخيره يا سوفى
هههههههه على رايك هو موضوع مناخير وبس ههههههه
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 12:15 pm

هو ليه محدش بيرد عليا بقالى سنة بسأل عن الكريم ومحدش بيرد عليا انا زعلانة منكم اوى rabbit
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 12:19 pm

متزعليش بس انا واللة قريت انة مجبش نتيجة مع اللي استخدموة انا اللي جبتة كريم الاستريتش مارك ولسة مجربتوش وانا مش عارفة افيدك معلش
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 12:26 pm

طب لو بعد كدا عرفتى اى معلومات عنه قوليلى بليز لانى محتاجة حاجة لمنطقة البطن
وشكرا على ردك Neutral
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 1:55 pm

هو فين همتكم محدش بيقول رأيه فى المنتجات فين الحماس بتاعكم عايزين تفاعل اكتر من كدا
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 29, 2010 12:15 pm

بجد انا زعلانة منكم اوى فين ردودكم وفين حماسكم للموضوع هو الموضوع مش عاجبكم ولا ايه
عايزين كل واحدة تكون جربت حاجة تقول عليها
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى
العمل/الترفيه : Sales Executive Secretary

مُساهمةموضوع: حاجة للبطن !!!   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 29, 2010 1:41 pm

samar2010 كتب:
طب لو بعد كدا عرفتى اى معلومات عنه قوليلى بليز لانى محتاجة حاجة لمنطقة البطن
وشكرا على ردك Neutral

حاجة للبطن ايه يا بنتي انتي لسة صغيرة قووووووووي علي الحاجات دي انا معلوماتي بتقول ان الكريمات دي للمدامات اكبر من 40 سنة مثلا انتي صغنونة اعملي تمارين بطن احسن
roro*
عضو جديد
عضو جديد
roro*

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 29, 2010 2:48 pm

ياجماعه حبيت أقولكم انه الغسول اللى بالعنب ومضاد للأكسده ممتااااااااااااااااز للبشرة بجميع انواعها
انا جربته انا و ماما و خالتى وكلنا اتفقنا على الرأى ده
رهف الكلام
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
رهف الكلام

انثى
العمل/الترفيه : العمل باوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 29, 2010 5:32 pm

بصراحه يا جماعه انا جربت روج اوريفليم بيوتى سيلكى كيس رووعه ومرطب والوانه جميله وروج جيوردانى

مرطب حلو بس الوانه فاتحه قوى وبودرة التلك تحفة وبرفان جيوردانى شاين تحفه وفرى الرجالى وبلاتنيم وديلايت حلوه بس خفيفة قوى وميس او الدهبى شيك وبرفان راقى جدا وآى لاينر الاخضر شبه الروج يجنن
ولوشيا برفان رقيق وكمان عجبنى قوى اس 8 شيك جدا وسجنيتشر برفان قوى وكريم ايفين اوت للبشرة والبقع الغامة صديقتى استخدمته وبتشكر فيه وكريم هاند كير تحفة بصراحه حاجات كتيرة جميلة جدا ف اوريفليم

معلش طولت عليكم بس اوريفليم شركه جميله جدا
amirayhia
عضو مميز
عضو مميز
amirayhia

انثى
العمل/الترفيه : طبيبة

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 30, 2010 11:57 am

انا جربت حاجات كتير اوىىىىىىىىى والحمد لله كلهم حلوين والكوليتى عالية جدا
اغلب درجات روج جوردانى دولسى فيتا وباور شاين حلويين اوىكريم اساس جوردانى لتقدم العمر.بودر جوردانى والبيز جوردانى.كريمات.تندر كيرواسينشال للبشرة الجافة والو فيراهاند كير بالوز وكريم جوز الهند.غسول البشرة بالعنب والافندر والشاىتونر البندق وتونر الاى كولاجين . شامبو 2فى 1 شور جيل جوز الهند كبسولات شعر لتقدم العمر.بدى سكرب ميلك اند هنى وسترس جاردن.فوت سكرب وكريم القدم.كونسيلر اوريفلام بيوتى.البرفيوم ديفين الازرق.امبير اليكسير. انجما.جوردانى جولد وجولد شاين.بيتال كوارتزوامتيست فاتتيل.وجيل السليوليت(معملش حاجة.)ملمع الشفاة كوكون وفيجن واللى بالعنب والجليتز الجديد حلو اوى.ملمع الاظافر فيجن والمانيكير فيجن والفرنسى.اى لينر هوليود.اى شادو جوردانى واى شادو القلم اللى فى كتالوج 7 كل الدرجات جبتها.واى شادو جوردانى الذهبى الجديد اللىكان فى كتالوج 3 والنوع الكريمىبيوتى.كرات الؤلؤ رول عرق فولارو نورث مان وسبراى ديفين ...........تقرؤيبا دى كل حاجة والحمد لله الحاجات فعلا حلوة استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 855315 استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 103841
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 30, 2010 1:51 pm

انا سمعت ان كريم البطن ده مش شرط للمدامات لانه متعلق بالدهون اللى فى البطن
عالعموم الواحد يعمل رياضة احسن
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 30, 2010 1:55 pm

