Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى

شيرينا
رشا محمد
اورفليم الحبيبة
kromba
أمل الرخاوى
emy*law
*Nermina*
الناننوسة
12 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الناننوسة
عضو جديد
عضو جديد
الناننوسة

انثى

كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Empty
مُساهمةموضوع: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 12:03 am

هو ينفع يا مشرفين بعد اذنكو تنزلو لينا الكتالوج بتاع الشهر اللى بعد اللى احنا شغالين منه ؟ يعنى مثلا احنا فى شهر واحد ينفع ينزل بتاع شهر اتنين كمان معاه ؟ على اساس اقارن الاسعار واشترى اللى محتجاه من الشهر ده من غير ما اختار المنتج ذات الاولوية بالنسبة لى مادام الشهر اللى بعده حينزل فيه المنتج اللى انا كنت عشانه مستغنية عن حاجة تانية ؟
ايه الكلام الكتير ده اللى انا بقوله ؟ ههههههههههههه يعنى ينفع الشهر التالى كتالوجه ينزل ؟ ولا اييييه ؟
*Nermina*
عضو جديد
عضو جديد
*Nermina*

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 12:07 am

يارررررررررررررررررريت بليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييز تنزلوه
emy*law
عضو vip
عضو vip
emy*law

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 12:40 am

يا ريت يا نانوسة والله كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 332753 انا كمان نفسي اشوفة
الناننوسة
عضو جديد
عضو جديد
الناننوسة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 3:40 pm

كلنا والله يا ايمى نفسنا فيه بس للاسف محدش رد على موضوعى من المشرفين مش عارفة ليه
أمل الرخاوى
عضو فعال
عضو فعال
أمل الرخاوى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 4:49 pm

شوفى انتى عايزه تعرفى اسعار ايه وانا تحت امرك ياقمر
الناننوسة
عضو جديد
عضو جديد
الناننوسة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 6:14 pm

أمل الرخاوى كتب:
شوفى انتى عايزه تعرفى اسعار ايه وانا تحت امرك ياقمر
لا يا آمولة الموضوع مش انى اعرف اسعار الحاجات اللى فيه ، بصى انا ححكيلك الموقف معايا بيبقى عامل ازاى
انا مثلا بمسك كتالوج شهريناير مثلا بتعجبنى فيه عشر حاجات مثلا بس عشان الفلوس بضطر اختار المنتجات ذات الاولية عندى وليكونو سبع منتجات مثلا ، فبكدة بجيب بالاولوية وبستغنى عن تلت منتجات لكن لما بشوف كتالوج الشهر اللى بعده وبلاقى حاجة من الحاجات السبعة المهمين ومش بلاقى من التلاتة اللى اهملتهم مثلا فبروح جايبة الشهر ده التلت منتجات اللى انا كنت اهملتهم وبستنى الشهر اللى بعده اجيب الحاجات من السبعة اللى كنت حشتريهم الشهر ده فالمشكلة بالنسبة لى مش مشكلة اسعار قد ما بكون عايزة اعرف اصلا اصلا ايه اللى نازل عشان على اساسه اقدر اقرر اللى انا حشتريه الشهر ده واقرر ايه اللى حركنه للشهر اللى جاى . بس كدة دى الحكاية كلها
kromba
عضو فعال
عضو فعال
kromba

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 7:55 pm

انتى كلامك صح يا ننوسة بزات بقى الكلام ده للى بيشترى من الكتلوج لاستعماله الشخصى و بيكون محدد بميزانية محددة و انا بكون بنفس الحيره دى زيك بس ساعات بسال الديركتور الى انا تحتها قبل ما اعمل الوردر هو الى انا طالباه ده نازل الشهر الى جاى بسعر احسن و لا لا
بس بكون طبعا نفسى اشوف الكتالوج
انا مثلا الشهر ده استثناء عملت الاوردر يوم واحد ف الشهر عشان فيه عروض كنت خايفه تخلص و معايا دلوقتى بتاع فبراير
انا عاندى استعداد اصورو و انزلو على مراحل
بس نفسى يكون ده تملى بيحصل يعنى لو مش جبتو انا حد غيرى ينزل و كلنا برضو نستفاد
ياريت حد من الادارة يقولنا ينفع ننزلو و لا ايه
emy*law
عضو vip
عضو vip
emy*law

