Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

عايزه افهم بعض المصطلحات

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نهله عبد الحكيم سالم خفاج
عضو جديد
عضو جديد

انثى

عايزه افهم بعض المصطلحات Empty
مُساهمةموضوع: عايزه افهم بعض المصطلحات   عايزه افهم بعض المصطلحات Emptyالسبت مايو 22, 2010 1:52 pm

في بعض المصطلحات مكتوبه في المجله وانا لما بقراها مش بفهمها اولا مثلا(عامل حمايه 15) او عامل حمايه Cool ودي بتبقي مكتوبه تحت اي كريم للنهار او الليل ؟؟؟؟؟؟مش فاهمه يقصد إايه... تاني مصطلح كلمه(السيرم)؟؟؟و كلمه (استيك مصحح للبشره) وايه الفرق بين استيك مصحح للبشره ومحلول مصحح للبشره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ودول موجودين في مجله الشهر ده صفحه 26.وايه الفرق بين تونر و جيل تونر؟؟؟؟؟؟وايه الفرق بين الكونسيلر وكريم الأساس؟؟؟؟؟؟؟؟وكفايه اوي كده بس بليز الي يرد علي اسئلتي يكون فاهم مش يقول اي كلام منعا لإحراج لاني بنسئل ومش بعرف ارد و مدام انا معايا عضويه وبروج لمنتجات الشركه يبقي لازم اكون فاهمه ومش عيب الواحد يقول مش فاهم ولا ايه يا جماعه عايزه افهم بعض المصطلحات 255408
هبه عمارة
عضو ملكي
عضو ملكي
هبه عمارة

انثى
العمل/الترفيه : اتمنى ان اكون ارويفليمية ذات منصب

مُساهمةموضوع: رد: عايزه افهم بعض المصطلحات   عايزه افهم بعض المصطلحات Emptyالأحد مايو 23, 2010 2:58 pm

صح كلامك بس ممكن تتصلى بمدام رشا تساليها بنفسك احسن لانها اكتر واحده ممكن تفيدك
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزه افهم بعض المصطلحات   عايزه افهم بعض المصطلحات Emptyالإثنين مايو 24, 2010 3:34 am

عايزه افهم بعض المصطلحات 422647 عايزه افهم بعض المصطلحات 422647 عايزه افهم بعض المصطلحات 422647 يااااااااااااااااااااااااجماعه حد يجاوبني وخصوصا مدام رشا كده انا زعلانه بجد عايزه افهم
mera
عضو جديد
عضو جديد
mera

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزه افهم بعض المصطلحات   عايزه افهم بعض المصطلحات Emptyالإثنين مايو 24, 2010 10:21 am

عامل حماية 15 يعني يحميكي من الشمس بنسبة 15% بس وانا شايفة انها نسبة قوليلة اوي لكن الباقي انا مش فاهمهم

عايزه افهم بعض المصطلحات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» افهم شخصيتك بعمق..!
» افهم شخصيتك بعمق..!
» عايزة افهم الدوف
» عايزة افهم من فضلكم حاجة
» انا جديدة ومحتاجة افهم حاجات ساعدوني