انا رحت امبارح اجيب الهدية بتاعتى يتاعت الشهر التالت وكانت برفان ميس اوه الروز بس حصلت حاجة غريبة جدا ان الراجل عطالى ميس اوه الدهبى لان التانية مكنتش موجودة ولما شمتها بجد عجبتنى جدا وشكلها كمان شيك اوى وكويس انه عطهالى لانى التانية حاسة انها مكنتش حلوة

samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 30, 2010 1:59 pm

انا كان ليا سؤال كنت عايزة اعرف كريم الايفن وات اللى نازل فى كتالوج 6 و 7 حلو ولا لأ اصل انا عندى بقع مكان الحبوب وعايزة اعرف هو كويس ولا ايه ونتيجته بتظهر بعد اد ايه كدا وياريت تفيدونى
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالخميس يوليو 01, 2010 9:01 pm

يا جماعة انا بشرتى دهنية وبتطلع حبوب ومكان الحبوب مبتروح بتطلع بقع كنت عايزة اعرف ايه المنتجات الخاصة بالبشرة الدهنية والمنظفات وكدا عشان اعتنى ببشرتى
وكنت حابة اعرف ياعنى ايه تونر ويفرق ايه عن اللوشن والمنظف
وياترى الاسكرب ده ممكن للبشرة الدهنية وعلى حسب معلوماتى ان الاسكرب ده بيشيل الخلايا الميتة وكدا زيه زى المقشر فمش عارفة ياريت حد يفيدنى
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يوليو 02, 2010 9:50 pm

استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 649663 هو محدش رد عليا ليه انا محتاجة اعرف ضرورى جدا
N O D Y
عضو جديد
عضو جديد
N O D Y

انثى
العمل/الترفيه : طالبة

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 03, 2010 9:38 am

بصى ياسمر المقشر هو نفسة الاسكرب هو بس اختلاف فى الاسماء والبشرة الدهنية بيقى حلة ليها الغسول الى بالشاى الى لونة اخضر بس كمان العنب جربتة انا واختى وهيا بشرتها دهنية بس تحفة يعنى هاتى اى واحد فيهم
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 03, 2010 11:12 am

مهو انا جربت اللى بالعنب وعجبنى اوى
طب ليا سؤال هو ايه التونر ده عبارة عن ايه هو واللوشن
سمرمر
ملكي نشيط
ملكي نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يوليو 03, 2010 1:44 pm

كمان ياسمر الغسول بتاع بيور سكين نازل ف شهر 7 تحفة جدا حلو اخر حاجة بجد حلو جدا
بصة التنور انا جبتوا قبل كدا كنت بجيب قطنة وبعمل بية وشى ياعنى بنظف البشرة تقريبا اللة اعلم انا عن نفسى كنت بعمل بية كدا
واللوشن بردوا الله اعلم على حد علمى مثلا بصى اللوشن بتاع التفتيح بيختلف عن كريم التفتيح لان الوشن للبشرة الدهنية هما كتبين كدا بس اللوشن اكيد هيتحط ومش تشلية هتحطية على بشرتك وبس
بصى مش عارفة الله اعلم عليهم هما الاتينن
بس ال جربيتوا ال هو العسول بتاع بيور سكين وطلع حلو جدا
samsam85
عضو ملكي
عضو ملكي
samsam85

انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس إدارة اعمال

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأحد يوليو 04, 2010 4:52 am

التونر زى ما سمرمر قالت بيستخدم بقطنه وينظف بها الوجه وهو يقوم بتنظيف البشره ويقبض المسام(لا يسد المسام) ويجرى الدوره الدمويه
samar2010
عضو فعال
عضو فعال
samar2010

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأحد يوليو 04, 2010 11:31 am

ميرسى على الرد انا عندى لوشن بتاع بيور سكين وحلو اوى كل يوم احط منه وعلى فكرة مزيل العرق اللى بيقلل نمو الشعر تحفة بس من ناحية انه مبيبقاش فى ريحة عرق خالص لانى لسه مجرباه امبارح ومن ساعت محطيته ومفيش ريحة عرق خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص اما انه بيقلل الشعر فأكيد مش حعرف دلوقتى لانى لسه مستخدماه امبارح
بس كان ليا استفسار عن شرايط الشمع
هم كاتبين عليها انها ممنوعة فى بعض المناطق
كنت عايزة اسأل ليه بقى هى ممنوعة مع انى قريت مرة على احد المنتديات ان فى واحدة جربتها وكويسة لو حد عنده علم يقولى
ammy
عضو فعال
عضو فعال
ammy

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء على كل منتجات اوريفليم   استفتاء على كل منتجات اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يوليو 06, 2010 9:06 pm

هاى عليكم جميعا موضوع جميل بجد وبالتوفيق
ليا طلب عايزة اعرف فى حد عندة برفان انيجما زيادة مش عايزاها يعنى ويبيعهالى لانى نفسى فيها اوى ويوقولى السعر لانها من ساعت ما اشتركت ما نزلتش وانا نفسى اجيبها اوى اوى اوى
وشكرا للجميع

استفتاء على كل منتجات اوريفليم
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» منتجات اوريفليم غير المتوفرة ستصل 19 مايو 2014 في اوريفليم
» منتجات اوريفليم غير المتوفرة ستصل غدا 6 مايو 2014 في اوريفليم
» تحذير اوريفليم الرسمي للمحلات التجارية التي تعرض منتجات اوريفليم
» ابشروا منتجات اوريفليم ستصل لمخازن وفروع اوريفليم 24 يوليو 2014
» منتجات اوريفليم غير المتوفرة وصلت الان 22 مايو 2014 في اوريفليم