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 9:04 pm

يا ريت والله يا كرومبة كلنا عاوزين نشوفة عشان نحدد كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 705119 . لو الادارة تسمح لكم تكون مشكورة
الناننوسة
عضو جديد
عضو جديد
الناننوسة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 9:08 pm

kromba كتب:
انتى كلامك صح يا ننوسة بزات بقى الكلام ده للى بيشترى من الكتلوج لاستعماله الشخصى و بيكون محدد بميزانية محددة و انا بكون بنفس الحيره دى زيك بس ساعات بسال الديركتور الى انا تحتها قبل ما اعمل الوردر هو الى انا طالباه ده نازل الشهر الى جاى بسعر احسن و لا لا
بس بكون طبعا نفسى اشوف الكتالوج
انا مثلا الشهر ده استثناء عملت الاوردر يوم واحد ف الشهر عشان فيه عروض كنت خايفه تخلص و معايا دلوقتى بتاع فبراير
انا عاندى استعداد اصورو و انزلو على مراحل
بس نفسى يكون ده تملى بيحصل يعنى لو مش جبتو انا حد غيرى ينزل و كلنا برضو نستفاد
ياريت حد من الادارة يقولنا ينفع ننزلو و لا ايه
على فكرة يا كوكى ساعات لدايريكتور بتاعتك ممكن تقولك لا عشان تشترى وتعملى نقط وخلاص انا مرة سالت الدايريكتور بتاعتى على اقلام التحديد اللى نزلت الشهر اللى فات باين ب24 قولتلها دى مش بتنزل ارخص من كدة قالتلى لا دى ارخص حاجة ليها ودى جميلة وكدة
وبعدين والله يا كوكى لما بصيت فى الكتالوجات القديمة اللى عندى لاقيتهم نازلين ب 19 يعنى بينزلو اهو ارخص لكن هى قالتلى مش بينزلو ارخص ، بس الله اعلم بنيتها بقى هل هى قالتلى كدة عشان اشترى الشهر ده وخلاص ولا هى فعلا مكانتش بتاخد بالها انه بينزل ارخص الله اعلم بس المفروض ان الدايريكتورات بيكونو متابعين اسعار الحاجات وحافظين الاسعار يعنى
اورفليم الحبيبة
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
اورفليم الحبيبة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 9:09 pm

ان شاء مدام رشا تفيدك ينفع تصوريه ولا نستنى لما ينزل كله كامل
الناننوسة
عضو جديد
عضو جديد
الناننوسة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 9:12 pm

هو ليه محدش من المشرفين رد علينا ؟ طيب ينفع نراسلهم على الخاص لو مش واخدين بالهم ؟ هو فى رسايل خاصة فى النادى هنا ولا لا ؟ طيب وابعتها ازاى لو فى
kromba
عضو فعال
عضو فعال
kromba

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 9:40 pm

كلامك برضو صح يا ننونسه بس على حسب بقى كل دايركتور بس كلامها كويس معايا و بيطلع صح تملى كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 793671 و اوقات بتقولى على حاجه استنى الشهر الى جاى نازله بكذا و هاتى كذا بدلها عشان مش نازله م هى اه عاوزانى اعمل نقط برضو بس برضو يكون بافضل الاسعار و انا هستنى يا بنات حد من الادارة يقول عادى نزليه و انا مستعده اصورو و انزلو
emy*law
عضو vip
عضو vip
emy*law

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالخميس يناير 07, 2010 10:20 pm

ياريت حد من الادارة يرد علينا ويقولنا اوك كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 255408
رشا محمد
مديرة النادي كود 815692 مرحبا بكم في النادي
مديرة النادي  كود 815692   مرحبا بكم في النادي
رشا محمد

انثى
العمل/الترفيه : مديرة نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالسبت يناير 09, 2010 12:42 pm

ان شاء الله ربنا يسهل بس افضي شوية وانزله لكم
emy*law
عضو vip
عضو vip
emy*law

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالسبت يناير 09, 2010 4:21 pm

كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 34175731dj4
شيرينا
عضو جديد
عضو جديد
شيرينا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالسبت يناير 09, 2010 7:49 pm

مساء الخير
ازيك يامدام رشا؟ اخبارك ايه؟اتمنى تكونى بكل الخير
بصراحه ليا طلب من حضرتك
عايزه اعمل اوردر قبل يوم الخميس علشان عيد ميلاد اخواتى
بس محتاجه اشوف كتالوج فبراير علشان افاضل..
ممكن؟؟
شكرا ليكي
SOSO151817
عضو فعال
عضو فعال
SOSO151817

انثى
العمل/الترفيه : تربية اولادى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالأحد يناير 10, 2010 1:23 am

يا جماعة انا كتبت قبل وقلت اى حد عايز يعرف حاجة من كتالوج فبراير يكتب وانا تحت امركم امضاء الرفيقة الداد ام عطيات الشغالة كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 479635
الناننوسة
عضو جديد
عضو جديد
الناننوسة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالأحد يناير 10, 2010 9:36 am

