Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟

loloaziz
عمرو سمير التركي
may ehab
رهف الكلام
emy*law
احمد فايد
زهرة الفل
smsma
nosa
sasooo
shaimaa1984
غاده احمد شرف
marmar
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Empty
مُساهمةموضوع: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 12:25 am

ياجماعه مش عارفه فكرت فى شى مش عارفه ينفع ولا لا ايه رايكم نعمل يوم زى اوبن داى لكل اعضاء المنتدى نتقابل فيه واى شى مش محتاجاه اى عضو فى المنتدى نديه لاخر بس بسعر اقل من الكتالوج وده هيوفر علينا ونستفاد من بعض بدل محنا كتير بناخد هدايا بتتركن ومش بنستفاد بيها يبقى نستفاد احسن من بعض ويبقى باشراف المشرفه حتى
وتبقى مشكوره لو وافقت ويارب يكون موضوعى ليه صدى وينفع يارررررب اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 649663 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 747496
غاده احمد شرف
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
غاده احمد شرف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 12:52 am

افكارك حلوة يا مرمر ما شاء الله عليكى اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 70634 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 70634 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 70634 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 70634
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 12:53 am

ميرسى يا غاده وياريت تقولى مشجعه الموضوع ولالا اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 156602
غاده احمد شرف
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
غاده احمد شرف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 1:30 am

موضوعك حلو لان فى منتجات ممكن تكونى انتى مش محتاجاها وفى غيرك محتاجه او عايز فلوس اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 7392 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 7392
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 1:39 am

اه منا بتكلم فى ده ويارب انتى وغيرك يا غاده من الاعضاء تفكرون زيه لاننا مفروض نفيد بعض وربنا يوفقنا ويرضوا والمشرفه ترضى يارب
shaimaa1984
عضو مميز
عضو مميز
shaimaa1984

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 1:49 am

وانا كمان حابة موضوعك دة اوى يا مرمر وفعلا ساعات الواحد بيحتاج فلوس
انا عندى برفان ميس اوة البمبى وعاوزة ابيعة حد يشترية منى؟
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 1:52 am

وانا كمان عندى ميس اوه اللى موجود فى شهر 1وعندى اسكرب للرجلين وكريم ايدين ويارب كلنا نعرف نفيد بعض وميرسى لردك ياحبى
shaimaa1984
عضو مميز
عضو مميز
shaimaa1984

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 1:56 am

اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 363247
sasooo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sasooo

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 2:31 am

اقتراح لذيذ برضو
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 2:55 am

ميرسى يا ساسو ليكى وعلى تشجيعك
nosa
عضو نشيط
عضو نشيط
nosa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 6:29 am

ميرسى يا مرمر على افكارك الحلوة دى بجد الفكرة واااااااااااااو جامدة
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 9:39 am

الفكرة جميلة يامرمر وياريت مدام رشا توافق احنا معاكي اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 793671
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 11:08 am

ميرسى ياساسو ميرسى يانوسه ويارب الاقى تشجيع اكتر اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 332753
زهرة الفل
ملكي نشيط
ملكي نشيط
زهرة الفل

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 3:44 pm

الفكرة حلوة جدا

اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 70634 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 70634 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 70634