SOSO151817 كتب:
يا جماعة انا كتبت قبل وقلت اى حد عايز يعرف حاجة من كتالوج فبراير يكتب وانا تحت امركم امضاء الرفيقة الداد ام عطيات الشغالة كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 479635
سوسو يا حبيبتى قبل اى حاجة عايزة اقولك ان الصورة اللى انتى حطاها فى الرد عاجبانى اوى لانى اول ماشوفتها ضحكت
ابعد كدة بقى ازيك يا قمر عاملة ؟ بصى يا جميلة اقرئى ردودى فوق وانتى تعرفى انى انا عايزة الكتالوج نفسه واعرف المنتجات اللى فيه وانا لسة ماشوفتوش فمعرفش فيه حاجة عشان اسالك ، بس عموما يا سوسو لو عرفتى تصوريه وتنزليه يبقى خدمتينى وخدمتى كلللللل الاورفلاميين اللى فى الموقع
وشكرا لمساعدتك لينا يا كوكى
dalia_dina
عضو نشيط
عضو نشيط
dalia_dina

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالإثنين يناير 11, 2010 4:51 am

ممكن حد يساعدنى انا عايزة اجيب لخطيبى فى الفلانتين برفان ايه رايكم فى سيجنيتروهو نازل فى فبراير بكام ولو فى برفان رجالى حلو وبكام علشان انا قربت اكره الفلانتين كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 649663
smile angle
عضو فعال
عضو فعال
smile angle

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالإثنين يناير 11, 2010 9:48 am

سجنتشر جامد طبعا بس استنى شويه ممكن ينزل عروض داخليه لبرفانات جامده برضه
dalia_dina
عضو نشيط
عضو نشيط
dalia_dina

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالإثنين يناير 11, 2010 11:15 pm

smile angle كتب:
تفتكرى حلحق اجيب حاجة قبل الفلانتين
emy*law
عضو vip
عضو vip
emy*law

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالثلاثاء يناير 12, 2010 12:49 am

داليا ودينا ؟!!! يا ترى انتو اخوات .. شكلكو كده اللى فبالي كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 705119 !!!!!!!!! انتو من اسكندرية صح ؟
فاطمة سيد
عضو جديد
عضو جديد
فاطمة سيد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالثلاثاء يناير 12, 2010 2:59 pm

نفسى اشوف الكتالوج لشهر2
smile angle
عضو فعال
عضو فعال
smile angle

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالثلاثاء يناير 12, 2010 3:53 pm

dalia_dina كتب:
smile angle كتب:
تفتكرى حلحق اجيب حاجة قبل الفلانتين

اه باذن الله تلحقى وياريت تنزل عروض داخليه ببرفانات اكتر
dalia_dina
عضو نشيط
عضو نشيط
dalia_dina

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالأربعاء يناير 13, 2010 11:31 am

emy*law كتب:
داليا ودينا ؟!!! يا ترى انتو اخوات .. شكلكو كده اللى فبالي كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 705119 !!!!!!!!! انتو من اسكندرية صح ؟
احنا اخوت بس مش من اسكندرية
emy*law
عضو vip
عضو vip
emy*law

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالأربعاء يناير 13, 2010 1:56 pm

فرصة سعيدة يا قمرات كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 793671 بس اصل اساميكو نفس اسامي اختين اعرفهم من اسكندرية دينا فاروق وداليا فاروق
الناننوسة
عضو جديد
عضو جديد
الناننوسة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالثلاثاء يناير 19, 2010 11:57 pm

dalia_dina كتب:
ممكن حد يساعدنى انا عايزة اجيب لخطيبى فى الفلانتين برفان ايه رايكم فى سيجنيتروهو نازل فى فبراير بكام ولو فى برفان رجالى حلو وبكام علشان انا قربت اكره الفلانتين كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى 649663
ينفع اقلكو كلمة سر ؟ I love you I love you
الفلانتين ده اصلا اصلا حرام يا صديقاتى القطاقيط
شوفتو بقى Basketball
لان الرسول صلى الله عليه وسلم علمنا اننا لينا عيدين بس عيد الفطر وعيد الاضحى ومالهمش تالت
صح ؟
dalia_dina
عضو نشيط
عضو نشيط
dalia_dina

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى   كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى Emptyالأربعاء يناير 20, 2010 3:41 pm

بس الفلانتين ده مش عيد يعنى احنا مش بناخدة اجازة ولا بنعيد على بعض فيه هو بس يوم بنعبر فيه عن مشاعرنا وبعدين على كدة بقى عيد الأم كمان حرام علشان بنجيب فيه هدايا لأمهاتنا ويوم اليتيم كمان علشان بنعمل فيه حفلات للأيتام ورأس السنة الهجرية علشان بنعيد على بعض فيه وايام تانية كتيير كدة

كتالووووووووووج الشهر التاااااااااالى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اوردر اخر الشهر يلغى اول الشهر الجديد
» الشهر ده بس ولا كل شهر ؟
» عااااااااااااااااجل قبل بدء الشهر 7
» فين العروض الشهر ده !
» فين عروض هذا الشهر