بس لازم لها من بعض الترتيبات

يعنى طريقة التبادل دى هتكون ازاى

يعنى اننا فى مدن مختلفة وقد تكون بعيده عن بعضها

وكمان لازم موافقة مدام رشا

وان شجعت رأينا فده فى رأيى هيكون مفيد جدا

حتى فيه ساعات تطلبى حاجه زياده علشان تكملى نقطك وللأسف ما تتبعش

يعنى.... فيه حاجات كتير وأوجه كتيره لتبادل المنفعة بيننا

أنا موافقة ومشجعة

وفى انتظار رد مدام رشا علينا

وشاطرة يامرمر

اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 835125

marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 4:16 pm

تسلمى يازهره بس انا بقول اننا نعمل مثلا لو هنا اعضاء مثلا فى اسكندريه فيبقى ليهم اوبن داى فى محافظتهم عشان السفر صعب ليهم خصوصا ان فى منهم متجوزين ولو فى اعضاء فى القاهره يبقى فى القاهره الاوبن داى يعنى نعملها فى محافظات فى مناطق معروفه عشان منتوهشى وياريت مدام رشا ترد انا مش عارفه هيه فين ربنا يارب يديها الصحه ويارب يكون عدم تواجدها هنا عشان خير باذن الله وربنا يقويها وياررررب ترضى
احمد فايد
عضو مميز
عضو مميز
احمد فايد

الاوسمة : وسام التواجد والعطاء
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 5:43 pm

انا موافق انا عندى منتجات وعايز ابدلها ياريت اعرف حد من دمياط
emy*law
عضو vip
عضو vip
emy*law

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 6:38 pm

هايلة يا مرمورة ومواضيعك حلوة قوي .. انا كمان عندي منتجات كتير وبسعر اقل من سعر العضوية كمان ياريت الادارة توافق على فكرتك الحلوة ودى وكلنا نستفيد .. اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 332753 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 332753 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 332753 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 332753 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 332753 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 332753

عندي برفان ديفين الازرق ب75 جنيه والاحمر بالكريم بتاعة 120 .... مين يقول هاااااااااات اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 440166 اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 440166
رهف الكلام
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
رهف الكلام

انثى
العمل/الترفيه : العمل باوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 6:50 pm

موضوع جميل وفكرة رائعة بس يتنفذ ازاى Twisted Evil
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 7:47 pm

كويس انكم مشجعنى يارهف انتى وايمى بس مش عارفه ليه المشرفه رشا مش راضييه ترد ؟؟ اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 20874
may ehab
عضو vip
عضو vip
may ehab

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالجمعة يناير 15, 2010 10:03 pm

انا بضم صوتى لصوتك يا مرمر و ربنا يوفقك للخير دائما
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 12:03 am

يارب يا مى وميرسى ليكى حبى
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 8:47 am

انا يا ايمي ممكن اخد منك ديفين الزرقا بس استني عليا شوية بقى بعيد عنك وعن السامعين والقاعدين مفلسة هههههههههههههه
اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 20874
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 8:48 am

ولحد ما تيجي موافقة مدام رشا
عمرو سمير التركي
عضو جديد
عضو جديد
عمرو سمير التركي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 10:12 am

فكرة ممتازة يا مرمر وأشجعك من كل قلبي وأنا معاك قلباً وقالباً في هذا الموضوع

بس ياريت مدام رشا ترد بسرعة علشان الموضوع ده محتاج ترتيبات طويلة

وخصوصاً لو هانعمل في كل محافظة يوم خاص بها

وممكن فكرة تانية لو إدارة المنتدى توافق عليها

كل عضو يكتب المنتجات اللي عنده وإن أمكن صورتها مع كافة التفاصيل مثل الحجم والكمية المتوفرة والسعر قبل الخصم وبعد الخصم

علشان المشتري يعرف هو وفر كم

وفي حالة الموافقة من قبل المنتدى

وإذا توافر أن عضو محتاج أي منتج من عضو أخر يبقى الموضوع أسهل بالنسبة للتواصل بينهم فقط مثلاً يتقابلوا في مكان وسط قريب منهم أو ما شابه

وجزاك الله كل خير

ويارب نكون سبب لمنفعة أخوتنا في الله

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
loloaziz
عضو جديد
عضو جديد
loloaziz

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 10:39 am

الفكرة جميلة انا كمان معاكو انا عندى حاجات كثيرة لأنى لسه مخلصة برنامج الترحيب بتاعى وكنت بحتاج اكمل نقط يارب مدام رشا توافق
Reham M. Radwan
عضو فعال
عضو فعال
Reham M. Radwan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 10:53 am

فكرة حلوة اوى يامرمر بجد هايلة واول ما قريتها قلت مش حتنفع لنفس السبب اللى زكرتها زهرة الفل
بس بعد ردك انا شايفة انها ممكن تتعمل
بس من رأيى ان مدام رشا مش حتوافق عليها لنفس سبب منع الشات فى المنتدى وهو سرقة الأعضاء
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 12:40 pm

ميرسى ياسمسمه ويارب ترضى وميرسى ليك ياعمرو ومنورنا وميرسى يالولو وميرسى يا ريهام بصى ياستى احنا ممكن نعمل حل وسط بس اهم شى نستفيد بالهدايا والاشياء اللى بنجيبها لانها موجوده ومفروض نفيد بعض هيه لو المشرفه رشا معلش تتعب نفسها معانا وتبص لموضوعنا وتفكر ويانا فى حل وسط ويكون الموضوع باشرافها يبقى محدش هيتسرق وده هيبقى كمان دعايه للمنتدى هتلاقى فى كتير بيقولو لبعض فاهمنى احنا نيجى بنفسنا فى يوم الاوبن داى والمشرفه رشا ونشوف هيحصل ايه وياررررررررررب يحصل عشان يعم علينا الخير جميعا ولو محصلشى والموضوع اترفض يكفينا شرف المحاوله وربنا يوفقنا جميعا اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 70634 وميرسى لتشجعيكم الكبير اوى ليه ويارب دايما مواضيعى تعجبكم اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 20726 يارب ينفع ياررب
ن.س
عضو نشيط
عضو نشيط
ن.س

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 6:59 pm

وانا كمان معاكم بس يا رب مدام رشا تقول رايها واحنا واثقين ان فلبها علي كل الاعضاء وبتحب الخير لكل الناس فاو هي حست ان ده فيه خير للكل مش هتتاخر عننا ادعو بقي يا رب توافق اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 156602
shaimaa1984
عضو مميز
عضو مميز
shaimaa1984

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 9:56 pm

انا عندى اقتراح حلو كل واحد عاوز يبيع حاجة يدخل هنا يكتبها ويكتب السعر الى هيبييع بية والى عاوز يشترى يدخل ويقولو ويرتبو معاد مثلا فى المترو او اى مكان ويسلمو لبعض الحاجة زى المنتديات التانية بس
ارجو الرد ع الاقتراح يا مرمر
marmar
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
marmar

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟   اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Emptyالسبت يناير 16, 2010 10:45 pm

shaimaa1984
عضو فعال
اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Stars2
اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 1861-21

اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Fille12

ياريت يا شيماء بس الكلام ده مينفعش لان اصلا مفيش شى اسمو رسايل خاصه بين الاعضاء انتى ناسيه ثم اصلا كل كلامنا واقتراحنا جميل بس مدام رشا لسه موفقتش وانا كتبت موضوع اسمو بليز ردى عليه يامشرفه رشا ويارب تفضى وتكلمنى الله يقويها برضوا بتتعب اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ 332753

اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Icon_minipost_newموضوع: رد: اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Icon_minipostedاليوم في 10:56 pmاقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ Icon_thanks_off_ar اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟ I_icon_quote

+
----
-

انا عندى اقتراح حلو كل واحد عاوز يبيع حاجة يدخل هنا يكتبها ويكتب السعر الى هيبييع بية والى عاوز يشترى يدخل ويقولو ويرتبو معاد مثلا فى المترو او اى مكان ويسلمو لبعض الحاجة زى المنتديات التانية بس
ارجو الرد ع الاقتراح يا مرمر

اقتراح هام لكل الاعضاء ؟والمشرفه رشا؟
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011
» اقتراحاتتت جديده؟؟؟اعضاء يردوا والمشرفه ؟
» اقتراح هام
» عندى اقتراح يا مدام رشا
» اقتراح للادارة